![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Europees Commissaris
|
![]() Gideon Levy, een Israëlisch journalist en dus "onverdacht":
"Oui, je parle des boycotts et des sanctions qui sont largement préférables aux bains de sang. C’est la vérité, même si elle est amère. Les Etats-Unis et l’Europe se sont suffisamment prosternés devant Israël. Et sans aucun résultat, malheureusement. Dorénavant le monde doit adopter un autre langage, qui sera peut-être compris. Après tout, Israël a prouvé plus d’une fois que le langage de la force et des sanctions est son langage préféré." En meer van dat fraais hier: http://www.haaretz.com/opinion/.premium-1.596400 |
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Of twee Palestijnse spelers hun carriere naar de zeep halen door doelbewust in de voeten te schieten terwijl ze aan ckeck points stonden te wachten. Of Palestijnse professionele speler Sarsakr die zonder een rechtzaak de bak ingezwierd werd en pas na internationaal protest en langdurige hongerstaking vrijlaten. Dat was op weg om praktische zaken te spreken met zijn nieuwe beloftevolle club. Maar dat is allemaal "per toeval" . Geen pesterijen van de hoogste graad. Laatst gewijzigd door Tamam : 11 juli 2014 om 15:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus, de vrijheidsstrijders schieten al die raketten af met als doel bommen op hun kop te krijgen, maar zeker niet om Israëlische slachtoffers te maken.
![]() |
#305 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik neem aan van niet, vermits ze inmiddels al heel lang weten dat hun raketten nooit Israëlische slachtoffers maken. Een schreeuw om aandacht van de wereld, zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar durf geen brandblusser gebruiken, want dat schend mijn mensenrechten.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 11 juli 2014 om 16:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet getreurd, na een paar keer net te laat die brand blussen gaat U er wel anders over denken, zeker als er wat brandwondjes bij uw familieleden en huisdieren bij komen.
![]() |
#310 |
Europees Commissaris
|
![]() OK, stel dat ik dan moegetergd ben en jou om zeep help: dan ben ik nog altijd strafbaar (net als jij natuurlijk toen je die brandjes stichtte). En het zou me zeker niet het recht geven ook je familie en onschuldige streekgenoten te vermoorden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom dat zelfverdediging 1 van de betere methodes is om gemakkelijker van een zware straf af te geraken. Uw hebt wel het recht eenieder te vermoorden waar U maar zin in hebt. Maar niet komen zagen dat anderen een soortgelijk recht ook gebruiken.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 11 juli 2014 om 16:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je wenste Gaza een compleet bombardement toe op dit forum. ("gaza mag in glas veranderen"). Tegen dovemans oren spreken heeft geen zin. Laatst gewijzigd door Tamam : 11 juli 2014 om 17:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja, die sigaret dat doet 't 'm wel. Schofterig. Zonder sigaret zou nog wel gaan, maar MET?! Maar hoe kom je op het zotte idee dat dat "Israeli's hun favoriete tijdverdrijf" is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Evenveel als U.
Citaat:
Citaat:
Het is een voortvloeisel van mijn principe: "als er geweld gebruikt wordt om een probleem op te lossen, dan moet het genoeg zijn, want met te weinig maak je de problemen alleen maar groter." Zoals de miserie tussen Israël en de vrijheidsstrijders bewijst. Citaat:
![]() |
![]() |
#316 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jamaar, ik zeg wel dat ik dat vuurwerk in de brievenbus heb gestoken om de aandacht te vragen, niet om het huis in brand te steken om de bewoners te verdrijven of te doden.
![]() |
#317 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn aanvaller wel, niet zijn onschuldige volksgenoten. Zélfs niet als ze zijn aanval zouden goedkeuren.
Laatst gewijzigd door Miauw! : 11 juli 2014 om 17:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=qHwSSuaR2QA "yeah i guess i'm a little bit fascist" of ![]() Januari 2009. 20 year old Avi Pilchick takes out his chair, and sips from his pepsi while he looks to to the Israeli army 3 kilometres away who are bombing a refugeecamp in Gaza. “They're doing a good job,” said Pilchick about the Israeli troops. “But they can do better”. This picture was taken the 5th day since Israel started bombing Gaza in jaunary 2009. Hundreds of childrens and civilians already died at this point. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |