![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe kon ik vergeten dat jij schoolmeesterke spelen niet kunt laten.
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een normale schoolmeester zou typefouten idd niet in het blauw zetten zoals jij maar in het rood.
Goed idee. Dat mogen we dus ook met jou doen, zeker? Of maken zelfbenoemde halfgoden zoals jij geen taal- type of andere taalfoutjes?
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heel wat anders dan de rechtse en verblokte NVA-rakkertjes van vandaag. Deze lakeien van VOKA en van het grootkapitaal. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 juni 2014 om 21:39. |
|
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#88 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Naar wat ik op dit forum van U kan lezen, is het "eens Vlaams-Nationalist, eeuwig fascist".
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anciaux was toch nooit lid van de NVA? Wijlen Hugo Schiltz had het over 'de erfzonde' wanneer hij het had over de NVA.
|
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar... Vlaams-nationalistjes zoals u gebruiken een taalfout van de tegenstander om op de man te spelen in plaats van op de bal. Zij willen niet verbeteren, zij willen kwetsen. En ja, dan krijgen ze van mij van hetzelfde laken een broek. Zoals ik dat al een paar keren bij u heb moeten doen. En dan begint u altijd weer steevast te janken. Maar goed, u weet het nu wel: ik laat u maar janken. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 juni 2014 om 22:07. |
|
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat bleitend stuk multicultureel uitschot van een Anciaux hoort thuis in een zothuis.
|
![]() |
![]() |
#92 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ach, we weten ook wel dat je dat niet doet om op de man te spelen maar om de Vlaams-nationalistjes te helpen. Om het met één van je bekende schoolmeester uitdrukkingen te zeggen: dat zal ze leren, de versimpelde mensen met hun simpele pleziertjes. Zo kennen we hem, onze nuchtere denker, nietwaar? Ik begrijp dat jouw geheugen nogal kort is en dat jij niet meer weet dat jij alleen vandaag al drie keer schoolmeesterke speelde zonder dat daar een aanleiding voor was. Ik zou dus niet weten van welk laken jij pakken maakt, maar dat zal wel aan mij liggen. Moet ik nu écht ook nog janken opdat jij kunt zwelgen in je grote gelijk?
![]() |
#94 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hou bovendien eens op om mensen persoonlijk aan te vallen de hele tijd. U verpest vaak het forum en de discussies. En vermits de moderator Pontifex dit blijkbaar zelden of nooit merkt, zeg ik u het maar. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 17 juni 2014 om 07:16. |
|
![]() |
![]() |
#96 |
Europees Commissaris
|
![]() Geen circus zonder clowns hé
|
![]() |
![]() |
#97 |
Minister-President
|
![]() Dat klopt. Hugo Schiltz was toen hij dat interview aan Bracke gaf net als Anciaux Spiritist. De VU was toen net opgedoekt. Hij zat daar een beetje eenzaam en gefrustreerd, zijn kameraden waren hem niet gevolgd en het was allemaal de schuld van Bourgeois.
|
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Coöptatie 'nieuwe senaat': acht keer per jaar zetelen voor dik 4000 euro bruto per maand + netto onkosten. Walgelijk.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|