![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *geeuw*
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 12 juli 2014 om 20:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() euhm, overdrijven? Daar ging deze rechterlijke uitspraak toch juist over :
Tegen alle statutaire afspraken in zullen naar schatting 35.000 politiemensen niet tussen hun 54ste en 58ste met pensioen kunnen. En die 54jaar zal heus niet alleen voor agenten van toepassing zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zal hard ontwaken worden... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En jij vindt dat een goede zaak? Jij vindt dat "vrouwe Justitia" het er hier goed vanaf gebracht heeft? ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met de besparingen kan men best 35 000 doppers betalen, dat is goeiekoper ook.
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als dat zo is, dan moet men die mensen niet houden, he. Contracten tot 50 jaar. En nadien ander werk zoeken, zoals iedereen, of dopper worden.
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn betere technieken om je punt te maken, dan zo'n zoutloze quoot-vervalsing.
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() achter een flitscamera liggen slapen, dat kan je toch tot uw 65? iedereen gelijk voor de pensioenwet !
Laatst gewijzigd door Skobelev : 13 juli 2014 om 10:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Klopt het dat beiden hun pensioen behouden (dus geen gezinspensioen) en dat dit bedrag in het beste geval kan oplopen tot 12.000 Euro per maand (bijna een half miljoen frank)? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zie de besparing niet enkel een gigantische toename vd kosten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U mag nog zo gemotiveerd zijn als je wil, uw kans op hertewerkstelling is bijna 0. Dit begrijpen ambtenaren dus niet! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe U aan die 12000 komt is me een raadsel. Een politiecommissaris is een officier en heden zijn dat mensen met een universitaire opleiding.Een onderwijzeres heeft een bachelor onderwijs. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 13 juli 2014 om 11:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Minister
|
![]() Omdat ze te duur zijn, niet omdat ze niet meer gemotiveerd zijn of niet meer mee kunnen. Mijn eigen vader heeft tot 65 gewerkt in de banksector, zonder enig probleem.
|
![]() |
![]() |