Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 juli 2014, 08:58   #321
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door modderfokker Bekijk bericht
Je betaalt altijd voor een goede kut jongen. Dacht jij echt serieus dat de modelvriendinnen van jou Rode Duivels op de pik van die voetballers zaten voor hun uiterlijk????? Is ook niet erg om te payen, als die kut maar jong en goed is. Voor wat hoort wat.
Je stelt me terug teleur.....Dat je ervoor betaalt tot daar aan toe...maar dat je ze ook nog diezelfde namiddag moet delen met die dikbuikige boerenpummels in die clubjes van Zundert....mag er niet aan denken.Maar ja in feite neuk je toch maar altijd hetzelfde in die fermettes .....je neukt altijd je condoom...want zonder is daar nooit mogelijk en misschien maar best ook !

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 11 juli 2014 om 09:03.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2014, 09:08   #322
hollande
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Je stelt me terug teleur.....Dat je ervoor betaalt tot daar aan toe...maar dat je ze ook nog diezelfde namiddag moet delen met die dikbuikige boerenpummels in die clubjes van Zundert....mag er niet aan denken.Maar ja in feite neuk je toch maar altijd hetzelfde in die fermettes .....je neukt altijd je condoom...want zonder is daar nooit mogelijk en misschien maar best ook !
zegt de ervaringsdeskundige, ik zelf zou het niet weten want ik kom niet in zulke etablissementen.
hollande is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2014, 09:32   #323
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hollande Bekijk bericht
zegt de ervaringsdeskundige, ik zelf zou het niet weten want ik kom niet in zulke etablissementen.
Zo wereldvreemd dan ?? Moet je een ervaringsdeskundige zijn om te weten dat men (best) een condoom gebruikt voor seks tegen betaling en of met onbekenden ??

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 11 juli 2014 om 09:33.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2014, 12:28   #324
Pukkie
Burger

Pukkie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hollande Bekijk bericht
Zeker van dat ge niet zit te liegen? Te zien op uw pasfotoke is uwe neus al serieus aan't groeien.
Pukkie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2014, 13:56   #325
modderfokker
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
.je neukt altijd je condoom...want zonder is daar nooit mogelijk en misschien maar best ook !
Met condoom? Ben je gek mattie? Met condoom neuken is voor arme mensen!! Voor kantoorlullen, bangerds en zieligaards. Die hoeren trekken hun leeg jongen, die moeten 100 betalen voor MET en 500 voor ZONDER. Ik heb al meer dan tien jaar niet met condoom geneukt mattie. Wat voor jou niet mogelijk is , is voor mij de gewoonste zaak van de wereld. Elke vrouw gaat zonder jongen , ALS je het goed aanpakt, of ALS je de goede vrienden hebt.
modderfokker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2014, 13:59   #326
modderfokker
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Het hangt er van af hoe hoog je de lat legt. Als je alleen maar bezeten bent van dat klein stukje bezeekt vlees misschien maar er zijn vrouwen die doorgaans de marketing niet beheren en het gratis weg geven. Feitelijk de meeste, waarom er dan voor betalen?
Je neukt NOOIT gratis jongen. Als ik een zakje wit of pilletjes voor die meiden meeneem, is dat niet gratis mattie!! Een snuiffie zijn ze wild van jongen! Maar je moet altijd ergens betalen. Gratis kutten bestaan niet. Zelfs als ik een neuk op een housefeest betaal ik de pillen, de champagne, hotel of whatever!!
Oud 11 juli 2014, 14:55   #327
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Met condoom? Ben je gek mattie? Met condoom neuken is voor arme mensen!! Voor kantoorlullen, bangerds en zieligaards. Die hoeren trekken hun leeg jongen, die moeten 100 betalen voor MET en 500 voor ZONDER. Ik heb al meer dan tien jaar niet met condoom geneukt mattie. Wat voor jou niet mogelijk is , is voor mij de gewoonste zaak van de wereld. Elke vrouw gaat zonder jongen , ALS je het goed aanpakt, of ALS je de goede vrienden hebt.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2014, 12:15   #328
modderfokker
Partijlid

Standaard

Citaat:
Je neukt NOOIT gratis jongen. Als ik een zakje wit of pilletjes voor die meiden meeneem, is dat niet gratis mattie!! Een snuiffie zijn ze wild van jongen! Maar je moet altijd ergens betalen. Gratis kutten bestaan niet. Zelfs als ik een neuk op een housefeest betaal ik de pillen, de champagne, hotel of whatever!!
dus dat!
Oud 12 juli 2014, 12:18   #329
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pukkie Bekijk bericht
Eh Juffrouw/Mevrouw, ik zal maar doen of ik dat niet gehoord heb.
Tot nader order nog altijd Vlaming, dank u.
Nee, Belg.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2014, 23:02   #330
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Nee, Belg.
Is een kieke dat denkt dat hij in een land woont.

http://www.youtube.com/watch?v=HbObwRbnrXY&feature=kp
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be