![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
#322 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vroeger toen ik nog VB was had ik dat ook, van een aantal mensen en hun ideeën moest ik niet veel hebben. Niettemin was ik VB, omdat Belgie kapot krijgen en een Vlaamse staat oprichten belangrijker is dan die persoonlijke emotionele bijzaken.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 19 juni 2014 om 16:40. |
||
![]() |
![]() |
#323 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#324 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Philippe De Backer, europarlementslid van VLD, zegt dat wij van de nva nu niet moeten natrappen.
Maar zijn laatste zin in het interview van DS Avond luidt: "‘Ofwel heeft Van Overtveldt dubbel spel gespeeld en is de N-VA totaal onbetrouwbaar, ofwel heeft hij zijn troepen niet onder controle." Wel, als hij over ons (de leden vertegenwoordigd door de partijraad) 'troepen' noemt, dan heeft ook hij zijn verdiende loon gekregen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#325 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een van die breekpunten is voor mij het immigratiebeleid. |
|
![]() |
![]() |
#326 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Buiten Jobbik en NDP, is de fractie waar Wilders inzit de ergste. Samen met UKIP.
![]() |
![]() |
#327 |
Minister-President
|
![]() Het begint al ....hou je vast n-va ers de VB behandeling komt er aan.
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/VK...?eid=1.2004217 Dus voor Belet is al wie dat niet links is krapuul.... Dat is duidelijk. |
![]() |
![]() |
#328 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de verzameling die we "Euroceptici" plegen te noemen zijn diegenen die de EU eigenlijk weg willen een deelverzameling...waar N-VA niet toe behoort. Laatst gewijzigd door kelt : 19 juni 2014 om 17:00. |
|
![]() |
![]() |
#329 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder ben ik de mening toegedaan dat het immigratiestandpunt maar eerst zal geregeld worden door de Vlaming in een onafhankelijk Vlaanderen, want in Belgie heeft de Vlaming daar niets over te zeggen. Het zou dus van een zekere wijsheid getuigen moest je je breekpunten terzijde zetten totdat Belgie kapot is.
![]() |
![]() |
#330 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is Peeters een separatist? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#331 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie je hoe gemakkelijk dat is? Maar het brengt niets bij. En Peeters is alles behalve separatist, hij is een doorsnee CD&V anti-Vlaming, anders was hij nooit Minister-President geworden. Zodus wat nu?
![]() |
![]() |
#332 |
Minister-President
|
![]() De n-va heeft geen enkel breekpunt en op vlak van migratie is de n-va een pyromaan.... de n-va maakt vlaamse onafhankelijkheid onmogelijk en zelfs overbodig want antwerpen gaat binnen paar decennia 80 procent door moslims bewoond zijn.
Eigenlijk staat de n-va nergens meer voor. Ik weet eigenlijk niet waarom ze bij die fractie gaan want in VL zijn ze helemaal niet conservatief . kan er overigens een n-va er 1 beleidsdaad noemen van de n-va die de miljardenstransfers hindert of die de migratieinflux hindert( integendeel Muyters heeft nog aanzuigeffect gecreeerd). het enige wat pleit voor de n-va is ze zijn minder xenofil dan de rest en voor veel kiezers is dat in combinatie met de mediahype en het talent Dewever genoeg. Voor mij belange niet want het komt neer op steun aan de totale vervreemding die al decennia aan de gang is en in bepalde districten ook al voltooid is. Zonder ommezwaai wordt VL zoals het huidige Brussel. |
![]() |
![]() |
#333 | |
Minister
|
![]() Citaat:
https://storify.com/dvanhoudt/een-be...-weg-naar-de-g
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
#334 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#335 |
Minister-President
|
![]() Mensen als Belet zijn echt krapuleus in het criminaliseren van mensen die zijn opinie niet delen...
Waar is die quote van Juncker wat men moest doen om zijn wil door te drukken? Ben hem even kwijt. Dat toont het ware gelaat van de EUSSR machtspolitici. |
![]() |
![]() |
#336 |
Minister-President
|
![]() in Europa heeft de Vlaming daar nog minder over te zeggen.
|
![]() |
![]() |
#337 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En daarom mag de Vlaming geen zelfbeschikking hebben, of wat is nu precies uw punt?
![]() |
![]() |
#338 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#339 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Hehehe ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#340 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat stel je dan voor, collectief zelfmoord plegen?
![]() |