![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#361 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#362 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wie heeft het gebouwd, met wiens centen?
Citaat:
Citaat:
Natuurlijk, een Koran kunstig letterlijk naschrijven is niet zo'n prestatie. Maar een parodie ervan uitbrengen is zelfmoord.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. De Belgische wetgeving: een 18de eeuws herenhuis waar zelfverklaarde deskundigen al eeuwen aan bricoleren zodanig dat de nooduitgang in de septische put uitkomt — en alleen inertie het nog recht houdt |
||
|
|
|
|
|
#363 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Armoe op de markt.UW BRON: http://brabosh.com/pqpct-ha/ Ik hou van uw neutrale bronnen: ==> "Vlaamse vrienden van Israel". Het leugenpaleis aan 't verdedigen, dame? Zeer hoog "Geubels" (1*) gehalte. (1*). Pick the one you like.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 12 juli 2014 om 04:29. |
|
|
|
|
|
|
#364 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Moesten die raketten schieters zich niet gaan wegstoppen in de huizen tussen hun familie in de hoop dat de joden zullen aarzelen om te reageren dan kon israel het probleem al lang opgelost hebben. Alleen mislukt hun strategie : israel lanceert geen blinde aanval lukraak op gaza maar gaat precies te werk. Huizen van Hamas strijders vernietigen, opslagplaatsen van wapens vernietigen, via hun uitgebreide informatie kanalen gelokaliseerde leiders aan flarden schieten als ze onderweg zijn met de auto enz enz. Om de PR machine van Hamas maximaal te storen, hebben ze een systeem opgezet om alle gedoelmerkte woningen 5 min op voorhand een waarschuwing te geven. Dat er sommigen dan alsnog volk naar binnen sturen is perfide, maar dat maakt deel uit van een smerig conflict. Denken dat israel daarom gaat afzien van het elimineren van die strijders en hun woningen opblazen is futiel. Als israel slim is, onthouden ze zich van een grond offensief. Gewoon verder doen vanuit de lucht. Hun enige kost is munitie. En ze kunnen gewoon niet verliezen. |
|
|
|
|
|
|
#365 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar er is een nog goedkopere methode. 1 van de redenen waarom de VS de WO 2 slagschepen van de Iowa klasse geheractiveerd hadden in verschillende conflicten, waaronder de Libanese burgeroorlog . Per ton accuraat aangebrachte munitie is dat de goedkoopste methode tot nu toe. Het belangrijkste nadeel is de "korte" reikweidte. Met een reikwijdte van 38 kilometer en een CEP met conventionele munitie van minder dan 20 meter is de hele Gaza strook binnen bereik vanuit Israël. Het enige Israël moet doen is 1 van die kanonnen aankopen of namaken (de plannen met alles erop en eraan staan vrij op't net), een spoorweg aanleggen om met een "railgun" langs Israëlische zijde het volle nut eruit te halen. Of een "Monitor" type General Wolfe bouwen. Natuurlijk, ik spreek hier over WO1 en 2 technologie. Voeg daarbij base bleed en rocket assisted projectiles bij met JDAM capaciteit, en plots ontstaat er een grens rond Israël waarin tapijtsnuffelende terroristen tot ver in Syrië en Egypte elk moment van de dag een paar dozijn kilo springstof in hun nek kunnen krijgen. Met weinig mogelijk tot het implementeren van een Phalanx, Goalkeeper of Iron Dome verdediging. Begin maar eens, zo'n 800 kg quasie solide staal kapot te schieten. Die granaten waren bedoeld om door 500mm gehard nikkelstaal heen te slaan. Waarom doet Israël dat niet? Mijn gedachte 1) te kwetsbaar voor vijanden met echte militaire capaciteit en vriendjes. 2) het kost tijd om te bouwen. De wapens die ze nu gebruiken hebben ze al per ton. 3) de offensieve capaciteit is een PR nederlaag van jewelste.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. De Belgische wetgeving: een 18de eeuws herenhuis waar zelfverklaarde deskundigen al eeuwen aan bricoleren zodanig dat de nooduitgang in de septische put uitkomt — en alleen inertie het nog recht houdt |
|
|
|
|
|
|
#366 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
ik zeur trouwens niet, ik post feiten. weerleg ze met statistieken of wat dan ook die ze tegenspreken. geen fotootjes. |
|
|
|
|
|
|
#367 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#368 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Ik werk tesamen met twee organisaties waar joden ook bij actief zijn, heb een ganse tijd een relatie gehad met een joodse en heb joodse vrienden. Politiek gezien ben ik voor een twee staten oplossing. Geen enkele quote van me voor over de 10 jaar dat ik post ruikt naar anti-semitisme, integendeel, moest je ze goed lezen zou je zien dat er ook veel posts uithalen naar anti-semitisme. Leg eens uit hoe ik in uw bizarre logica een neo-nazi kan zijn. |
|
|
|
|
|
|
#369 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#370 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#371 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Komaan, snel een inzamelactie houden voor die arme palestijnen, dan kunnen ze meer Farj 5 raketten kopen.
|
|
|
|
|
#372 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Uw straf ga je niet ontlopen. Er bestaat nog altijd als het hiernamaals. Waar Allah de rechter is en de joden vervloekt. Denken jullie dat de meeste palestijnen die nu gedood zijn in Gaza een ellendig leven hebben in het hiernamaals? Ze zullen beloond worden met paradijs. Dood maar kinderen, door maar vrouwen, bombardeer ziekenhuizen, veroorzaak maar terreur in Gaza, ... De palestijnen zullen een beter leven krijgen in het hiernamaals. |
|
|
|
|
|
|
#373 |
|
Vreemdeling
|
|
|
|
|
|
|
#374 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
En dan verschieten ze van dat er terroristen zijn in de wereld. De joden, Amerikanen, .... mensen zoals jij maken de moslims terroristen. Dus niet komen klagen over Hamas dit en dat. Actie is reactie. Dombo dat je bent. |
|
|
|
|
|
|
#375 |
|
Vreemdeling
|
Iedereen die zo blij is dat er veel doden is in Gaza en aan het lachen is achter zijn computerke. Ze hebben nu een beter leven. Ze hebben nu rust.
|
|
|
|
|
|
#376 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#377 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Israel is het verwende kindje dat begint te janken als er een dakgoot beschadigd door een palestijnse raket . De kans om te sterven tijdens een val van de trap in Israel is veel groter dat om te komen door een Palestijnse raket. En Palestijnen moeten het allemaal maar goed vinden dat er dagelijks doden vallen en enorme schade wordt aangericht. Zij hebben het recht niet om daar woedend over te zijn, want dan zijn het terroristen die Israel willen vernietigen. In het kader van de evenwichtige berichtgeving in dit topic presenteer ik de website van de Al Quassam brigade : http://www.qassam.ps/
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 12 juli 2014 om 13:39. |
|
|
|
|
|
|
#378 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Israel vernietigd en wij repareren, keer op keer weer .
|
|
|
|
#379 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Jij betaalt al voor mij wist jij dat? Jij betaalt belastingen en ik veronderstel dat jij werkt. Dus werk maar hard kan ik lekker genieten van OCMW. Wie is er nou de slimmerik. Jij in ieder geval niet. |
|
|
|
|
|
|
#380 |
|
Europees Commissaris
|
|
|