![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Europees Commissaris
|
![]() Trap niet in de onzin van Vanguard. Hij is een dubbelnick van Straddle, een neofascist met een obsessie voor Joden.
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=3187 http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=3238
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 12 juli 2014 om 12:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan U uw drie ad hominem punten: 1. toelichten 2. bewijzen Met dank om de topic niet te willen ontsporen.
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Jij hebt wel een bijzonder goed geheugen! ![]() Laatst gewijzigd door Miauw! : 12 juli 2014 om 13:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=214 http://forum.politics.be/showpost.ph...6&postcount=44 Straddle: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=371 http://forum.politics.be/showthread....18#post7029618 Let op de overeenkomsten in schrijfstijl en onderwerpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Next case.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 12 juli 2014 om 14:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Europees Commissaris
|
![]() Correctie: 2 jaar geleden. En ik en anderen zijn jarenlang keihard tegen zijn complottheorieën en volslagen paranoïde opvattingen ingegaan. Het toppunt was dat hij op een gegeven moment sprak over 'tientallen zionistische agenten die het forum zouden overspoelen' en vervolgens een stuk of 4 forummers noemde van wie er 3 geen Joden zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Europees Commissaris
|
![]() Wees vooral groener dan gras.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() "10 March 2004" is volgens mij toch meer dan 10 jaar geleden!
![]() Citaat:
En kijk eens hoe de niet-Joodse zionist Guido Joris zich roert op allerhande fora, al dan niet in opdracht en/of met medeweten van zijn broodheer Joods Actueel. Laatst gewijzigd door Miauw! : 12 juli 2014 om 15:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In theorie is dat mogelijk, maar in de praktijk ligt het anders. Tenzij je een dubbelnick bent, wat ik niet denk, ken je Straddle waarschijnlijk niet. In een post die ik hier heb gepost, zegt hij zelf dat hij een fascist is. Bovendien betrok hij de Joden in allerlei niet-bestaande complotten en is in zijn optiek iedereen die het met hem oneens is een Jood en/of een zionist. Overigens is Dixie geen zionist, maar een Vlaams-nationalist die meer sympathie heeft voor Israël dan de Palestijnen en uit provocatie de Israëlische vlag als avatar heeft. En Eliyahu's standpunten worden gelukkig door bijna geen Jood gedeeld.
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 12 juli 2014 om 15:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik blijf nog steeds de recente bijdragen van uw andere vriend Vanguard op hun inhoud accepteren. Hem in een verdomvakje plaatsen omdat U het zegt zou niet credibel zijn van mezelf. Wat U?
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 12 juli 2014 om 16:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zo kreeg ik toen ik hier amper een week geregistreerd was, een privébericht van persoon A die me wou "waarschuwen" dat persoon B een trol was. Ik heb die persoon toen vriendelijk bedankt voor de info en dacht dat ik een verwittigde vrouw was, maar niets bleek minder waar: de "trol" in kwestie was helemaal geen trol, maar iemand met wie persoon A overhoop lag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Dat is dan ook de enige correcte wijze en opstelling: oordeel over WAT iemand schrijft en niet wat anderen u betuttelend voorschrijven wat u moet denken. Hebt u al een inhoudelijke reactie gezien van de liberale fascisten en de forumzionisten op mijn post? You have to hit them where it hurts: gewoon waarheid vertellen, hoe controversieel ook. U kan dan zelf verder vaststellen dat het alle hens aan dek is en alle middelen gebruikt worden om niet op inhoud te moeten reageren. |
|
![]() |
![]() |