![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een schop op zijn achterwerk, dat is wat die vent verdient!
Dit zou toch bij wet verboden moeten worden. Hij krijgt tientallen miljoenen per jaar om te niksen in een bad van weelde en comfort, en dan mag hij ook nog dat soort fratsen uithalen? Citaat:
Laatst gewijzigd door Antoon : 13 juni 2014 om 08:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De luchtmacht moet beter haar vliegtuigen onderhouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Ochottekes, de boeferkes krijgen geen vliegtuig met stoffen zeteltjes en in flight entertainement.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Flippeke wel... Waarom eigenlijk? Waren er geen kaartjes van Ryanair of zo?
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van mij mag hij er mee uit de lucht vallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het plebs maar klagen.
Drink een jupiler of 10 en zing een liedje.
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het is al erg genoeg dat sport in belgië onlosmakend verbonden is met INBEV... belgië, het land dat z'n kinderen leert dat eersteklassevoetbal om jupiler draait... ![]() Sport is gezond, drink er nog ene...
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De koning is opperbevelhebber van het leger. Hij doet met zijn vliegtuigen wat hij wil. Die soldaten hebben daar niet over te memmen. Wat voor watjes zijn me dat? Klagen omdat ze met een C130 naar huis moeten...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bevelhebber of niet, het zijn zeker niet zijn vliegtuigen maar de onze. En met die ene vijs die er in zit die van jou is mag hij vliegen maar met mijn vijs niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar waarom moet die Filip met twee vliegtuigen van het leger naar Brazilië? Eentje reserve mocht de tweede in panne vallen? Dat hij maar zelf op zijn kop valt, de nietsnutter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Grapjas!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De soldaten moeten gewoon braaf doen wat de Koning zegt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Precies! Zo moeilijk is dat toch niet. Ze mogen verdorie al blij zijn dat ze met een C130 mee mogen.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Gouverneur
|
![]() Business klas is niet eens goed genoeg voor meneer, ie moet twee vliegtuigen hebben om een matchke te gaan bekijken.
Respect voor het koningshuis bereikt opnieuw een dieptepunt |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Spijtig dat er nog geen minister zit bij Defensie die de Flup terugfluit. Maar dat komt nog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel je voor! Ze moeten hun plaats leren kennen, die soldaten!
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |