![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De lange termijn effecten kennen we inderdaad nog onvoldoende, maar de logica gebiedt dan wel dat elk gsm en dect-gebruik ook wordt verboden in kleuterscholen aangezien die straling vele malen sterker is dan wifi. In feite als men zo bezorgd is, kan enkel de bouw van een faraday-kooi rond kleuterscholen een volledige oplossing bieden. Weer een opsteker voor de bouw en metaalnijverheid. Logisch, nietwaar? Laatst gewijzigd door parcifal : 16 juni 2014 om 22:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Vreemdeling
|
![]() Ik begrijp alle polemiek niet eerlijkgezegd. Er is nog geen voldoende wetenschappelijk bewijs voorhanden dat wifi straling geen impact heeft op de mens. Bovendien is het verbod enkel toepasselijk voor crèches met kinderen jonger dan 3 jaar... ?!? Wat is nu eigenlijk het probleem voor ieder die hier moord en brand komt schreeuwen in deze topic?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel om eerlijk te zijn ... het is vooral de cumulatie van al die em-straling die telt of begint te tellen : wifi, tv, pc, magnetron, andere draadloze overbrenging, etc Wat wifi betreft ... daar is oa van gebleken dat het schade toebrengt aan de bomen ( groeiproces van de blaadjes wordt verstoord ) Voor de middellange termijn is er geen noemenswaardige schade voor de mens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat gaan die kleuters fijn vinden en hun ouders. Laatst gewijzigd door parcifal : 16 juni 2014 om 22:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Vreemdeling
|
![]() Ja, laat het over aan de wetenschap waar jij blijkbaar geen kaas van gegeten hebt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Vreemdeling
|
![]() Ik laat het over aan de wetenschap, jij voelt u blijkbaar verheven boven de rest maar uw post van hierboven maakt dit in elk geval onterecht. Laten we allen gewoon eens bescheiden en sereen blijven, alle kabaal tegen deze maatregel is onterecht en op niets gebaseerd. Er is niemand die enig nadeel zal ondervinden van deze maatregel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat over politiek !! Niet over stralingen of volksgezondheid. Geef toe: er is niet zoveel noodzaak aan wifi in de kleuterklas. Waar gaat het wel over ? Over de communicatie van die Schepen van de Groensels natuurlijk. Zij ziet het als een overwinning, dat de directrice van het schoolke geen wifi krijgt, maar enkel een verbinding direct aan de kabel. En zij communiceert daarover in een zege-bulletin. Zij wordt creëert daarbij een gevoel van angst en onzekerheid, dat onze hoogopgeleide artsen en wetenschappers te dom zijn om hard aan de bel te trekken, als er ernstige vermoedens zouden zijn. En voor de creatie van dat gevoel van angst en onzekerheid, dat de Groenen politiek goed uitkomt, wordt zij intern de partij beloond met Grote Waardering. Daarover gaat het. Politiek. Niet over mijn kleinkinderen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Het ging over kleuters en WiFi.
Door al die verhalen over de schadelijkheid van straling maakte men zich op de Heilige Hartschool te Lemelerveld ernstige zorgen over de gezondheid. Zo hebben leraren en leerlingen wel eens hoofdpijn. De school heeft nu her en der aardstralenkastjes hangen die de electrosmog 'opzuigen''. Iets dat volgens de mij bekende natuurwetten onmogelijk is. Citaat:
School Lemelerveld beveiligt klaslokalen tegen straling met wichelroede http://www.rtvoost.nl/nieuws/default...d=170860&cat=1 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Burger
|
![]() een gas-boete als ge u wifi aanzet tijdens de schooluren in de buurt van een school?
of wilt hij gewoon dat er weer meer koperdraad wordt uitgerold? ik heb een hekel aan regelgeving die bijna niet te controleren is. |
![]() |
![]() |