![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4921 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Toen ik het postte dacht ik van wel, maar nu schijnt die inderdaad al even uit de cinemazalen te zijn verdwenen. Wat gaat de tijd toch snel
![]() Dat wordt dus maar X-men' Days of Future Past voor vanavond ![]()
![]() |
#4922 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Nieuw account gebruiken tot de strafpunten zijn vervallen dus.
![]() |
![]() |
#4923 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4924 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 't Was er waarschijnlijk niet voor gedaan en 't was ook een ernstig postje maar draai of keer het zoals u wilt, Miauw! haalt de 4900 en dat wordt gevierd want dat is een grote stap richting 5000 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() *bitcoin : 49 bakken bier, 49 zakken chips en 49 zakken zoute nootjes - 49 thermossen koffie (voor de gelegenheid met hazelnotensmaak), 49 dozen koekjes en 49 stukjes cakes - extra : een kwart zelfgebakken spacecake* Ik hoop dat er niet teveel chocolade koekskes in die dozen zitten want dat gaat niet fris zijn met dit weer ![]()
![]() |
![]() |
#4925 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4926 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#4927 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#4928 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Queen wel ja. Ik ben er nu naar aan het luisteren.
![]() |
![]() |
#4929 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#4930 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wie mag zich deze morgen verheugen op mijn groeten en beste wensen voor de dag?
Nee, niet de zonnekloppers en de niksdoeners, dat zijn profiteurs. ('k Heb vandaag ook nog niks gedaan maar dat weet niemand ![]() Wel aan alle mama's en papa's en oma's en opa's die op deze hete dag een bende krijsende kinderen de baas moeten kunnen. Ze mogen het hebben! ![]()
![]() |
#4931 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tijd om me nog eens te amuseren. We zijn op weg naar de 5000 en dus kies ik het woord vijfduizend. Maar daarin vind ik niet veel :
vijf duizend duiden zuiden ven den zen zend Zijn er die meer woordjes zien?
![]() |
#4932 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb me daarjuist nog eens laten verleiden tot een spelletje Bubbles. Ik snap echt niet waarom ik dat speel, het is zo stom!
Soms speel ik wel eens Addem up, dat is toch iets intelligenter. Abyss is ook te doen maar ik heb gemerkt dat het heel vermoeiend is voor mijn ogen. Amazon Quest speel ik graag maar ik speel het niet altijd uit. Van mijn secretariaatswerk heb ik een muisarm overgehouden en dat voel ik als ik dat spel ten einde speel. Maar zo dikwijls ik het al gespeeld heb, heb ik nog maar één keer een leven verloren. Da's niet slecht vind ik, en dat was één van de eerste keren dat ik het speelde, dus te vergeven. Wie doet er nog van die simpele computerspellen? Dus geen ingewikkelde games. Alhoewel dat die het ook mogen komen vertellen ![]() Zo, nu ga ik een Freecelleke doen ![]()
![]() |
#4933 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben ermee weg! Nog 50 e-mails sturen, 3 rapporten schrijven, 20 presentaties maken, 5 boterhammen eten enzovoort enzovoort
![]() Jaja, 't leven kan hard zijn ![]()
![]() |
#4934 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4935 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() duif zuid zin dun duf duif duin enz...enz...
![]() |
#4936 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4937 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4938 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4939 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4940 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Queen vind ik ook nog altijd goed. Hoe lang ik toen heb zitten wikken en wegen of ik die elpee nu wel of niet zou kopen van mijn zuurverdiende spaarcentjes! ![]() Zoonlief is al fan van Queen vanaf zijn 2e, en dat is hij nu op zijn 17e nog altijd. Allez, 'k zal nog eens een jeugdzondeke opbiechten, nog een singeltje dat ik indertijd gekocht heb: https://www.youtube.com/watch?v=qEbaNusNLlk Demis Roussos, dat kan ik nog begrijpen, maar hoe ik dit ooit heb kunnen kopen! ![]() Laatst gewijzigd door Miauw! : 19 juli 2014 om 16:27. |
|
![]() |
![]() |