![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wilt u meer of minder Marokkanen in Vlaanderen? | |||
Meer |
![]() ![]() ![]() |
23 | 21,10% |
Minder |
![]() ![]() ![]() |
86 | 78,90% |
Aantal stemmers: 109. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2301 |
Europees Commissaris
|
![]() Er wordt in dit topic vooral veel gezegd, geleuterd eigenlijk, en weinig gedaan.
Ik ben er dan ook van overtuigd dat Christus mijn kleine correctie door de vingers zal zien.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2302 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2303 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Maar die Walen, wel... Er is een reden dat ze daar een Franstalige Gemeenschap en een Waals Gewest hebben en dat dit niet is samengevoegd zoals in Vlaanderen. Noem een Franstalige geen Waal, en deWalen zijn ook hun eigen identiteit aan het vormen. De link met Brussel is vooral een politiek gegeven, gewild door een aantal politici die daar toevallig de hefbomen voor in handen hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2304 |
Europees Commissaris
|
![]() Het schijnt.
Don Camillo had er alleszins niks dan last door.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2305 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ging er gewoon over dat onze vriend "AVV.VVK" de slogan "Vlaanderen voor Christus" in zijn onderschrift had, maar tegelijkertijd de Christelijke naastenliefde verving door bloed-en-bodem racisme.
Vandaar mijn vraag: wat zei Christus?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2306 |
Banneling
|
![]() Daar hebben we eigenlijk het raden naar, aangezien "zijn woorden" pas 300 jaar later zijn genoteerd, na veel discussies nog wel...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2307 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je poging om hem op de inconsistentie te wijzen tussen zijn onderschrift enerszijds en zijn uitlatingen anderszijds zal vermoedelijk dan ook weinig indruk maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2308 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik bedoel, volgens jou hebben ze dezelfde "cultuur". Misschien is dat taalonderscheid gewoon zeer relevant voor de meeste burgers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2309 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2310 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Misschien moet je eerst eens je interpretatie van het begrip 'cultuur' bijstellen want volgens mij wringt daar het schoentje. Laatst gewijzigd door Thuleander : 19 juni 2014 om 16:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2311 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voelen de moslims een naastenliefde voor de Christenen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2312 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij neukte alvast geen kinderen zoals de pedofeet Mohammed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2313 |
Europees Commissaris
|
![]() Zou er, 2 maand, ruim 2300 posts, bakken geplaatste smileys waarmee onwelriekend rechts elkaar bij de infantielste en stoerste quotes een schouderklopje toegooien en een tijdelijke ban voor jou na de opstart van dit topic, nu al een Marokkaan minder zijn in Vlaanderen?
![]() |
![]() |
![]() |
#2314 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar er is onlangs een Marokkaan overleden door de voetbal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2315 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vermoedelijk zijn er sinds de opstart van dit topic toch alweer enkele tientallen Marokkanen bijgekomen in ons land. Prettige dag nog!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2316 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar misschien denk je dat het toeval is dat de meeste Europese grenzen over een taalgrens heenliggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2317 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2318 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien vertrouwen ze het Belgische pensioenstelsel niet zo. Dat lijkt me trouwens een hele verstandige houding! Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 19 juni 2014 om 16:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2319 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit domheid op je bek vallen moet je niet afdoen als een heldendaad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2320 |
Europees Commissaris
|
![]() Laten we gewoon zoveel mogelijk uitstoten, uitsterven, en vervolgens een rotte planeet voor de moslims achterlaten. Dat is eigenlijk al aan het gebeuren.
![]()