![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
https://en.wikipedia.org/wiki/Britis..._instrument%29 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In ieder geval uw klassieke doctrine is een grijs gedraaide 'ploat', een typisch voorbeeld van een 'unequal treaty' van hetzelfde soort als welke diezelfde Britten China in hun maag splitsten een paar eeuwen geleden. Met de joden een stuk land te beloven dat niet het hunne was na WW2 dachten ze 2 vliegen in 1 slag weg te meppen: Primo: de joden wegmeppen uit hun eigen directe omgeving. Deuzio: wegmoffelen van hun schuldgevoel en ook dat van de andere geallieerden (al dan niet terecht), voor een genocide van 4,9 tot 5,9 miljoen (oops) joden, en sindsdien door deze newbies in Palestina misbruikt tot de dag van vandaag als de meest schijnheilige marketing verkrachting, na de onbevlekte ontvangenis weliswaar.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 20 juli 2014 om 09:24. Reden: sp |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Dus zou het volledig van de joden moeten zijn. Dat is uiteindelijk niet het geval, want de arabieren protesteerden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
HT&D is terug op de buis dankzij dit soort bijdragen Laatst gewijzigd door Tamam : 20 juli 2014 om 11:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is gewoon een historische blunder van formaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() heel de wereld wist dat Israël 2 wapenstilstanden ging inlassen dat hamas er niet instemde is om te kotsen maar he verdedig dat zootje terroristen maar verder hoor mij niet gelaten, van mij mag je zelfs mee gaan vechten met hen!
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Joden zijn volstrekt geen "newbies" in Palestina. Het was en is hun vaderland. De Romeinen hebben destijd, na drie gruwelijke Joods-Romeinse oorlogen het gebied "Judenfrei" te maken. Maar dat is hen nooit helemaal gelukt. Om de Joden te "kloten" heeft keizer Hadrianus zelfs andere namen gegeven. Jeruzalem doopte hij om tot Aeiolia Capitolina en Israël tot Filistea===> Palestina. Het gebied hoort toe aan de Joden. Punt uit. Het vaderland van de zogezegde "palestijnen" is Jordanië.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
OUT. 'k wou dat ze meer idioten zoals deze hadden! Echt.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 20 juli 2014 om 14:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Quercus,maar iedereen hier mag wel weten dat elk democratisch gezinde Palestijn meer dan welkom is in Israël(en met zijn godsdienst erbij in zijn rugzak). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() goed je kan het alweer niet weerlegen ter verdediging van je terroristenvrienden van hamas
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Er is dus geen uitzondering gemaakt voor Palestina. En vergeet niet dat joden zich daar al begonnen vestigen sinds de negentiende eeuw. https://en.wikipedia.org/wiki/Flight...%E2%80%9350%29 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Video: Fun nabij Gaza
WATCH: CNN shows Israelis cheering Gaza bombardments http://www.jpost.com/Operation-Prote...rdments-363374 |
![]() |
![]() |
![]() |
#377 |
Europees Commissaris
|
![]() Er ontgaat me in deze draad iets.
OF je bent voor de Hamas OF je bent voor Israël. Maar niemand is hier blijkbaar tegen de oorlog. Een ontnuchterende vaststelling.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Miauw! : 21 juli 2014 om 00:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#380 |
Europees Commissaris
|
![]() Serieus? Ik vond het in het begin ook grappig, maar nadat ik merkte dat de reacties beperkt blijven tot het afspelen van een antwoordapparaat met "leugens!", "onzin!", "game set match!", "2!", "jodenhater!", enz., heb ik hem op mijn negeerlijst gezet. Jammer dat sommige onzin er toch nog door komt.
|
![]() |
![]() |