![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ik niet. Talloze Franstaligen wonen in Vlaanderen, werken in Vlaanderen zonder zich af te vragen wat Vlamingen zoals u van de Franstaligen denken en zonder rekening met het Vlaams-Nationalisme te houden. En terecht. Bent u het beu met België? ON S'EN FOUT! Bent u het beu met de Franstaligen? ON S'EN FOUT!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er bestaat geen Belgische realiteit, er bestaat alleen maar zo iets als realiteit, en het is een realiteit dat België in princiepen al lang gesplitst is. Zo kan een bewoner van het Noorden niet stemmen op een persoon of partij uit het zuiden van het (land) en omgekeerd. En zelfs onze verkeersbelasting is niet meer Belgisch maar Vlaams of Waals. Alleen dat potsierlijk koningshuis, daarvan dragen we nog gezamenlijk de kosten van en dat draagt de noemer België met zich mee.
Laatst gewijzigd door Garry : 13 juli 2014 om 17:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 13 juli 2014 om 17:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Afgesproken.
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat de Vlaamse pendelaars ergens in Vlaanderen werken en daar een nieuwe hoofdstad bouwen en inrichten en Brussel heeft meteen plaats voor zijn vele vreemdelingen en werklozen... Maar dat is ook alles. Hoe zat dat weer met de percentages van die twee groepen? Maar Brussel "zal de jeugdwerkloosheid aanpakken straks": hoe gaan ze dat doen??? Brussel blijft dus een obstakel zolang het in Franstalige handen blijft maar niets of bijna niets kan zonder de Vlaamse centen en de Vlaamse aanwezigheid! En het ligt op Vlaams grondgebied... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() De CD&V is tot nader order een confederalistische partij,60% van de Vlamingen stemt dus Vlaams-Nationalistisch!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En daarvoor hebben ze de grootste schrik en doen ze alsof een splitsing gewoon onmogelijk is! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar is de tijd dat je ervan overtuigd was dat jouw geliefde Franstaligen plannen aan het smeden waren om bij Frankrijk aan te sluiten. En jij was daar alles behalve rouwig om. Blijkbaar is er iets gebeurd dat jouw planning in de war stuurde. Ipv in Frankrijk zit je nu immers in Vlaanderen. Je weet wel, dat landsdeel waar je je omhoog gevallen soortgenoten aanraadt die rot VLAMINGEN te mijden als de pest,er geen rekening mee te houden, te doen alsof ze lucht zijn. Je raadt je fraaie volksgenoten aan te leven in hun eigen Franstalige wereld. Ook al bevinden ze zich in Vlaanderen tussen de Vlamingen. Begrijpelijk dat jij zo gefrustreerd en hatelijk bent. Moeten leven tussen, en VAN mensen die je zo intens haat, terwijl je zo graag in Frankrijk zou zitten. Waarom neem je je goede raad eigenlijk niet zelf ter harte? Ben je het beu in Vlaanderen, hoepel dan op naar het land waar je zo graag naartoe wil ipv de Vlamingen in hun eigen streek te judassen.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 13 juli 2014 om 18:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Vlamingen zouden dus elk jaar de 16 miljard in eigen zak kunnen houden die ze nu aan een arrogant, omhooggevallen klootjesvolk van armoezaaiers kwijt is. Wat de meerderheid wil hadden we geweten als Di Rupo zijn zelf voorgesteld referendum over het voortbestaan van België had durven houden. NIET DUS. Zolang de politiek niet het lef heeft om de bevolking rechtstreeks te bevragen bestaat er geen énkel bewijs over wat "de meerderheid" wel of niet wil.
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen. En daar geraakt de N-VA (hopelijk) ook niet in.
Het feit dat de N-VA zich voorlopig tevreden stelt met de uitspraak van de Europese Commissie, en een afwachtende houding aanneemt met betrekking tot de regeringsvorming, ziet peterke als een gelegenheid om van zijn overmatige galproductie af te geraken.
![]() |
#214 |
Minister
|
![]() En, wat gaat je volgende nick zijn? Het is nog even voor je in september terug in de schoolbanken mag kruipen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn "BELGEN" volgens Christophe Deborsu die goed zijn in scheiden. Met geweld toch. Vlaams-nationalisten verkiezen een vredelievende manier om onafhankelijk te worden. Geen Belgische kroonkolonietoestanden. Ik vrees alleen dat dit niet zal lukken. Een uur nadat de RTBF haar nep nieuwsuitzending uitzond sprongen Vlaanderen is kak, Leve B weg met VL, alsook een handjevol leden van de in drie gesplitse BUB vechtlustig op de barrikades.
![]() |
![]() |
#217 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#219 |
Minister
|
![]() The comic relief... -)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is waar, daar heeft hij gelijk in.
Lang geleden ging ik in Frankrijk de weg vragen in het Frans. En al ben ik tot mijn zes jaar in het Frans opgegroeid, toch kreeg ik de vraag van de man waaraan ik de weg vroeg, van waar ik afkomstig was. Ik antwoordde hem "Van Vlaanderen". "Ik meende het al te horen", sprak de Fransman, " dat ge geen echte Belg bent". Maar zo prat moeten de Belgicisten ook niet zijn op hun verafgood België hoor. Want ooit vroeg iemand in Amerika aan mij van waar ik afkomstig was. Ik zei toen, " Van België". Ik had geluk, de man had al eens van België gehoord en ging verder als volgt. " Ah ja,... dat is de hoofdstad van Brussel hé"? Laatst gewijzigd door Garry : 13 juli 2014 om 23:41. |
![]() |
![]() |