![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Kijk ik heb je drie links gegeven (2 Duitse) , en er zijn meerdere Joodse links (Haaretz), zijn die dan alweer aan ´t liegen ? ![]() Citaat:
Vertaal het eens. ![]() Wie had dat gedacht dat er Neo-Nazi´s zijn die "de Zionisten" steunen. Citaat:
Maar de Duitse links zijn van 2013...
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 13 juli 2014 om 11:54. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bizarre redenering. Je zou ze even goed kunnen omdraaien om te bewijzen dat Israel een schepping van Satan is. Alleen religioten komen met zo'n hoogdravende onzin af.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je suggereert nou dat er een rationele basis zou zijn voor de jodenhaat. Maar in bovengenoemd geval zou de regering tegen de joden zijn, en niet zozeer de gewone man. Het zou dan ook geen haat zijn, maar gewoon: "Onze belangen vereisen dat we de joden dumpen en goede vriendjes zijn met de arabieren". Maar we zien dat het de man in de straat is die de joden haat, zie wat die prof er van zegt: "uit enkele enquêtes kwam naar voren dat de Israëlhaat in Duitsland alleen nog door die in extreem Arabisch-islamitische staten wordt overtroffen.” en ook: "Al op de eerste dag van de strijd viel het hem bij „een bekende tv-presentator” op, schrijft de historicus uit München: diens houding, mimiek, lichaamstaal „drukte voor mij meer uit dan al zijn kritische woorden.” En kijk naar de irrationele jodenhaat van velen op dit forum. Daar zit geen rationele beweegreden achter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Yep. Alleen, als de satan bestaat, dan bestaat God ook. Dus de irrationele jodenhaat blijft een bewijs voor God. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Probleem is dat wat jij "irrationele jodenhaat" noemt, in de meeste gevallen een (zeer) kritische houding t.o.v. Israël is. En, daaruit voortvloeiend, ook t.o.v. diegenen die Israël door dik en dun blijven verdedigen, ongeacht wat ze uitspoken of welke regering er aan de macht is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De prof zegt: "Maar je mag Israël toch kritiseren, zonder meteen van antisemitisme te worden verdacht? „Minstens eenmaal per dag is deze zin wel ergens hier te lande te lezen of te horen”, aldus prof. Wolffsohn. „Klopt. Maar tussen kritiek, vooringenomenheid en haat bestaat toch echt wel onderscheid.” Maar er is zowiezo maar een ZEER dunne lijn tussen "ZEER kritisch op Israel zijn" en jodenhaat. Waarom zou je "zeer" kritisch op Israel willen zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waarom ik zeer kritisch op Israël ben: dat is bijna voer voor een thesis, en ik voel me echt niet geroepen om de zoveelste studie dienaangaande te schrijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En we weten allemaal dat je alleen maar ZEER kritisch bent ten aanzien van Israel, en voor de rest t.a.v. geen enkel ander land. En dan weten we allemaal hoe dat komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij mij zit die haat in elk geval niet ingebakken, alhoewel de joden natuurlijk een beetje overdreven hebben met hun 9/11 dodenaantal (sorry Dixie ik kon het niet laten). Enkel als ze allebeide ver van elkaar gaan wonen zal het volgens mij ophouden, maar wedden dat die moslim Palestijnen dan binnen de kortste keren (terug) met elkaar slaags zijn. Juist zoals ze elkaar in de Gaza strook voorheen ook al jaren hebben bevochten op de meest barbaarse wijze. Een wijze man heeft het ooit gezegd: ze moorden elkaar voortdurend uit en als dat gedaan is gaan ze verder met het bevechten van een ingebeelde vijand: de niet-moslim. Een moslim moet kunnen moorden, het is zijn natuurlijk habitat. Jihad tegen het eigen vol eerst, daarna zien we wel verder.... Gewoon de slogan van het VB eigen volk eerst, maar dan met een bloedig sausje erover. Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 13 juli 2014 om 15:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U ziet in elke kritiek op Israel anti-semitisme. de kritiek op Israel is zeer gegrond en heeft niets te maken met Jodenhaat. En zo gebruikt u wederom de Holocaust om de daden van Israel in het heden te rechtvaardigen.
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
en als je zo orthodox bent, is ´t vandaag geen pauze nemen en geen elektronische apparaten gebruiken enzo? slaap jij eigenlijk? je spamt dit forum 24/24 met teksten die doordrenkt zijn van fundamentalisme. het is alsof tegen een propaganda-robot spreken die alleen zijn eigen wilt bezig horen, en andere opinies van "ongelovigen" direct de prullenmand insmijt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Er bestaat niet zoiets als "een uitverkoren volk": we zijn om in uw religiotie te blijven allemaal kinderen van Adam en Eva. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() Dan "weet" je verkeerd! In tegenstelling tot jou, kom ik ook nog op andere threads, hoor! Moest je daar ook komen, zou je kunnen zien tegen welke landen ik nog zoal kritisch ben! Alleen word je omwille van kritiek op andere landen nooit uitgescholden voor rassen- of volkerenhater.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |