![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() daar kan men niet Jodenbashen dus niet interessant voor de Jodenhatende dummy's hier...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Vreemdeling
|
![]() Ik weet niet of het echt jodenhaat is. Dat is toch hopeloos passé, tenzij in bepaalde marginale milieus. Het lijkt mij eerder dat moslims voor sommigen niets verkeerds kunnen doen. Het enige wat mij nog meer frustreert is dat ik dat niet kan begrijpen, hoe hard ik ook probeer (en dat meen ik oprecht).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister-President
|
![]() 1) jij zegt dat dat de "joden er eerst waren" om alles goed te spreken wat er nu gebeurd? (2000 jaar geleden , en voor hen woonden de Cananieten er overigens)
2) die foto van 2009 is van de vorige "operatie" om Gaza plat te bombarderen onder het mom Hamas terrorisme in de kiem te smoren. dat is een foto ook vanaf Sderot, zelfde reactie van de inwoners daar.. dus redelijk relevant om het geheugen even op te rakelen Laatst gewijzigd door Tamam : 14 juli 2014 om 19:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hier heb nog geen enkele Jodenhatende post gewonden, of heb ik iets overzien ? Dus een linkje graag @ Dixie zo kan ik of anderen zelf die Jodenhatende post lezen, en die Jodenbashers ook. Over Palestina in de oudheid: http://nl.wikipedia.org/wiki/Geschie...an_Kana%C3%A4n
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 14 juli 2014 om 20:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Tja...als je na 50 jaar nog steeds in een vluchtelingenkamp in Gaza woont ipv dat je 20 jaar geleden een nieuw leven had kunnen uitbouwen in Jordanie dan ben je een loser met een grote ''L''....sorry hoor...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke kronkel? Ik stel gewoon het diskoers van de waarheidslievende vredespijpers in twijfel. Mag dat niet?
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Dit verklaart veel.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.reuters.com/article/2013/...95J0FR20130620
A United Nations human rights body accused Israeli forces on Thursday of mistreating Palestinian children, including by torturing those in custody and using others as human shields |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Minister-President
|
![]() voor sommigen is blijkbaar een dom kort cartoontje meer informatief dan feiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Nietzsche : 15 juli 2014 om 12:07. |
|
![]() |
![]() |