Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 juli 2014, 11:09   #21
Eliyahu
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Prima idee om dat VN rapport eens te lezen !

+Het waarschuwen van mensen kan een aanval niet rechtvaardigen.

"we hebben gewaarschuwd dus mogen we bombarderen "

Totaal gestoord!
Bs'd

Raketten die vanuit die huizen afgevuurd worden op Israel of die daar opgeslagen liggen rechtvaardigen wel een aanval.
Eliyahu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2014, 11:16   #22
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

De wurggreep , blokkade / bezetting door Israel rechtvaardigt ook een aanval.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2014, 11:21   #23
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Tegengas
Norman Finkelstein VS American zionist

https://www.youtube.com/watch?v=PruArEmVS1g
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2014, 11:23   #24
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Hamas heeft ook aangekondigd raketten te blijven afschieten op bepaalde gebieden. Is dit daarmee gerechtvaardigd?
Zolang er geen sterkere partij bezwaar maakt, mogen ze doen wat ze maar willen.
Citaat:
In internationaal recht hebben mensen "under siege" het recht zich te verzetten.
Dit betekend zelfs dat ze geweld mogen gebruiken tegen Israel.
Dat doen ze dan ook, maar ze moeten wel tegen de weerbots kunnen.
Citaat:
De mensen die de bezetting negeren zijn enorm in de minderheid op deze planeet
Ik denk eerder dat zo'n 70% van de mensheid nog niet eens weet dat het aan gebeuren is.
Citaat:
dat zijn de zonderlinge extremisten zoals we die hie rop het forum vinden.
stuk voor stuk freaks, extreem paranoide voor de Islam , extreem fundamentalistisch joods , of andersinds gestoorden.
Dank U om U zo prima te typeren.
Citaat:
De Palestijnen hebben het recht zichzelf te verdedigen, aan hun zijde vallen immers de slachtoffers, en zij worden bezet, niet andersom.
Dat ze bezet worden is uw mening. En het feit dat de vrijheidsstrijders geen slachtoffers maken bij hun doelwit , heeft eerder te maken met de competeties van beide partijen betrokken, niet met de intenties.
Oud 14 juli 2014, 13:09   #25
Miauw!
Europees Commissaris

Miauw!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eliyahu Bekijk bericht
Bs'd

Ryan zegt dit: Een rapport van de Verenigde Naties heeft bevestigd, dat Israël zijn uiterste best doet om bijkomende schade in de Gazastrook te voorkomen bij het bestrijden van een vijand die de burgerbevolking gebruikt als menselijk schild.

Miauw zegt dit:

Jij beweert dus dat het VN rapport het tegendeel beweert van wat Ryan zegt.

Volgens jou zegt het VN rapport dan dus dat Israel opzettelijk burgers aanvalt.

Kan je even aangeven waar dat staat in het VN rapport? Want ik heb weer de indruk dat je jodenhatende leugens aan het verspreiden bent.

En dat is natuurlijk toch weer wat anders dan "heel kritisch zijn op Israel".
Nérgens in dat rapport staat "dat Israël zijn uiterste best doet om bijkomende schade in de Gazastrook te voorkomen".
En ik beweer helemaal niét "dat het VN rapport zegt dat Israël opzettelijke burgers aanvalt". Kan je me aub even een quote geven van die zogezegde uitspraak van mij? Zodat ik niet moet denken dat je me doelbewust woorden in de mond legt die ik niet geschreven heb!
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2014, 13:10   #26
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eliyahu Bekijk bericht
Bs'd

Ga je hier nog antwoord op geven Miauw?

Zo niet dan laat je me geen keus dan je onder te brengen in de afdeling "jodenhaters".

Zeggen: "Ik ben gewoon zeer kritisch ten aanzien van Israel" gaat natuurlijk niet meer op als je grove leugens over Israel gaat verkondigen.
Je doet maar. Jij kan zelfs ondergebracht worden in 4 categorieën: "moslimhaters", "christenhaters", "atheïstenhaters" en "Europeanenhaters".

Laatst gewijzigd door Miauw! : 14 juli 2014 om 13:20.
Oud 14 juli 2014, 13:15   #27
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Prima idee om dat VN rapport eens te lezen !

+Het waarschuwen van mensen kan een aanval niet rechtvaardigen.

"we hebben gewaarschuwd dus mogen we bombarderen "

Totaal gestoord!
Precies! Maar dan beweert E. dat in dat VN-rapport staat "dat de meeste burgerslachtoffers vielen bij specifieke aanvallen op enkele tientallen woningen die ofwel behoren aan belangrijke strijders van Hamas, ofwel door deze organisatie werden gebruikt om raketten en andere wapens te verbergen."
Oud 14 juli 2014, 13:16   #28
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Tegengas
Norman Finkelstein VS American zionist

https://www.youtube.com/watch?v=PruArEmVS1g
Ook een jodenhater?
Oud 14 juli 2014, 13:19   #29
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Zolang er geen sterkere partij bezwaar maakt, mogen ze doen wat ze maar willen.

Dat doen ze dan ook, maar ze moeten wel tegen de weerbots kunnen.

Ik denk eerder dat zo'n 70% van de mensheid nog niet eens weet dat het aan gebeuren is.

Dank U om U zo prima te typeren.

Dat ze bezet worden is uw mening. En het feit dat de vrijheidsstrijders geen slachtoffers maken bij hun doelwit , heeft eerder te maken met de competeties van beide partijen betrokken, niet met de intenties.
Net zoals bij een voetbalmatch, tellen niet de intenties, maar de resultaten. En dat resultaat is: Israël-Palestijnen: 172-0. Jammer dat hier geen scheidsrechter is die de match wil/kan stilleggen.
Oud 14 juli 2014, 13:32   #30
Eliyahu
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
Nérgens in dat rapport staat "dat Israël zijn uiterste best doet om bijkomende schade in de Gazastrook te voorkomen".
En ik beweer helemaal niét "dat het VN rapport zegt dat Israël opzettelijke burgers aanvalt". Kan je me aub even een quote geven van die zogezegde uitspraak van mij? Zodat ik niet moet denken dat je me doelbewust woorden in de mond legt die ik niet geschreven heb!
Bs'd

Ik zal het maar weer even herhalen:

Ryan zegt dit: Een rapport van de Verenigde Naties heeft bevestigd, dat Israël zijn uiterste best doet om bijkomende schade in de Gazastrook te voorkomen bij het bestrijden van een vijand die de burgerbevolking gebruikt als menselijk schild.

Miauw zegt dit:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw!
Ja, en? Da's niet bepaald een bevestiging van wat jouw meneer Ryan Jones beweert! Integendeel zelfs!
Jij beweert dus dat het VN rapport het tegendeel beweert van wat Ryan zegt.

Volgens jou zegt het VN rapport dan dus dat Israel opzettelijk burgers aanvalt.

Kan je even aangeven waar dat staat in het VN rapport? Want ik heb weer de indruk dat je jodenhatende leugens aan het verspreiden bent.

En dat is natuurlijk toch weer wat anders dan "heel kritisch zijn op Israel".
Oud 14 juli 2014, 13:35   #31
Eliyahu
Banneling

Standaard

Citaat:
Net zoals bij een voetbalmatch, tellen niet de intenties, maar de resultaten. En dat resultaat is: Israël-Palestijnen: 172-0. Jammer dat hier geen scheidsrechter is die de match wil/kan stilleggen.
Bs'd

Net als in het echte leven, dus niet net als in een voetbalwedstrijd, zijn intenties BIJZONDER belangrijk.

Stel je rijdt met je auto een kind dood. Het resultaat: Een dood kind.

Nou, als je intentie was om van A naar B te gaan, en geheel per ongeluk rij je een kind dood, dan kom je zonder straf weg.

Maar als je intentie was om een kind dood te rijden, dan kan je levenslang de bak in draaien.

Dus in een voetbalwedstrijd zijn intenties misschien niet belangrijk, maar in het echte leven wel.
Oud 14 juli 2014, 13:50   #32
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En als het resultaat wat "gelijkmatiger" was geweest, was dat meer naar uw zin geweest? Waarom beseft er niemand dat 0-0 het enige gewenste resultaat zou moeten zijn? Het is niet de indruk die ik krijg...
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2014, 14:08   #33
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarvan 1 op 3 een kind! Allemaal "opgeofferd" door hun ouders als menselijk schild, zeker?

"Van de Palestijnse doden in de Gazastrook door Israëlische aanvallen was tot zaterdag 70 procent burger. Bijna één op de drie gedode burgers was een kind. Dat blijkt uit cijfers van de Verenigde Naties over de situatie in de Gazastrook."
Je meent toch niet dat dit jou zou verbazen wel?
We hebben het hier over mensen die gehandicapten en kinderen tussen 12 en 14 klaarstomen tot zelfmoordterrorist.

Mensen die meisjes ontvoeren en tot seksslavinnen maken en indien zij niet gewillig genoeg zijn hen verkrachten en ijskoud afmaken.

Mensen die gijzelaars bij bosjes afmaken.

En, om het helemaal af te maken, moeders, jawel moeders, die heel fier uitschreeuwen dat hun kinderen martelaars in de zaak van Allah zijn geworden.

Afgezien daarvan, hoeveel keus hebben sommige van die martelaars op de daken van die huizen echt?
Of je doet op zijn minst of je martelaar wil worden en mogelijk overleef je dat (niet alle huizen worden platgelegd, het is daar niet zoals in Dresden weet je...) of je weigert en wordt onmiddellijk publiekelijk afgemaakt als stichtend voorbeeld voor de andere martelaars...

En dat soort uitschot kom jij hier even, heel verongelijkt verdedigen?

Bijgevoegde afbeelding(e)

Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2014, 14:13   #34
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Je meent toch niet dat dit jou zou verbazen wel?
We hebben het hier over mensen die gehandicapten en kinderen tussen 12 en 14 klaarstomen tot zelfmoordterrorist.

Mensen die meisjes ontvoeren en tot seksslavinnen maken en indien zij niet gewillig genoeg zijn hen verkrachten en ijskoud afmaken.

Mensen die gijzelaars bij bosjes afmaken.

En, om het helemaal af te maken, moeders, jawel moeders, die heel fier uitschreeuwen dat hun kinderen martelaars in de zaak van Allah zijn geworden.

Afgezien daarvan, hoeveel keus hebben sommige van die martelaars op de daken van die huizen echt?
Of je doet op zijn minst of je martelaar wil worden en mogelijk overleef je dat (niet alle huizen worden platgelegd, het is daar niet zoals in Dresden weet je...) of je weigert en wordt onmiddellijk publiekelijk afgemaakt als stichtend voorbeeld voor de andere martelaars...

En dat soort uitschot kom jij hier even, heel verongelijkt verdedigen?

Hup, een Vlaams Blokker die de gemiddelde Palestijn voorstelt als een verkrachter en/of zelfmoordterrorist. Geen verrassing. Je bent een Vlaams Blokker voor iets.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2014, 14:31   #35
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
Hup, een Vlaams Blokker die de gemiddelde Palestijn voorstelt als een verkrachter en/of zelfmoordterrorist. Geen verrassing. Je bent een Vlaams Blokker voor iets.
Inderdaad. Meer commentaar op dat geraaskal is compleet overbodig. Als je het al voorstelt alsof "de Palestijn" een lid van Boko Haram is.... Is dat moedwil of domheid?
Het is nu eenmaal een feit dat momenteel de moslimhaat van het VB nog feller is dan hun jodenhaat. En dus hebben ze (voorlopig?) het geweer van schouder gewisseld.
Oud 14 juli 2014, 14:38   #36
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad. Meer commentaar op dat geraaskal is compleet overbodig. Als je het al voorstelt alsof "de Palestijn" een lid van Boko Haram is.... Is dat moedwil of domheid?
Het is nu eenmaal een feit dat momenteel de moslimhaat van het VB nog feller is dan hun jodenhaat. En dus hebben ze (voorlopig?) het geweer van schouder gewisseld.
Miauw, jij bent de laatste om anderen haat te verwijten, als ik jouw postings lees druipt de jodenhaat van mijn scherm.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2014, 14:42   #37
CLAESSENS Joris
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
Indien je begrijpend kan lezen zou je gezien hebben dat ik de Palestijnen net tot slachtoffers van de haatbaarden verklaarde, niet omgekeerd...
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Oud 14 juli 2014, 14:47   #38
CLAESSENS Joris
Minister-President

Standaard

Citaat:
Doe ik dat dan? Ik duid enkel aan dat over alle grenzen heen de groepen die uitblinken in dit soort zaken net ook degenen zijn die elkaar internationaal steunen. Toeval?
Ik denk het niet. Het is eerder logisch deze mensen, daar zij zelf die keuze ook maken, als één groep te beschouwen. Of moet ik daarmee wachten tot ze zich allemaal zelf ook officieel tot Isisiaten verklaren?

Oud 14 juli 2014, 14:48   #39
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Miauw, jij bent de laatste om anderen haat te verwijten, als ik jouw postings lees druipt de jodenhaat van mijn scherm.
Ook een medestander van Dixie en Eliyahu?
Het is niet omdat ik tegen onze orthodoxe religioot van leer trek, dat ik een jodenhater ben! Eliyahu is niet eens een "echte" jood! Ik heb redelijk wat joodse vrienden, maar orthodoxen zitten daar inderdaad niét tussen! Niet omdat ik hen haat, maar gewoon omdat hun leefwereld en ideeën té ver afstaan van de mijne.

En ik hoop dat je niet meedoet aan de mantra "kritiek op Israël = Jodenhaat"?
Oud 14 juli 2014, 14:53   #40
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Doe ik dat dan? Ik duid enkel aan dat over alle grenzen heen de groepen die uitblinken in dit soort zaken net ook degenen zijn die elkaar internationaal steunen. Toeval?
Ik denk het niet. Het is eerder logisch deze mensen, daar zij zelf die keuze ook maken, als één groep te beschouwen. Of moet ik daarmee wachten tot ze zich allemaal zelf ook officieel tot Isisiaten verklaren?

"over alle grenzen heen": dat is het nu net. Het is niet omdat de meeste Palestijnen moslims zijn, dat je de wandaden van moslims overal ter wereld op hen moet betrekken.

En zoals ik vandaag nog las: "Aanvankelijk speelde het verschil in godsdienst niet zo'n grote rol. De allereerste zionisten - Joden die begonnen te ijveren voor hun eigen staat - werden uitsluitend gedreven door de wil om hun volk aan de vervolging te laten ontsnappen en gebruikten het religieuze motief dat Palestina hen door God is toebedeeld alleen maar om meer steun te winnen. Aan Palestijnse kant beriep het verzet zich decennialang op het Arabische nationalisme en kwam de radicale islam pas in de jaren tachtig opzetten, met het ontstaan van Hamas."
http://www.hln.be/hln/nl/1281/Israel...zal-zijn.dhtml
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be