Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 juli 2014, 11:24   #301
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
Heb ik dat ooit beweerd?

Zo typisch: er snel iets anders bijsleuren als je iets niet kan ontkennen.
Een paar individuen die plezier hebben in andermans leed is geen referentie.

Als je vergelijkt dan zijn zowel de bevolking als de overheid en het leger van Israel moreel superieur ten opzichte van de bevolking in Gaza, de terroristen van Hamas en haar overheid. Met serieus wat lengtes voorsprong.
Oud 18 juli 2014, 11:24   #302
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Islamitisch Verzet Bekijk bericht
In uw optiek waren Mohamed en de Sahaba extremistische barbaren. Schrijf er anders een boek over, misschien dat moslims tot inzicht zullen komen en massaal hun geloof gaan afzweren. Hahaha!

Shi'isme heeft weing met islam te maken, het is logisch dat men daar vanaf stapt.
Ik heb het over de wandaden van fundamentalisten die hen in het paradijs zouden laten belanden. Over de levenswandel van Mohammed hoeft het zelfs niet eens te gaan.
Uw opmerking betreffende het sji'isme snijdt ergens wel hout.
Het zijn niet we zij die er vandaag de dag een sport van maken koppen te snellen. Zelfs zelfmoordaanslagen dienen enkel als ultiem zelfverdedigingmiddel.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2014, 11:47   #303
Islamitisch Verzet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Ik heb het over de wandaden van fundamentalisten die hen in het paradijs zouden laten belanden.
Wat anderen doen heeft geen invloed op het persoonlijke geloof.

Citaat:
Uw opmerking betreffende het sji'isme snijdt ergens wel hout.
Het zijn niet we zij die er vandaag de dag een sport van maken koppen te snellen.
Hoe barbaars, koppen snellen! Misschien moeten we verarmd uranium of witte fosfor smijten, om lid te worden van de beschaafde wereld.

Citaat:
Zelfs zelfmoordaanslagen dienen enkel als ultiem zelfverdedigingmiddel.
Ah bon?

Suicide bombings on the rise among Shiites
Islamitisch Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2014, 11:59   #304
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
En de joden daar een stuk grond "geven" dat zelfs niet van het Westen, noch de joden was, was echt "geniaal" bedacht door die westerse oud-koloniale machten.
Groot Brittannië is deel van het Westen en zwaaiden daar de plak en het waren zeker niet alleen 'Westerse staten' die de resolutie goedkeurden oa de SU stemde ook voor...
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2014, 12:02   #305
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Erg voor die jongens, maar wat ik me toch herhaaldelijk heb afgevraagd de voorbije dagen...
Moesten die duizenden YouTube filmpjes waarin de mensenrechten constant op de walgelijkste manier met de voeten worden getreden door trotse jihadi's, in Syrië, in Irak, en op zoveel andere plaatsen waar honderdduizenden mensen worden afgeslacht, of duizenden keer meer dan in dit conflict, op eenzelfde koortsige wijze becommentarieerd worden...

Hoeveel minuten zou het dan duren alvorens het internet crasht?

En waarom precies die selectieve verontwaardiging?
in die gevallen kan met niet aan Jodenbashing doen uiteraard, daarom vinden de haters de topics hierover onbelangrijk
Oud 18 juli 2014, 12:06   #306
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oh jawel. YouTube staat vol van de islamitische "Sieg Heils" op die filmpjes, allé Allahu Akhbars.
Je steekt je kop in het zand voor het groter geheel.
zelfs voor allahu ahkbars in eigen land volgens haar bestaat dat niet ...
Oud 18 juli 2014, 12:10   #307
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zo denken/dachten fanatieke christenen en orthodoxe joden er toch ook over? Het is inderdaad voor hen een soort van troost, maar is het daarom "minder erg" dat onschuldigen gedood worden, laat staan dat het hun schuld is? Geeft dat de agressor meer rechten?
laten we er nog eens de (orthodoxe) Joden erbij halen om mo de pedofeetgekken goed te praten, zum kotsen!
de agressor hamas heeft geen rechten!
Oud 18 juli 2014, 12:18   #308
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Met hun gat naar de 'heilige' Al-Aqsamoskee op de Tempelberg
Zeer lachwekkend idd, lach ik ook mee. Maar ik lach ook met die zwarte kraaien die staan te schudden en te beven aan die klaagmuur :
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  klaagmuur.jpg‎
Bekeken: 26
Grootte:  112,1 KB
ID: 94733  

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 18 juli 2014 om 12:21.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2014, 13:13   #309
Miauw!
Europees Commissaris

Miauw!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Zeer lachwekkend idd, lach ik ook mee. Maar ik lach ook met die zwarte kraaien die staan te schudden en te beven aan die klaagmuur :
Staat die derde van rechts daar nu tegen te p****n?
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2014, 13:13   #310
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Tuurlijk! Daar mag je hard om lachen. Dat moet je zelfs. Verschil is wel dat de wereld niet in brand staat als je dat doet.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Oud 18 juli 2014, 13:21   #311
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Wat anderen doen heeft geen invloed op het persoonlijke geloof.

Hoe barbaars, koppen snellen! Misschien moeten we verarmd uranium of witte fosfor smijten, om lid te worden van de beschaafde wereld.

Ah bon?

Suicide bombings on the rise among Shiites
Je hebt het artikel waarnaar je linkt duidelijk niet eens gelezen of je snapt geen Engels.
Het bevestigt net mijn stelling: als ultieme zelfverdediging en niet tegen burgers.
Het staat er verdomme zwart op wit.
En neen, niks is barbaarser en primitiever dan mensen onthoofden.
Ik begrijp dat je dat niet snapt, gezien je blinde adoratie voor primitieve, barbaarse koppensnellers in Syrië...

Oud 18 juli 2014, 13:27   #312
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heb ik dat ooit beweerd?

Zo typisch: er snel iets anders bijsleuren als je iets niet kan ontkennen.
de uber (iets anders en dan vooral Joden) erbijsleurder zegt ook iets
Oud 18 juli 2014, 13:35   #313
Islamitisch Verzet
Banneling

Standaard

Citaat:
Je hebt het artikel waarnaar je linkt duidelijk niet eens gelezen of je snapt geen Engels.
Het bevestigt net mijn stelling: als ultieme zelfverdediging en niet tegen burgers.
Het staat er verdomme zwart op wit.
Het ben jij die de Engelse taal niet machtig bent hoor. Of het moet zijn dat jij een ambassade vol diplomaten en burgers laten ontploffen ziet als ultiem zelfverdedigingsmiddel.

Citaat:
For instance, the Islamic Dawa Party exploded a car bomb at the Iraqi Embassy in Beirut in 1981, killing more than 60 people including diplomats, employees and Lebanese visitors.
Citaat:
En neen, niks is barbaarser en primitiever dan mensen onthoofden.
Ik begrijp dat je dat niet snapt.
Zij die een crimineel barbaars regime steunen die skuds en barrel bombs op een burgerbevolking gooit, krijgen de straf die zij verdienen.
Islamitisch Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2014, 13:48   #314
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Het ben jij die de Engelse taal niet machtig bent hoor. Of het moet zijn dat jij een ambassade vol diplomaten en burgers laten ontploffen ziet als ultiem zelfverdedigingsmiddel.

Zij die een crimineel barbaars regime steunen die skuds en barrel bombs op een burgerbevolking gooit, krijgen de straf die zij verdienen.
Wat begrijp je niet aan de quote:

Citaat:
Het zijn niet zij die er vandaag de dag een sport van maken koppen te snellen. Zelfs zelfmoordaanslagen dienen enkel als ultiem zelfverdedigingmiddel.
En de helden van je kalifaat vermoorden vooral ongewapende burgers. YouTube barst van de strijdliederen waarin wordt uitgelegd hoe de sjiieten en masse gaan gekeeld worden door de heldhaftige soldaten van de islam, stoer geliked en becommentarieert door hordes thuisgebleven internetjihadisten.

Oud 18 juli 2014, 20:28   #315
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ik heb sterk de indruk dat hier een bende pubers bezig is de macho uit te hangen.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2014, 03:24   #316
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Een paar individuen die plezier hebben in andermans leed is geen referentie.
Geen tegenargument hier. De ondersteuning echter van die enkele individuen hier door meerdere fanatieke fans zegt wel iets meer.
Citaat:
Als je vergelijkt dan zijn zowel de bevolking als de overheid en het leger van Israel moreel superieur ten opzichte van de bevolking in Gaza, de terroristen van Hamas en haar overheid. Met serieus wat lengtes voorsprong.
Uitstekend voorbeeld van een 'Freudiaans-Nietzsche" slippertje of the zionist mind?
In het beste geval is de keuze van het woord moreel ondoordacht (gewild of ongewild).
Oud 19 juli 2014, 12:17   #317
Miauw!
Europees Commissaris

Miauw!'s schermafbeelding

Standaard

CNN stuurt Gaza-verslaggeefster weg na tweet

"De Amerikaanse nieuwszender CNN heeft verslaggeefster Diana Magnay na een negatieve tweet van haar over Israëli's weggestuurd. Ze moet weg uit het Midden-Oosten en gaat in Moskou werken, meldde CNN vandaag.
Magnay noemde na een uitzending donderdag Israëlische omstanders 'tuig'. Ze stonden op een heuvel bij de dichtbevolkte Gazastrook te juichen toen de Palestijnse bevolking daar werd getroffen door de Israëlische beschietingen. Magnay zei dat die Israëlische omstanders haar bedreigden. Ze viel daarom tegen hen uit. De tweet is snel verwijderd.

Het vertrek van Magnay komt vlak nadat de Amerikaanse nieuwszender NBC verslaggever Ayman Mohyeldin uit Gaza had teruggetrokken. Waarom is niet bekendgemaakt. Amerikaanse media gaan ervan uit dat ook hier uitingen op sociale netwerken tot het vertrek hebben geleid."

"Mensen" die genoegen scheppen in het schouwspel van zo'n slachtpartij "tuig" noemen, is zelfs nog te vriendelijk!
De VS laten weer hun ware gelaat zien! Het schoothondje van de Joodse lobby. Zelfs Obama moet braaf opzitten en pootjes geven.
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2014, 12:30   #318
sepper
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
CNN stuurt Gaza-verslaggeefster weg na tweet

"De Amerikaanse nieuwszender CNN heeft verslaggeefster Diana Magnay na een negatieve tweet van haar over Israëli's weggestuurd. Ze moet weg uit het Midden-Oosten en gaat in Moskou werken, meldde CNN vandaag.
Magnay noemde na een uitzending donderdag Israëlische omstanders 'tuig'. Ze stonden op een heuvel bij de dichtbevolkte Gazastrook te juichen toen de Palestijnse bevolking daar werd getroffen door de Israëlische beschietingen. Magnay zei dat die Israëlische omstanders haar bedreigden. Ze viel daarom tegen hen uit. De tweet is snel verwijderd.

Het vertrek van Magnay komt vlak nadat de Amerikaanse nieuwszender NBC verslaggever Ayman Mohyeldin uit Gaza had teruggetrokken. Waarom is niet bekendgemaakt. Amerikaanse media gaan ervan uit dat ook hier uitingen op sociale netwerken tot het vertrek hebben geleid."

"Mensen" die genoegen scheppen in het schouwspel van zo'n slachtpartij "tuig" noemen, is zelfs nog te vriendelijk!
De VS laten weer hun ware gelaat zien! Het schoothondje van de Joodse lobby. Zelfs Obama moet braaf opzitten en pootjes geven.
Het zijn mensen die in de buurt wonen. Dezelfde mensen worden al tientallen jaren bestookt met raketten uit de gazastrook. De raketten bestaan uit een explosieve kern, omringd door stalen knikkers. Moest het 'iron dome' systeem niet bestaan, dan zou elke raket potentieel tientallen doden kunnen maken.
En doden zijn er gevallen. 65 Israeli's zijn al sinds 2001 omgekomen door raketten gelanceerd uit de gazastrook. Het gaat over de familie vrienden en medeburgers van dezelfde mensen die nu, na tientallen jaren ondergaan, ook eens bommen de andere richting uit zien gaan.
sepper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2014, 12:32   #319
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

ja ze leven duidelijk onder terreur in sderot, zo´n zware terreur dat ze popcorn bovenhalen op de frontlinie wanneer een paar kilometers verder een missile gaza treft.

dat sderot staat op de restanten van Najd, dat etnisch gezuverd werd in 48 zullen we ook maar even vergeten als we dan toch het over terreur hebben op deze plaats van 5 vierkante kilometer.

Laatst gewijzigd door Tamam : 19 juli 2014 om 12:36.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2014, 12:38   #320
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sepper Bekijk bericht
Het zijn mensen die in de buurt wonen. Dezelfde mensen worden al tientallen jaren bestookt met raketten uit de gazastrook. De raketten bestaan uit een explosieve kern, omringd door stalen knikkers. Moest het 'iron dome' systeem niet bestaan, dan zou elke raket potentieel tientallen doden kunnen maken.
En doden zijn er gevallen. 65 Israeli's zijn al sinds 2001 omgekomen door raketten gelanceerd uit de gazastrook. Het gaat over de familie vrienden en medeburgers van dezelfde mensen die nu, na tientallen jaren ondergaan, ook eens bommen de andere richting uit zien gaan.
Bravo. Als to the point antwoord op #317 kan dat tellen!
Discussiestrategie gestudeerd zeker bij Ben Gurion?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be