![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je vergelijkt dan zijn zowel de bevolking als de overheid en het leger van Israel moreel superieur ten opzichte van de bevolking in Gaza, de terroristen van Hamas en haar overheid. Met serieus wat lengtes voorsprong. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Uw opmerking betreffende het sji'isme snijdt ergens wel hout. Het zijn niet we zij die er vandaag de dag een sport van maken koppen te snellen. Zelfs zelfmoordaanslagen dienen enkel als ultiem zelfverdedigingmiddel.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Suicide bombings on the rise among Shiites |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Groot Brittannië is deel van het Westen en zwaaiden daar de plak en het waren zeker niet alleen 'Westerse staten' die de resolutie goedkeurden oa de SU stemde ook voor...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zelfs voor allahu ahkbars in eigen land volgens haar bestaat dat niet ...
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() de agressor hamas heeft geen rechten!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeer lachwekkend idd, lach ik ook mee. Maar ik lach ook met die zwarte kraaien die staan te schudden en te beven aan die klaagmuur :
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 18 juli 2014 om 12:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Europees Commissaris
|
![]() Tuurlijk! Daar mag je hard om lachen. Dat moet je zelfs. Verschil is wel dat de wereld niet in brand staat als je dat doet.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het bevestigt net mijn stelling: als ultieme zelfverdediging en niet tegen burgers. Het staat er verdomme zwart op wit. En neen, niks is barbaarser en primitiever dan mensen onthoofden. Ik begrijp dat je dat niet snapt, gezien je blinde adoratie voor primitieve, barbaarse koppensnellers in Syrië...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En de helden van je kalifaat vermoorden vooral ongewapende burgers. YouTube barst van de strijdliederen waarin wordt uitgelegd hoe de sjiieten en masse gaan gekeeld worden door de heldhaftige soldaten van de islam, stoer geliked en becommentarieert door hordes thuisgebleven internetjihadisten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
In het beste geval is de keuze van het woord moreel ondoordacht (gewild of ongewild).
![]() |
![]() |
#317 |
Europees Commissaris
|
![]() CNN stuurt Gaza-verslaggeefster weg na tweet
"De Amerikaanse nieuwszender CNN heeft verslaggeefster Diana Magnay na een negatieve tweet van haar over Israëli's weggestuurd. Ze moet weg uit het Midden-Oosten en gaat in Moskou werken, meldde CNN vandaag. Magnay noemde na een uitzending donderdag Israëlische omstanders 'tuig'. Ze stonden op een heuvel bij de dichtbevolkte Gazastrook te juichen toen de Palestijnse bevolking daar werd getroffen door de Israëlische beschietingen. Magnay zei dat die Israëlische omstanders haar bedreigden. Ze viel daarom tegen hen uit. De tweet is snel verwijderd. Het vertrek van Magnay komt vlak nadat de Amerikaanse nieuwszender NBC verslaggever Ayman Mohyeldin uit Gaza had teruggetrokken. Waarom is niet bekendgemaakt. Amerikaanse media gaan ervan uit dat ook hier uitingen op sociale netwerken tot het vertrek hebben geleid." "Mensen" die genoegen scheppen in het schouwspel van zo'n slachtpartij "tuig" noemen, is zelfs nog te vriendelijk! De VS laten weer hun ware gelaat zien! Het schoothondje van de Joodse lobby. Zelfs Obama moet braaf opzitten en pootjes geven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
En doden zijn er gevallen. 65 Israeli's zijn al sinds 2001 omgekomen door raketten gelanceerd uit de gazastrook. Het gaat over de familie vrienden en medeburgers van dezelfde mensen die nu, na tientallen jaren ondergaan, ook eens bommen de andere richting uit zien gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 |
Minister-President
|
![]() ja ze leven duidelijk onder terreur in sderot, zo´n zware terreur dat ze popcorn bovenhalen op de frontlinie wanneer een paar kilometers verder een missile gaza treft.
![]() dat sderot staat op de restanten van Najd, dat etnisch gezuverd werd in 48 zullen we ook maar even vergeten als we dan toch het over terreur hebben op deze plaats van 5 vierkante kilometer. Laatst gewijzigd door Tamam : 19 juli 2014 om 12:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Discussiestrategie gestudeerd zeker bij Ben Gurion?
![]() |