![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik als N-VA-lid ben best tevreden over de beslissing die genomen is, en je moet er trouwens niet echt een N-VA-lid voor zijn om er tevreden over te zijn, de mensen willen nu eenmaal de Europese Sovjet Unie van Verhofstad niet.
![]() |
![]() |
#442 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
We zitten hier in een Belgische context, waarbij Franstalige (ook allochtone) Brusselaars verhuizen naar Vlaanderen. Franstaligen hebben systematisch geweigerd de taal van de Vlaamse meerderheid te leren, en hebben vervolgens de eis gesteld dat die gemeenten naar Brussel zouden gaan. Die eis stellen ze nog altijd, ze eisen ook faciliteiten in steeds meer gemeenten, onderwijs in hun taal, enz.. Er is dus sprake van verfransing van Vlaanderen. Zeggen dat de culturele Vlaamse strijd voorbij is, is dus onjuist. |
|
![]() |
![]() |
#443 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is de EVA dan ook voor een Verenigde Staten van Europa?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#445 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Verhofstadt is daar gewoon openlijker in: als je al die belangrijke, essentiële bevoegdheden Europees wil centraliseren, is het nogal waanzinnig om alle leden een vetorecht te laten behouden. Stel dat je een Europees leger hebt en je moet voor elk detail naar elke lidstaat, zo iets in onwerkbaar. |
|
![]() |
![]() |
#446 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Wever is beste maatjes met Cameron, meer moeten we er, denk ik, niet achter zoeken.
#447 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kunnen we dan eindelijk eens naar een libertarische maatschappij? Immers als ik mijn bakkes moet houden over een ander zijn cultuur, hoef ik niet te aanvaarden dat ik moet bijdragen. |
|
![]() |
![]() |
#448 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen aan de Europese Sovjet Unie van Verhofstad!
![]() |
![]() |
#449 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laat u niet misleiden door dat vrijheidsverhaaltje. Dat extreme liberalisme is de vrijheid van de vos in het kippenhok. |
|
![]() |
![]() |
#450 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij wou zo graag federaal meedoen, het wordt een catastrofe.
En ik ben er blij om.
![]() |
![]() |
#451 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#452 |
Banneling
|
![]() Voelt gij u als zelfbenoemd liberaal nog altijd thuis in de N-VA, stuyck?
Laatst gewijzigd door Another Jack : 20 juni 2014 om 11:53. |
![]() |
![]() |
#453 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Godsdienstvrijheid houdt dat immers in. Ik baal van godsdiensten, maar ik vind dat mensen de absolute vrijheid moeten hebben om ze te belijden. Echter, zij moeten ook de absolute vrijheid van anderen respecteren om daarmee te lachen, en ze moeten geen privileges krijgen om hun godsdienst te belijden anders dan die die ze zelf financieren. En ja, als iemand zichzelf wil laten oppeuzelen, is dat zijn goede recht, nietwaar ? Echter, IEMAND ANDERS gaan oppeuzelen is wel een duidelijke inbreuk op die persoon zijn vrijheid. Laatst gewijzigd door patrickve : 20 juni 2014 om 12:04. |
|
![]() |
![]() |
#454 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wordt jij gedwongen om Franse boeken te lezen ? Moet jij naar Franse films kijken ? Krijg jij zweepslagen als je weer eens een foutje maakt tegen de Becherelle ? |
|
![]() |
![]() |
#455 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#456 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#457 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat laat U geloven dat mensen met staatsmacht anders zijn dan de godfathers van de maffiamaatschappij ? Zij ZIJN de godfathers van de maffiamaatschappij ! |
|
![]() |
![]() |
#458 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anders moet je ook tegen atheisme zijn, want in sommige Islamitische landen word je daarvoor ook veroordeeld. "De Saoudi-Arabische rechtbank dacht daar anders over en ...." |
|
![]() |
![]() |
#459 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben daar ook 100% voorstander voor. Een Belgikske in het groot, overgenomen door hebberige sossen uit het zuiden, is zo ongeveer het ergste dat Europa zou kunnen overkomen. En tant pis als een Verafstoot zijn Napoleon complex niet kwijt kan. |
|
![]() |