![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En op die van een heleboel andere Vlamingen.
Maar blijkbaar mag dat allemaal.
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 't is te hopen dat hij daarna zijn handen gewassen heeft.
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 11 juni 2014 om 10:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp niet dat racist intussen nog geen eretitel of geuzennaam geworden is.
Waarom krimpt iedereen nog steeds ineen, en verstijft wanneer hem die dooddoener voor de voeten geworpen wordt? Begin eens met dat nep-verwijt schouderophalend te negeren, of bevestig heel fier dat elk weldenkend mens racist MOET zijn.
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij kan het niet. |
|
![]() |
![]() |