![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#42 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#43 |
|
Banneling
|
Ik heb de islam verbiedt alcoholconsumptie in de woorden van de Almachtige rechts: {O jullie die geloven, inderdaad, bedwelmende middelen, gokken, [in te boeten op] steen verandert [aan andere dan Allah], en toverpijlen zijn maar verontreiniging uit het werk van Satan, dus vermijden dat je succesvol kan zijn.} Al-Ma'idah 90. De moderne wetenschap is gekomen om te bevestigen en bewijzen wat de Koran Quon lang geleden.
Het is bewezen wetenschappelijk veel nadelen veroorzaakt door het misbruik van alcohol, zelfs in kleine hoeveelheden. Het pad van alcohol in het lichaam wanneer genomen 1) Mouth: alcohol komt het lichaam binnen via de mond. 2) Maag: wat alcohol in het bloed. 3) de dunne darm: naar de dunne darm, O Neem de weg naar de bloedsomloop. 4) Hart: Het hart pompt de wijn aan het lichaam. 5) brain: Al de wijn naar de hersenen. De effecten van alcohol op het zenuwstelsel: De invloed van alcohol met een klein bedrag: 1) veroorzaakt ontspanning. 2) afbreuk doen aan het concentratievermogen. 3) langzaam neurologische gevolgen. 4) aantasting motorische coördinatie. Medium hoeveelheid: 1) Praat onopvallend. 2) ook duizeligheid veroorzaken. 3) en leidt tot een gevoel van emotionele veranderingen. Een grote hoeveelheid: 1) veroorzaakt braken 2) de moeilijkheden met ademhalen. 3) verlies van bewustzijn. 4) leidt tot coma. Alcohol beïnvloedt het cerebellum, cerebrale cortex, de hersenstam en het ruggenmerg. National Academy of Sciences.Dietary reference intakes for thiamin, riboflavin, niacin, vitamin B6, folate, vitamin B12, pantothenic acid, biotin, and choline. 1999. Morgan, M.Y. Alcohol and nutrition. British Medical Bulletins 38:21–29, 1982. Martin, P.R.; Singleton, C.K.; and Hiller–Sturmhöfel, S.H. The role of thiamine in alcoholic brain disease. Alcohol Research & Health 27(2):134–142, 2003. http://www.youtube.com/watch?v=0Qt3rzXoTuw Laatst gewijzigd door toty5 : 14 juni 2014 om 17:10. |
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Geef liever een waarschuwing aan wat extremisme een mens allemaal aan doet.
Deze groep van 1700 krijgsgevangenen zijn op weg naar onthoofding. https://www.youtube.com/watch?v=e0sa...ature=youtu.be
|
|
|
#46 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Het grote probleem van alcohol is de hoeveelheid vrouwelijke hormonen dat het bevat.
Teveel pintjes en je begint te zagen, wordt emotioneel en je kan niet meer met de auto rijden.
|
|
|
#47 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een compleet gebrek aan alcohol leidt tot Islam.
Dat is een zeer gevaarlijke geestesziekte, waarbij de hersenwerking vertroebeld wordt door dogmatisch denken. Een te beperkte ervaring in het omgaan met vrouwelijke vormen, en het bijgevolg irrationeel gedrag zijn hier enkele gevolgen van. Er bestaat slechts 1 type geneesmiddel tegen deze ziekte, gebaseerd op nitrocellulose en verkrijgbaar in doseringen van .22 lr tot .600 NE
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Banneling
|
Iemand vertelde me
alcohol, mijn opa overleden aan kanker veroorzaakt door het drinken, en mijn jongste broer werd gedood door een hit and run driver (de meerderheid van de hit and run drivers zijn dronken). Mijn beste vriend van de middelbare school bracht $ 150.000 op creditcards op heroïne. Ik kan niet denken van alle mensen die niet weten iemand erg negatief beïnvloed door alcohol en / of drugsgebruik. Alcohol-en drugsgebruik is bijzonder sterk corrolated met misdaad, moord, geweld, verkrachting, kindermisbruik en sociaal destructief gedrag zoals seksuele promiscuïteit. Ze zijn een plaag. Omdat alcohol werkt als andere geneesmiddelen die van invloed zijn oordeel, bewustzijn, het plezier van de hersenen, verslaving, etc. Helaas zal een grote minderheid (misschien 20-30%?) Grote problemen als gevolg van alcohol-en drugsgebruik, en een kleiner deel (5%?) Hebben zullen onnoemelijke verdriet en hartzeer voor talloze anderen veroorzaken. Ik blijf bij mijn reactie: alcohol en drugs zijn een plaag op de maatschappij. http://www.youtube.com/watch?v=LkPITDi6YEo |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
https://www.youtube.com/watch?gl=BE&v=0T2WRowlCtg
Allee, speciaal voor totyke : we gotta stop!
|
|
|
#50 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Want anders leidt het tot :
https://www.youtube.com/watch?v=hyU69gIG4sg
|
|
|
#51 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Anders leidt het tot :
https://www.youtube.com/watch?v=hyU69gIG4sg
|
|
|
#52 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#53 |
|
Banneling
|
Iemand vertelde me
Volk te vernietigen hun leven spelen van World of Warcraft. Ik zou sterk vechten elke maatregel die het zou verbieden. WoW waarschijnlijk niet een soort van kosten / batenanalyse passeren hetzij omdat het niet ten goede samenleving veel, maar dat is niet hoe de vrijheid zou moeten werken. Hoeveel mensen werden vorig jaar gedood door World of Warcraft? Hoeveel dochters werden gemolesteerd door hun stiefvaders onder zijn invloed? De islamitische die recreatief gebruik hebben verboden van alcohol en drugs hebben hun aanhangers daarvoor gezegend ... http://www.youtube.com/watch?v=vvByxL6b-So http://www.youtube.com/watch?v=05A-xg1UjEY |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#56 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
3
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
3
|
|
|
|
|
#58 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
@ "toty5":
waar komt die Satan van u eigenlijk vandaan? Heeft Hij/Zij Zichzelf geschapen?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|