![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) Vertel me wat wat er te cherrypicken was uit één cherry die mij aangeboden werd ? 2) De vraag was net om wat concreets te geven ipv de hoop mist ( die voor 99% aantoonbaar weerlegd is ) waar de hele mythe destijds op berustte en die nu weer van boven het stof wordt gehaald. Heb jij toevallig iets concreets , JB waaruit zou moeten blijken dat het vastaat dat er een doofpot-operatie aan de gang was/is ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er er werden wel degelijk meer feiten aangebracht door de Euroscepticus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() heb je het over de typefout ?
Citaat:
Dat het een strikvraag is of dat er inderdaad wat aan feiten vaststaat dat het een doofpot-operatie betrof ? Wel om op beide te antwoorden : neen & neen Citaat:
Wat speculaties en verder niks Uit wat zou moeten blijken dat het om een doofpot-operatie zou gaan ? Eerder het omgekeerde ... Heel die x-getuigen business is zever van de bovenste plank gebleken. Alles wijs méér en méér richting dat Dutroux, Lelièvre & Weinstein voor eigen belang handelde en ze geen radartje uitmaakte van een grotere bende of netwerk. Laatst gewijzigd door praha : 8 juni 2014 om 20:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je staat al met vooroordelen tov heel dit verhaal De leider van het team, Patrick De Baets werd indertijd aangeklaagd en is pas recent vrijgesproken. Men geeft dus pas 15 jaar later toe dat hij niet partijdig was, en dat de aanklacht niet meer was dan intimidatie Ook een ervaren gerechtspsychiater Paul Igodt, die al 20 jaar in het vak zat werd van de zaak afgehaald. Om nog maar te zwijgen van onderzoeksrechercheur Connerotte Ik vind het bijzonder oneerlijk dat jij aan mij vraagt om te bewijzen dat er een netwerk is. Het is namelijk aan de overheid om dat uit te vissen, maar men werkt niet mee om duidelijke redenen. Getuige X1 Regina Louf gaf zelf aan dat het team van Patrick De Baets met haar de waarheid wilde aantonen. Toen iedereen werd ontslagen en het nieuwe (partijdige) team er kwam, wilde NIEMAND meewerken en moest Regina alleen aantonen dat er sprake was van een netwerk. Jij vraagt nu net hetzelfde aan mij Ik kan alleen aanwijzingen geven en ik vind het onredelijk dat jij die onder tafel veegt alsof ze niet gefundeerd zijn. Je kunt bvb wel in twijfel trekken waarom Dutroux 5 panden had, maar al die andere argumenten daar hoor ik u totaal niet over De autopsiefoto's van J en M tonen duidelijk aan dat er sprake was van seksueel misbruik en die foto's zijn zelfs tot bij een Britse uitgever geraakt. Verder zijn er 27 lijken van getuigen. Hoe verklaar jij dat? Dit alles bekijk jij gewoon als "geen bewijs" en dus kijk je maar de andere kant op. Ik vraag me af of jij de waarheid eigenlijk wel wilt kennen Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 8 juni 2014 om 22:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euroscepticus heeft gewoon gelijk met die 'cognitieve dissonantie'. Ik schat dat het inderdaad te pijnlijk is.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 8 juni 2014 om 23:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik was niet in België toen het land het Dutroux trauma opliep. Ik heb me er naderhand over geïnformeerd. Maar ik merk die 'niet willen weten' houding vooral bij Belgen die in het land waren die jaren. Ik vraag me af in hoeverre de media niet bewust heeft heeft meegeholpen om de netwerk theorie af te leren aan de bevolking. Heel deze affaire toont voor mij het door en door rotte hart van België. Veel meer dan communautaire perikelen zijn de gruwelen begaan tegen kinderen en de vooral de doofpoten daarrond voor mij een reden om het einde van dit land te wensen. Misschien is dat ook een reden waarom sommigen liever niet willen doorvragen. Euroscepticus vergeet niet en dat kan ik enkel toejuichen. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 8 juni 2014 om 23:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom zeggen ze dan niet concreet wat het was? Ik vermoed dat er ondertussen wel al een paar op pensioen zijn die hun job niet meer moeten vrezen. Spreek nu of zwijg voor eeuwig.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Wat X1 betreft is er maar 1 vraag belangrijk.
Heeft X1 het lijk van Christine Van Hees gevonden, en wist ze exact hoe ze vastgebonden was. Zo ja, zijn er idd zaken die ferm stinken in dit dossier die wijzen op doofpottoestanden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister
|
![]() Citaat:
op 18:00 van de video "Dutroux and the dead witnesses" hierboven, verwijst men naar kinderrechtenactiviste Gina Pardaens die gestoten was op een videoband waarop een toppoliticus kinderen misbruikte. Een zogenaamde snuff film waarin een kind eerst wordt verkracht en daarna vermoord. Pardaens deed aangifte en contacteerde de politie telefonisch om officieel een verklaring af te leggen. Vanaf dat moment werd Pardaens telefonisch bedreigd, en ze kwam nog voor het politieverhoor om in een "auto - ongeluk" zoals zo velen in die zaak http://www.ravagedigitaal.org/2006/j...onetwerken.htm Ik stel voor dat jij die hele docu van eerder in dit topic bekijkt. Ik ben hier wel op internet, maar ik weet dat ik moet opletten met hoe ik zaken formuleer. Ik weet over wie het gaat, maar als ik concreet namen noem schat ik het zelfs mogelijk dat ik daar problemen mee krijg. Ik zou graag een aantal documenten willen doorlinken die mensen zelf maar moeten lezen, en dan hun conclusies trekken. http://www.klokkenluideronline.is/wp.../Mahieu-NL.pdf Hieronder vindt u de verklaringen van Regina Louf aan de politie, die pas na het ontslag van het hele politiekorps + de gerechtspsychiater de doofpot in konden wegens "ontoerekeningsvatbaarheid". Ze zijn uitgelekt op wikispooks, en na een korte biografie van Louf vind je de officiële verklaringen aan de politie. Deze zijn bevestigd door andere X getuigen die anoniem wensen te blijven, maar wel verklaring hebben afgelegd. Zelfs als iemand ontoerekeningsvatbaar is, had de Belgische staat dit moeten onderzoeken. Dat zijn ze juridisch gezien zelfs verplicht, maar men heeft het heel bewust geweigerd https://wikispooks.com/ISGP/dutroux/..._witnesses.htm Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 9 juni 2014 om 10:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De Belgische staat ontkent zelf niet dat dat lijk is gevonden samen met Regina Louf. Maar verder is er niks meer onderzocht. Het team dat het lijk vond met Louf (De Baets en collega's) is ontslagen wegens "partijdigheid" waarop men pas 15 jaar later terug kwam in de rechtbank, en het nieuwe team weigerde elk onderzoek Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 9 juni 2014 om 10:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe kan men nog geloofwaardigheid hechten aan die zottin van een Regina Louf! Geen enkel feit dat ze verzon of loog is ooit correct bevonden. Enfin, er zullen altijd goedgelovige believers zijn voor dit soort gekken histories. Laatst gewijzigd door Gipsy : 9 juni 2014 om 12:36. |
|
![]() |
![]() |