![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er ligt al iets jaren in de doofpot, iets dat bij andere religies dan weer minder aanwezig is. Maarkom, we zullen het beestje maar niet bij zijn naam noemen zeker? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We zouden hier in het Westen een voorbeeld moeten leren stellen. De Gazastrook wordt gebombardeerd intussen wij hier discussie voeren. Dringt niet meer tot ons door vandaag. Do you never wonder why? https://www.youtube.com/watch?v=JfvBbI8qyEQ ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tweede en derde docu niet gezien ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() De link in het OP? Die opgerichte groep daar tegen de radicale islam?
Wat zou ik in de film gezien moeten hebben? |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() De graftombe van Jezus' familie?
Ik bedoelde met onze geschiedenis eigenlijk iets heel recent. Operatie kelk etc. Christos is voor mij een begrip dat zeer levendig in en rondom de mensen kan manifesteren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Lees nogmaals de # 143. Niet enkel het christendom, maar alle drie de Abrahamistische godsdiensten. Het ging hem toch om onderwijs als ik het goed begrepen heb ? Het is daar waar de geschiedenis begint en niet ergens in de middeleeuwen. Met deze docu's wordt duidelijk dat ze alle drie historisch niet kloppen, net zoals het creationisme, wat een gevolg is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
It isn't questionable, it's all rubbish ![]() De geschiedenis begint 50 000 jaar geleden, enfin daar ergens. https://www.youtube.com/watch?v=F0pQqJyN_-M Laatst gewijzigd door Peche : 14 juli 2014 om 07:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door tandem : 14 juli 2014 om 08:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() Dat komt omdat je er geen uitleg bij gegeven had.
Niet uit de lucht komen vallen he ![]() De tweede docu over het Christendom ging voornamelijk over Joseph en Maria en de graftombe van Jezus. Dan nuanceerde je wat over onderrichten. Maar Aton, de pragmatische handelingen zijn al lang verborgen deze dagen. What is known, is concealed, so you will not know or see. Het ging dan ook niet over onderwijs of dergelijke, het ging over het uitroeien van de radicale islam. Waarop ik zei: als ge ene kop afhakt, groeien er twee bij. Dan fietste ik nog wat verder met tandem tot gij achterop sprong en ben ik verward geraakt in mijn oh zo kostbare tijd. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hokjes, ieder zijn hokje tot eentje te krap wordt en zo wordt ge geplet, maar is er plaats voor een ander. Een nieuw fris bloemeke en "repeat". Life, it's a funny thing. Ge denkt "ik kan hier alles veranderen", maar ik betrap me toch altijd op dezelfde routine. Repeat. Werken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door tandem : 15 juli 2014 om 08:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iets anti religieus dat opgaat voor iedereen. Moraliteit zou een goed begin zijn. Sommige worden jaloers dat hun hokje kleiner dan dat van een ander is en daar speelt de duivel lustig op in. Hij kan uw kaars komen uitblazen. Maar die motherfucker moet toch maar toezien hoe ik ignite en mijn wereld gans omdraai naar het licht van het ware voorbeeld. Voorbeeld van de Here Yeshua en zijne Vrouwe Meryem. I'm so sorry for the delay. Ik was in rust lol Laatst gewijzigd door Peche : 15 juli 2014 om 23:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook hier, hoe gaat uw anti-moslim partij dat aanpakken. Wees eens wat concreter, spreekbuis. De potentiële kiezers die zich graag een oor laten aannaaien, zijn razend benieuwd naar uw uiteenzetting, vermoed ik. Laatst gewijzigd door Islamitisch Verzet : 22 juli 2014 om 04:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor wat de rechtvaardiging van beide situaties aangaat, wil ik graag Eliyahu en zijn akoliet aanhalen met hun dooddoeners: "Shit Happens" of "Oorlog is vreselijk" e.d. Erg voor de slachtoffers, maar ja... eigen schuld dikke bult voor de toekomstige ex-leiders van de respectievelijke gangstersyndicaten.
![]() |