![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik heb geen enkel probleem met kritiek op de islam. Integendeel zelfs, gefundeerde kritiek kan en moet. Waartegen ik bezwaar maak, zijn de voortdurende, generaliserende en gratuite anti-couscouskreten die eerder ingegeven worden door afkeer dan door kennis ter zake. Vandaar uiteraard dat die roepers -jij inbegrepen- blind blijven voor argumenten of vragen die hun simplistisch wereldbeeld dreigen te ondermijnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is niet de gemiddelde moslim die het vieze werk gaat doen, de gemiddelde moslim gaat goedkeurend langs de zijlijn staan.
![]() |
#143 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
|
![]() Citaat:
Net zoals de gemiddelde Duitser er niet toe deed voor de geallieerden tijdens WO II. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Daarom nogmaals: wat is dat vieze werk precies en wie gaat het hoe uitvoeren? Bijkomende vraag: hoe bevordert het hun Belgische / Europese / mondiale overheersing? Als je graag hebt dat we in je spoken gaan geloven, zul je toch moeten aantonen dat ze bestaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
|
![]() Citaat:
Voor Benny is er pas een probleem wanneer alle niet islamitische belgen dood zijn. Waarvan akte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met 911 waren het 3.000 Amerikanen, in Madrid 300 doden en talloze verminkten. In Londen de tientallen doden en een paar honderd gekwetsten. In New Delhi idem etc, etc, etc. In Afrika wordt er dagelijks gemoord in de naam van Allah. Ik ben echt in extase voor zo een prachtige vreedzame godsdienst. Wat me vooral is bijgebleven waren de aanslagen van 911 toen de "vreedzame" moslims wereldwijd (ook in de straten en op de pleinen in Belgie) vreugdedansen uitvoerden. Wat een mooie vreedzame godsdienst! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet moslims tot 3de rangsburgers of slaaf maken.
Citaat:
Volgende fait divers komen in mij op Luik. Brussel (in Vilvoorde hadden we geluk, en waren de molotovcocktailbrouwers zeer competent in het falen) Iets langer geleden, maar recentelijk nog in het nieuws. Of al wat verder terug, Antwerpen, de rellen op de Turnhoutse baan.
![]() |
![]() |
#150 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Bovendien kan een handvol fanatiekelingen hier in één klap tienduizenden slachtoffers maken. Dat weet ook elke potentiële terrorist. Waarom blijven de aanslagen dan zo beperkt in verhouding tot wat heel eenvoudig mogelijk zou zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
'Wat is het probleem dan', vraagt Benny zich af. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
|
![]() De 911 terroristen hadden maar 4 vliegtuigen gekaapt en geen 40.
Wat is het probleem? /Benny |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Minister-President
|
![]() Kalief kondigt heilige oorlog af tegen u. Tegen mij? Haha, wie gaat em daar voor meebrengen? Dan zal em vroeger moeten opstaan.
Wie het verleden niet kent, weet ook zijn toekomst niet !!! Laatst gewijzigd door stropke : 15 juli 2014 om 00:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En wie? Ex syriëstrijders zullen er zeker bij zijn. Maar ook zonder die lopen er hier genoeg rond die het willen doen hoor. Hoe komt het anders dat België al mensen heeft veroordeeld voor terrorisme alhier? Och ja. Dat waren natuurlijk valse beschuldigingen van bange mensen zeker? ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Uiteraard niets om je zorgen over te maken... ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Partijlid
|
![]() Wat ik mij écht afvroeg was: hoe gaan aanslagen ervoor zorgen dat moslims de wereld gaan veroveren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Partijlid
|
![]() Het probleem is dat ik niet inzie hoe die aanslagen ervoor gaan zorgen dat de moslims de wereld gaan veroveren of zoals jij het zegt: alle niet moslims tot slaaf gaan maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |