![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Een homo als premier, kan dat ? | |||
1. Ja. |
![]() ![]() ![]() |
16 | 76,19% |
2. Ja, dat mag toch geen rol spelen. |
![]() ![]() ![]() |
12 | 57,14% |
3. Ja, maar ze mogen niet uit de kast komen. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 9,52% |
4. Ja, maar de partner mag niet in beeld komen. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,76% |
5. Ja, als zijn anale uitgang dicht blijft bij de sex. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,76% |
6. Ja, als ze het niet voor klein mannen hebben. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,76% |
7. Liever niet. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,76% |
8. Neen. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 9,52% |
9. Neen. Hier mogen geen vragen bij gesteld worden. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,76% |
10. Ik heb hier geen mening over. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,76% |
11. Prins Laurent for president. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 14,29% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 21. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De getuigenis van een journaliste op pensioen maakt van Rutte geen hetero.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
kan het me letterlijk & figuurlijk geen flikker schelen !! Maar iemand als Staf De Clercq ?? Graag meer tekst & uitleg , aub ?? Citaat:
Verder: Ik moet je daarin gelijk geven , want er zijn geen bewijzen van bestaan !! U weet blijkbaar meer ?? Graag tekst & uitleg , aub ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 6 maart 2014 om 01:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland/1.2003086
Het groothertogdom Luxemburg heeft een wet goedgekeurd die het voor homokoppels mogelijk maakt om in het huwelijksbootje te stappen of kinderen te adopteren. Een overgrote meerderheid van 56 Kamerleden tegen 4 stemde voor. Luxemburg wordt daarmee het elfde Europese land waarin niet enkel heterokoppels kunnen trouwen. Voil�* ! Dat was te verwachten als men een homo tot premier maakt. Oh tempora, o mores !
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hij is dus niet de komiek van dienst. Hij meent dat allemaal heel ernstig. Sla er zijn posts van de laatste jaren op na...
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() Jezus zeg, dus buiten een moslimextremist en een Joods-orthodoxe religioot hebben we er hier dus ook nog een katholieke?
Laatst gewijzigd door Miauw! : 20 juni 2014 om 15:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Politiek van't zelfde alsook de topsport: zonder doping geen resultaten zoals ze zijn... En homofilie komt voor in alle "sociale" lagen zowel bij mens als bij andere dieren. En tenslotte: Homofobie is hier nog steeds groot, zowel op forum als IRL zoveel is overduidelijk. De maskers ten spijt die de meesten opzetten.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() O ja. Max is een zéér vrome katholiek met voorliefde voor zulke gezellige organisaties als de Pius-broederschap, en betreurt het ten zeerste dat we niet meer in de middeleeuwen zijn. U ziet het, Politics.be is van alle markten thuis.
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 23 juni 2014 om 11:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Europees Commissaris
|
![]() Brrr! Ik heb zo ooit een vrouw gekend die een fervente aanhangster was van Lefebvre. Kwezel en pilaarbijtster tot en met, waarmee ze haar hele gezin de gordijnen injoeg en waardoor ze de huwelijksmissen van haar kinderen verpestte. Nu zit ze al jaren in de psychiatrie, om er nooit meer uit te komen, en ze wordt beschreven als "het ergste geval van godsdienstwaanzin" dat ze daar ooit gehad hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Iedereen in België weet toch dat Di Rupo homofiel is. Moet dit dan dagelijks toch nog eens opnieuw in iedere krant vermeld worden? Dat is toch gewoon een non-issue man. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() qed
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Europees Commissaris
|
![]() Max is een katholieke neofascist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() qed²
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
|
![]() Even dom bezig als de moslims.. als ze hem Islam of Hindoe nonsens hadden wijsgemaakt tijdens zijn jeugd had hij het ook geloofd.
![]() |
#57 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Het zou natuurlijk zo kunnen zijn dat hij zelf het licht gezien heeft, en dan blijft het nog dieper dan welke jeugdlessen hij ook genoten mag hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() qed³
![]() |
![]() |