![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() Dat U veel plezier beleeft aan de kadulle wetten van de PS, dat wisten we al.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() AH opereert hier in een verzadigde markt.Het is dus duidelijk dat de groep een grote oorlogskas heeft en bereid is verliezen te slikken als ze maar wat concurrenten kan wegdrummen....Marktaandeel pakken,DAT is het doel...en dat doe je door moord en doodslag op de concurrenten...
Het kan ook haar Verdun worden natuurlijk.... Laatst gewijzigd door kelt : 13 juni 2014 om 17:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben daar eens geweest en ik had nog nooit zoveel eten in mijn kar liggen voor zo weinig geld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Dit kan niet gezegd worden Van de AD Delhaize in onze buurt, waar ALLES véél duurder is en we altijd naar ons ticket moeten kijken, want wekelijks zijn er fouten in hun voordeel. Ook de kwaliteit van de producten is zeker evengoed of zelfs beter bij AH én goedkoper. Voorbeelden? FRISTI per 3 in AD : 1.78 €, per 6 in AH :1.87 € Botermelk in AD:1.10 €, bij AH : 0.78 € én betere kwaliteit. .... Het argument dat het een "AD" is i.p.v. een "echte" Delhaize houdt geen steek voor mij....Delhaize is Delhaize. Ik zou zelfs durven zeggen dat de "AD's" nog beter scoren dan de echte Delhaize omdat ze efficiënter en klantvriendelijker gerund worden...net zoals AH. Conclusie: AH rules! Laatst gewijzigd door jodewa : 13 juni 2014 om 20:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U vindt het dus normaal om enerzijds vele miljoenen uit te geven aan de topfuncties, maar anderzijds de onderste regionen van het personeel uit te persen voor een honderd euro of zo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als groot gezin zijn dat zaken waar wij helemaal niet meenemen in onze afweging waar we winkelen. Wel prijs ten opzichte van kwaliteit. Daarom gaat mijn vrouw veel vaker winkelen bij een van de discounters dan bij de drie grote supermarktreuzen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je kan ook op andere manieren verliezen slikken dan door te verkopen met verlies. Hij zegt ook niet dat ze momenteel verlies draaien, maar dat ze ertoe bereid zijn om marktaandeel te verwerven.
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na drie jaar komt de fiscus even bij u langs voor een wel meer dan gewone controle als blijkt dat je dan nog met verlies draait...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Misschien omdat AH 10 jaar geleden ook het vuur aan de lont stak en vorig jaar een nieuwe is gestart? Dat heeft de supermarkten toen pijn gedaan, net als haar leveranciers.
We hebben een aantal ketens, waarvan 1 zich profileert als de goedkoopste van de A-merken. Verder zijn er nog enkele discounters actief. Ik kan me er wel iets bij voorstellen dat ze hier ook de prijzen onder druk gaan zetten om marktaandeel te verwerven. Met een reclamespotje komen ze er niet.
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |