![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nadat ze van mijn bad heeft mogen gebruik maken zal ze moeten zien dat ze het proper weet achter te laten of ze krijgt een pak rammel! (niet te aux serieux nemen die laatste zin aub ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 14 juni 2014 om 07:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Te laat.
Je bent verdacht, en alles wat je zei, kan en zal tegen je misbruikt worden. Dat is forum.politics.be ![]()
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu ga je eens goed naar mij luisteren.
Het is niet omdat je vuile moppen tapt, dat je aan smerige kutten wil likken. Integendeel zelfs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu moet ge me eens uitleggen hoe een normale vrouw een smerige kut kan hebben.
Voor zover ik al tegenkomen ben is een smerig set schaamlippen of een onwelriekende schede het gevolg van idiote hygiëne, zoals het verkeerd afvegen van de aars of het laten fermenteren van een recent geleverd kwakje. Maar een vrouw die zich niet houdt aan basisregels der persoonlijke hygiëne, tja, die heeft wel meer cadeau's. oftewel, als er een onwelriekende preut aangeboden wordt, dan zijn er enkele opties. 1) negeren en hopen dat het condoom de rotzooi voldoende afschermt, handen wassen, en niet beffen. 2) Bedanken voor niet geleverde diensten en hopen dat je je geld terug kan krijgen daar op de rue de l'amour 3) Indien de dame toch beloftevol blijkt, haar een speelse en grondige opleiding geven in persoonlijke hygiëne, en eens langs de dokter gaan om samen een controle op geslachtsziektes te ondergaan, als teken van wederzijdse blijk van gezond verstand. Natuurlijk, met uw vrouwenonvriendelijk discours op dit forum, kan ik me voorstellen dat U eerder kan aarden bij de rifraffianen of het zal moeten houden bij uw met ringen behangen vingers. Nu, om terug te komen op de basisvraag van deze topic. Als het badwater zonder zeep of andere toevoegingen is, zie ik niet zo direct een groot probleem, uitgezonderd de hoeveelheid. Een deftig bad is al gauw 175 liter water, en zoveel opdrinken vooraleer het groen van de algen wordt is een probleem.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 14 juni 2014 om 19:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar waar heb jij het over?!?!?!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok, dit haalt een nieuw dieptepunt.
U bent een meester. Ik kan nooit uw niveau halen. Tenzij na een chirurgische ingreep, genaamd lobotomie. Alhoewel ik dan eerder op't niveau another kack uit zou komen.
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kalmeer nu eens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Badwater stinkt!
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom ruik jij aan iemand zijn badwater?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben razend benieuwd wat ik daarvan ga leren.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De kat krabt de krollen van de trap.
|
![]() |
![]() |