![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister
|
![]() In de Limburgse mijnstreek aangekomen als gastarbeiders. Ook de hoofdreden dat de integratie daar veel beter is verlopen. Je hebt in Genk ook geen grote Marokkaanse gemeenschap, wel een redelijke Turkse en een groot deel daarvan stemmen inderdaad CD&V.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Partijlid
|
![]() voor mij zijn dat gewoon handelspartners. Ik heb toch al heel wat huizen ge en verkocht aan die mannen in Antwerpen, Dilbeek en Boom. Oppassen want dat zijn slimme zakenmensen he. Er zijn er die geld als water hebben, die handelen alleen in complete appartementencomplexen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() andere spelen dan weer dhimmie voor de moslims en praten elk misdadig feit goed of ze minimaliseren het of ontkennen het...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beste bewijs dat de kluns kan lezen zonder de tekst te begrijpen. BESLUIT: Verder dit soort gibberish beantwoorden = puur tijdverlies.
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet op hetgeen Zipper schreef. Besluit; Eerst effe nadenken voordat je zelf 'gibberish' plaatst knulletje!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het volgende partij congres van het VB zal wellicht ook in een moskee gehouden worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze mogen het wel verhuren (aan een veel hogere huur): tel uit je winst.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Exact wat ik circe ook al gevraagd had. Maar wat raad: natuurlijk géén antwoord. Het feit alleen al dat ze zich de arrogantie aanmeet om te denken dat zij het recht heeft om te bepalen waar een clubje waar ze zelf niks mee te maken heeft al dan niet mag of kan vergaderen, vind ik al misselijkmakend. Maar blijkbaar leven we nu éénmaal in een maatschappij waar sommigen de pretentie hebben om te denken dat de evenaar door hun gat loopt, en dat gelijk wie een uitleg verschuldigd is aan dit soort zelfuitgeroepen 'redders der vlaamschen burgers'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister-President
|
![]() ik vind wel dat er ruchtbaarheid aan gegeven moet worden...want niet alle cdenv kiezers weten dit en gaan er mee akkoord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Welk antwoord had je verwacht? Dat ik het leuk vind dat de christelijke volkspartij wat islamitische rituelen gaat uitvoeren? Dat ik dit héél erg verrijkend vind (behalve voor zieken, diabeten, ouderen en kinderen, die zulke ridicule gebruiken niet overleven), of dat ik vind dat ze buiten de moskee ook wat zouden moeten vergaderen in Blood & Honour Lokalen? Nochtans ben ik ook geen lid van B&H
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 9 juli 2014 om 10:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eindelijk iemand die wèl begrijpt waar het schoentje knelt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Minister-President
|
![]() Langs de andere kant zou je ook proberen de n-va wat minder islamofiel en open grenzenmaniak te maken...
De n-va is zo politiek correct wat maar zijn kan. Zij demoniseren het VB om wat jij zegt circe en omdat ze daar electoraal voordeel kunnen uit halen. Soms denk ik ook dat het een betere strategie is om te wegen op de n-va. Maar de leiding daar zijn politiek correcte( uit opportunistische overwegingen) systeemcarrieristen. Mocht met Laeremans 1 van de laatste figuren van mijn strekking binnen het VB verdwijnen dan ga ik niet meer stemmen. Ik ga niet op een partij( de n-va) stemmen die qua islamisering en migratie een ware pyromaan is stemmen. De n-va heeft al heel veel mogelijkheden gehad om zowel te ageren tegen de islamisering als de verfransing en vervreemding en heeft nog 0,000001 gerealiseerd. ben ervan overtuigd dat het VB met die score veel en veel meer invloed had op het beleid en op de standpunten van de andere partijen. Dat de rechts nationalisten binnen de n-va en de niet-FDW vleugel bij het VB 1 partij vormen dan hebben wel als rechtse nationalisten tenminste terug een prtij waar we met overtuiging op kunnen stemmen. Maar maak je geen illusies elke partij die consequent vlaams en rechts is belandt in een cordon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat voor onroerend goed hebt U in Thailand ?
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) Laatst gewijzigd door schietboog : 9 juli 2014 om 11:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Als dit onnozel feit écht de grootste zorg en bekommernis momenteel in uw leven is, dan moet u een héél gelukkig iemand zijn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U stond al op mijn negeerlijst maar ik kwam af en toe toch nog eens kijken of er wèl iets degelijks uit uw pen zou kunnen gekropen zijn. Niet dus. Bye bye.
|
![]() |
![]() |