![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De vraag is of de meerderheid in de federale regering groot genoeg is om verdere staathervormingen door te voeren. Laatst gewijzigd door cato : 8 juni 2014 om 06:44. |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
![]() Net zoals Bertje Bleit. Die is al aan het oefenen voor de spiegel om geloofwaardig over te komen, wanneer de VRT-journalisten hem een beetje treiteren door het hem uitdrukkelijk te laten zeggen dat het een communist is. Of zou deze echt tot zijn pensioen bij Sp.a zijn broek kunnen slijten? |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Gwendolyn zou mij moeten betalen om een blowjob te mogen geven |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pas vandaag heeft meneer Peeters herhaald dat op het Vlaamse niveau er "onderhandeld wordt met slechts 2"...
Voor de goede verstaander van het wetstratees:eigenlijk wil de CD&V de O-VLD er niet bij.Maar ook voor de goede verstaander van het wetstratees,er is alweer niet klaar en duidelijk "over mijn lijk" gezegd... ![]() Van N-VA is er geen afwijzing jegens de O-VLD te horen,maar de tango gaat momenteel met de CD&V en het is slecht dansen met 3 zekers? Laatst gewijzigd door kelt : 10 juni 2014 om 19:48. |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit.
![]() |
![]() |
#29 |
Vreemdeling
|
![]() Ik wou schrijven dat deze kip de VLD omzeep aan het helpen was..... Maar dat had Guy al gedaan met de snelbelgwet goed te keuren voor de PS, zodat ze meer Franstalige kiezers konden kweken in Bxl, gewoon voor zijn persoonlijk voordeel, premier postje.
Dat diezelfde VLD nu nog wat pestbelastingen heeft ingevoerd onder di rupo maakt hun nog een rottiger onbetrouwbaar partijtje. Ik hoop dat ze nie meedoen en tegen volgende keer de kiesdrempel niet meer halen. Ps., Spa etc zijn ook klotepartijtjes, maar je weer wat je er aan hebt. VLD zijn een stelletje sellouts. Waar zit die fils papa, Alexander tegenwoordig ? Then again, who really cares |
![]() |
![]() |
#30 |
Gouverneur
|
![]() Tja, zoals het Vadderke al zei vorige vrijdag, gaat Gwendolyne en co. het verkocht krijgen aan de achterban dat ze stevig oppositie gaan voeren tegen twee (nog niet gevormde en onderhandelde) centrum-rechtse regeringen?
Ik had nog enigszins dat Gwendolyne uit ander hout was gesneden toen ze aantrad als voorzitter maar alle hoop is verloren, als de Liberalen niet mogen meedoen aan beleid dat hen op het lijf zou moeten geschreven zijn mag ze haar biezen pakken. Dat zou pas een afstraffing zijn de deelname aan pestregering di Rupo I
Sic semper tyrannis - Thus always to tyrants - Zo vergaat het tirannen altijd Laatst gewijzigd door Maikel Joosten : 10 juni 2014 om 23:48. |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat de VLD daar maar zelf over beslissen.
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#33 |
Gouverneur
|
![]() Uiteraard, dat zal ik niet ontkennen maar de hoofdverantwoordelijkheid komt toch nu vooral bij haar te liggen. Dat is nu eenmaal zo.
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() verrassend natuurlijk,zeer verrassend.......O-VLD speelt weer helemaal mee...
"voortschrijdend inzicht" heet dit,waarschijnlijk.... ![]() Dat N-VA en O-VLD binnen de Vlaamse coalitie geen mijlenver uit elkaar lagen,toch niet op sociaal-economisch vlak was geen geheim.Voor CD&V lag het blijkbaar al wat moeilijker,maar op een of andere manier lijken de stukjes van die grote puzzel,de ganse Belgische puzzel ondertussen,bij elkaar te komen.... Het ziet er dus naar uit dat we nu een Vlaamse- en een Federale regering gaan krijgen die we "centrumrechts" zouden kunnen noemen,en een Waalse- en Brusselse regering eerder "centrumlinks"....... |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch moedig van Rutten om mee in de Vlaamse regering te stappen, zonder daarover te onderhandelen qua inhoud.
En tegelijk intelligent: ze weet wie ze kan vertrouwen. Het ziet er goed uit, de toekomst, dank zij die twee komende regeringen. Zoals Beke zei dat ze geen hemel op aarde konden beloven, dat moeten we realistisch bekeken erbij nemen. Het enige dat ze ons kunnen beloven, is dat er gewerkt zal worden in de goede richting. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() ik vraag me af waarom de n-va ers zo blij zijn.... zijn dat dan allemaal liberalen? Sinds wanneer is ultra liberalisme het streven en niet langer vlaamse autonomie of identiteit?
|
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Was Geert dan tegen de inbraak van OVLD? Of wat wil je eigenlijk zeggen?
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoor Bourgeois nog altijd op TV zeggen nog niet eens zo lang geleden, dat er geen sprake was om OVLD op te nemen in de Vlaamse regering.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 22 juli 2014 om 19:30. |
![]() |