![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onderwijs zou een strikt prive produkt moeten zijn dat je koopt voor je kinderen.
Maar los daarvan is er toch wel een probleem met die zogezegd hoogbegaafden, omdat niet alle intelligenties in zo een persoon aan gelijke snelheid lopen. Dan krijg je inderdaad gekke toestanden zoals kinderen van 11 jaar aan de universiteit die verder sociaal gezien een ramp zijn, en die nadien een bijzonder ongelukkig leven leiden. Is het niet mogelijk haar intelligentie naar andere dingen (muziek bvb ?) te kanaliseren, en voor de rest de openbare school te houden voor wat het is: een garderie waar je vooral leert omgaan met je minder begaafde, brutale en ongemanierde medeburger die het later zal te zeggen hebben ?
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niks zal nadien nog werken zoals ze als kind geleerd hebben: "doe je het goed, dan krijg je goeie punten" en de wereld gaat er vreselijk uit zien. Ze gaan niks begrijpen van corruptie, machtsmisbruik en hypocrisie. En bovendien gaan ze nog meer dan normale mensen slachtoffer zijn, vanwege de afgunst die ze gaan opwekken bij anderen. Op een normale school leren ze dat allemaal. Nog beter is om ze in het beroepsonderwijs te stoppen waar het de grootste muil en de laagste IQ is die de toon aangeeft ![]()
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Europees Commissaris
|
![]() Patrick specifieert wel: ALS je ze weghoudt uit het reguliere onderwijs en ze enkel omgaan met gelijkgestemden. En dan volg ik hem wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#112 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het Vlaamse onderwijs is een beetje zoals de Rode Duivels. We beelden ons graag in dat het van wereldklasse is.
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het w�*s in elk geval van wereldklasse hoor.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() Hoomer, waarom raad je haar af Chinees te studeren? Dat is toch een taal met toekomst? Internationale samenwerkingen met China zit er vingerdik op. China is een goed marktleider. WTF is wrong met Chinees? Ik zou het ook grappig vinden, maar als dat haar keuze is? So be it zekers?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ernstig nu, ik raad haar niets af hoor, ze moet een intellectuele uitdaging aangaan van die begeleidster maar persoonlijk denk ik dat Chinees een zeer moeilijke taal is om aan te leren. Let wel ze is maar zes jaar, en wat als ze moest falen? Maar eerlijk gezegd ik heb daar geen inspraak in hoor haar moeder, mijn dochter is daar de baas ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Over falen zou ik niet inzitten. Wie niet in staat is fouten te maken is tot niets in staat. Zes is volgens mij ook wel wat jong voor Chinees te leren, eerst nog deftig Nederlands ![]() Laatst gewijzigd door Peche : 20 juli 2014 om 07:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
in dit geval is een 12j echt sociaal rijp genoeg om in het 3e middelbaar mee te kunnen met 16jarigen? priveles oogt leuk maar daar leer je geen sociale vaardigheden geval per geval beoordelen maar automatisch altijd ja zeggen is misschien niet altijd verstandig |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() Inderdaad ze moeten sociale vaardigheden aanleren, dat betekent dus uitgelachen en afgemot worden door hun minder begaafde leeftijdsgenootjes.
![]() |
![]() |
![]() |