![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zal wel nooit mijn ding zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
En ik wil er nog aan toevoegen dat ik niemand wil overtuigen hier. Ik geloof daar niet in. Mensen moeten zelf tot inzichten komen. Mij is het eerder te doen om de stem van de andere kant te laten horen. Misschien af en toe wat bronnen aanbrengen. Laatst gewijzigd door Vanguard : 23 juni 2014 om 22:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ooit gehoord van een wijze oude dame en nooit vergeten: "Een mens lijdt dikwijls 't meest Door 't lijden dat hij vreest Doch dat nooit op komt dagen. Zo heeft hij méér te dragen Dan God te dragen geeft." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Zo is dat! En het wordt tijd dat we dat dan ook zeggen. Zwijgen is ten onder gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Lees en bezin.
Bekijk de sfeerbeeldfotos ook. The Extermination of the White Race: Marseille in France will be First Majority Muslim City in Europe http://newobserveronline.com/the-ext...ity-in-europe/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#231 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan een individu pijn doen, je kan "China" geen pijn doen. Je kan wel dingen doen die veel Chinezen pijn doen, maar elkeen als individu. Als er natuurlijk iets is dat aan de meeste Chinezen pijn doet, dan kunnen we dat conceptueel abstraheren en stellen dat we "China" pijn doen, maar dat is maar een abstractie, dat is omdat dat conceptueel zo beter te begrijpen en te organiseren is in ons hoofd. China is een concept dat enig belang heeft zolang er Chinezen zijn. Als er geen Chinezen meer zijn, is het niet erg wat er met "China" gebeurt, he. Net hetzelfde met onze cultuur. Als er geen meer zijn zoals wij, dan heeft "onze cultuur" geen belang meer (tenzij misschien in een of ander materieel of virtueel museum). Citaat:
![]() Alles is bij definitie in verandering, al ware het maar omdat het leven eindig is. Na een 100-tal jaren bestaan de mensen die een zekere "beschaving" uitmaakten niet meer. Een nieuwe beschaving bestaat dan met andere mensen. In zekere mate kunnen die nieuwe mensen dingen die hen leuk lijken, over nemen van die vroegere. Maar dat is geen "voortbestaan" van die oude, dat is een copie en een overname van elementen van die oude. Als er niemand meer is die elementen wil overnemen van de oude beschaving, dan is dat geen probleem voor niemand. Het lijkt er wel op dat je vlucht in abstracte concepten zoals "cultuur" en "beschaving" om je eigen eindigheid niet willen te aanschouwen he. En na uw eigen eindigheid, speelt de rest toch geen rol meer, zou ik denken ?
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 26 juni 2014 om 05:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Partijlid
|
![]() Ik als blanke sterf niet uit hoor. Veel kinderen bij meerdere vrouwen.
Dat jankantoorlul dat niet doet is zijn domheid zelf. |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij sterft wel uit, natuurlijk. Wat is dat nu voor een dwaze illusie ? Binnen 100 jaar zijt gij er hoogstwaarschijnlijk niet meer, en zijt gij dus uitgestorven.
![]() |
#234 |
Partijlid
|
![]() ja ik, maar niet de blanken. mannen als ik blijven doorwippen en kinderen produceren. niet elke blanke is een onvruchtbare droplul hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Maar hey, zolang je zelfbewustzijn hebt en niet copuleert met donker gepigmenteerden maakt dat allemaal niet uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#237 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Wat een non-discussie dit. In een ontwikkeld land zou je toch verwachten dat het niemand boeit met wie je je voortplant, als het maar vrijwillig gebeurt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Partijlid
|
![]() ik heb ook kids van negerinnen en moluksen. maar je blijft als eerzame blanke man ook blanke meiden neuken. dat zal bij mijn kinderen zeker niet anders zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij hangt het samen met het schuldcomplex dat de linksen ons hier in westelijk en noordelijk Europa hebben proberen aan te smeren. Dat hebben ze niet in het voormalig Oostblok gekend, iets wat je al kunt merken tussen Oost en West-Duitsland. Oost-Duitsers gaan complexloos en soms veel radicaler om met hun identiteit dan West-Duitsers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |