![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chantage is wel eerder eigen aan de NVA. Dat zit de NVA al in de genen. De Kim Geybels-saga en zo. Enfin, u weet wel. |
|
![]() |
![]() |
#43 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik weet wel dat het een specialiteit is van uw partij. Augusta. Remember. En vergeet de onkiese zaakjes van vettige Steve 'hoerenloper' Stevaert niet.
Laatst gewijzigd door Vigilant : 16 juni 2014 om 18:39. |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn partij? En welke zou die wel mogen wezen. Ik heb geen partij, NVA-partijslaafje.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 juni 2014 om 18:50. |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
#47 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wees niet selectief in je verontwaardiging, n-va vaardigt op haar beurt 1 van de ergste hoeren uit de belgische journalistiek en daarna politiek af naar de senaat. Vies Polleke is een even abjecte en beginselloze muilentrekker en comediant als Bert Bleiter. Het zijn alletwee kwallen van het soort dat ik liever bij de tsjeven zie dan bij de rest. Het dégouteert me gewoon dat blijkbaar ELKE partij om schimmige redenen bepaalde mensen ongeacht hun electoraal resultaat altijd opraapt en van een gemakkelijk inkomen voorziet. Met publiek geld welliswaar. |
|
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of toch niet? Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 juni 2014 om 19:39. |
|
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke chantage kwam er te pas aan het aan het uit de partij zetten van Kim Geybels en haar drugsverslaafde compagnon?
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stonden die op de lijst ??
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kon de verkiezingslijsten zelfs niet lezen , wegens onleesbaar voor mij
![]()
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een vrouwenversierder is nog geen verkrachter. Een vrouw die niet versierd wil worden heeft trouwens de middelen in huis om een man die ze niet lust op afstand te houden. Als het niet anders kan neemt ze de gerechtelijke weg. Maar dan hoort ze dat wél te doen binnen het tijdsbestek waarin de feiten zich afspeelden, en het niet pas op een drafje naar een pulpblaadje zetten nadat haar "verkrachter" van politieke partij verwisselde. Ik walg van niets méér dan van hypocrisie en hypocrieten. Ook en vooral die van vrouwen. Anciaux kende ik persoonlijk, dus ik weet hoe die in elkaar zit. PVDD heb ik maar één keer in mijn leven gezien tijdens een Vlaamse debatavond. Hij hoorde toen nog in de tsjevenstal thuis, maar hij was toch niet te beroerd om in dat panel plaats te nemen. Mij leek die man in alle geval geen verkrachter, en als vrouwenversierder zie ik hem ook al niet bepaald successen boeken. Ik vond hem in alle geval niet aantrekkelijk. En door iemand die mij niet bevalt laat ik mij onder geen voorwaarde bepotelen. Zo hadden die hypocriete kwezels ook moeten reageren. Niet na zijn overstap, maar toen ze werden "lastiggevallen" en ze blijkbaar niet het nodige haar op hun tanden hadden om hem zijn manieren te doen houden. Dat hoerende wereldje kennend maakt niemand mij wijs dat die vrouwen onschuldige lammetjes waren.
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoezo 'onvoorstelbaar', 'onbegrijpelijk', 'totaal onlogisch'? ![]() De Heer Zoon Van Iemand Anders Anciaux Bert is - tedju toch wel volkomen terecht zeker - op niet minder dan passende wijze beloond geworden voor de niet te evenaren weergaloze manier waarop hij de overduidelijk aan islamofobie lijdende zogenaamde 'filosoof' Vermeersch Etienne in alle hoeken van de TV-studio een poepje liet ruiken ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Opvolgers worden trouwens evenmin door de kiezer gekozen maar door hun partij. Idem met ministers, minister-presidenten, premiers, en zelfs burgemeesters. De kiezer kan er noch vòòr stemmen, noch hen weg stemmen.
![]() |
#59 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vermoedelijk is er nog 1 die op het einde van de dag zegt; maar, oe-wij ebben verge-ten om de verkla-ring te verta-len naar de nederlanseuh. Vlug, bel op uw collegue die nog 10 woorden neder-lands kan, om die texteuh te verta-leu naar de nederland-se. |
||
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Slaat je fantasie op hol, of heb je gewoon een gemeen karakter?