![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Familie (soap) | |||
ik ben fan |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
ik ben geen fan |
![]() ![]() ![]() |
3 | 50,00% |
ik ben anti-fan |
![]() ![]() ![]() |
1 | 16,67% |
het zal me aan m'n reet roesten |
![]() ![]() ![]() |
2 | 33,33% |
ik wil 2 kopjers koffie |
![]() ![]() ![]() |
1 | 16,67% |
Ik ben psychopaat ![]() |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Voor VTM blijf ik thuis |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
loop naar de maan |
![]() ![]() ![]() |
1 | 16,67% |
ik wil mijn schoonmoeder trouwen |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik word extreem diep gelovig |
![]() ![]() ![]() |
1 | 16,67% |
ik bekeer tot familie-isme ![]() |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Fuck You |
![]() ![]() ![]() |
1 | 16,67% |
Leve de VRT |
![]() ![]() ![]() |
1 | 16,67% |
Ik kijk iets anders |
![]() ![]() ![]() |
1 | 16,67% |
Avro's Toppop |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
hallow :thumbsup ![]() |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 6. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag Familie VTM einde seizoen
Wat zou het vervolg kunnen worden ?? Zou u dit programma liever bij VIER of VIJF of zelfs 8 zien ?? Of .... weet ik veel ?? PS: ALLE antwoorden zijn welkom ![]() dus zowel PRO- , als super extreem ANTI !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik mis: Nog nooit naar gekeken in het lijstje
![]() Ik hou het dan maar op: Ik ben geen fan. Ik zou begot nog niet weten over wat dat gaat ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 28 juni 2014 om 07:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kom dat bij het zappen wel eens tegen. Het enige wat me van het hele ding bijblijft, is dat men er wonderwel in geslaagd is om dat hele programma te vullen met mensen die voor geen meter kunnen acteren. Het is zo mogelijk nòg erger dan FC De Kampioenen en dat is al héél erg...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog veel erger blijkt The Bold and the Beautiful te zijn (van horen vertellen)
De goedkoopste set aller tijden wegens continue tête-�*-tête acties ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() VTM, wat is dat?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet het ook niet
![]() Maar , Familie zie ik wel graag , de rest kan den hoogste boom in !! ITV 3 & 4 , soms Film 4 , CBS Action kijk ik soms ook nog wel , maar .... ze herhalen verdomd veel !! ITV 3 & 4 , in SD = FTA ![]() in HD moet je er voor dokken , maar je kan buiten de UK geen abo aangaan ![]() Het vrt-nieuws zie ik online , soms via de VRT of BVN ![]() Ook VTM nieuws kijk soms online !! Jeroen Meus , dat kijk ik ook wel eens wanneer ik bij ons ma zit ![]() ivm Familie , ik wacht op het volgend seizoen ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Xenophon : 30 juni 2014 om 01:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() snokkeuh
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op wie ??
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie van de 3 ??
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() allemoal
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mmmm , ne kwatro dus ??
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zoiets als Thuis, maar dan met meer reclame veronderstel ik. (maar vraag nu niet waar Thuis over gaat)