Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 juli 2014, 10:56   #5081
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Ik vind dat persoonlijk geen slecht antwoord. U praat tenslotte over niets anders dan die onderwerpen.
Kom, vertel eens iets anders. Is het mooi weer in uw woonplaats? Bent u deze week al naar de kapper geweest? Hebt u nog verlof in het vooruitzicht?
Niet verlegen zijn, geef ons gerust de details over uw gewone, dagelijkse leven.
Vermits dat zulke zaken soms tegen de persoon kunnen gebruikt worden die ze post, zult ge me het niet kwalijk nemen dat ik dat zoveel mogelijk tracht te beperken.

Maar het zijn onschuldige vragen dus ... in de volgorde: te warm 27 graden omdat ik beter tegen de koude kan - 10 graden is ideaal, de kapper: zowat alle 5 maanden en altijd door vrouwen, verlof pak ik nooit.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2014, 11:01   #5082
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Voor de duidelijkheid : er gaat niks tussen u en mij!
Dat was wel aan Miauw! gericht. Ze heeft blijkbaar nu al 3 man op haar negeerlijst staan, maar zet die blijkbaar af en toe af en komt dan in de real world terecht waar het er soms wat heviger aan toe gaat en mannen vrouwen niet altijd zacht behandelen (ze hebben er dan wel meestal zelf om gevraagd, dus zwak als wij soms zijn geven we dan toe en behandelen hen wat ruwer ).

Gij zijt in elk geval een harde tante, vechtlustig, die niet zonder handschoenen aan te pakken valt. Daarom denk ik, sta ik voorlopig nog niet op uw negeerlijst, en gij ook niet op die van mij. Niemand trouwens, de eerste kandidaat zou misschien onze beverman kunnen zijn, wegens zijn korte spamposts.

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 23 juli 2014 om 11:14.
Oud 23 juli 2014, 11:03   #5083
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Ik snap daar niks van. Moet iets zijn dat enkel vrouwen snappen. En me travestizeren (nieuw woord door mij uitgevonden en binnenkort in Van Daele terug te vinden = zich als travestie gedragen, kleden) ga ik niet doen.
Vermits mijn patatten staan te koken zal u tot straks moeten wachten voor verdere uitleg!
Dada!
Oud 23 juli 2014, 12:03   #5084
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Ben niet zot van gekookte patatten. Tenzij puree met veel melk en wat zout en boter. Moeten altijd een baklaagje hebben bij mij. Niet noodzakelijk frieten. Aardappelkroketten enfin .. you name it.

Misschien handig om dat al te weten als ik u een bezoekje breng of schenkt ge uw gasten geen eten misschien ?

Trouwens mijn screenname DeProf_eet, die sta wel voor een etende professor en niet wat de meeste ws denken.

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 23 juli 2014 om 12:09.
Oud 23 juli 2014, 16:22   #5085
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat was wel aan Miauw! gericht. Ze heeft blijkbaar nu al 3 man op haar negeerlijst staan, maar zet die blijkbaar af en toe af en komt dan in de real world terecht waar het er soms wat heviger aan toe gaat en mannen vrouwen niet altijd zacht behandelen (ze hebben er dan wel meestal zelf om gevraagd, dus zwak als wij soms zijn geven we dan toe en behandelen hen wat ruwer ).

Gij zijt in elk geval een harde tante, vechtlustig, die niet zonder handschoenen aan te pakken valt. Daarom denk ik, sta ik voorlopig nog niet op uw negeerlijst, en gij ook niet op die van mij. Niemand trouwens, de eerste kandidaat zou misschien onze beverman kunnen zijn, wegens zijn korte spamposts.
U moet niet proberen mij in te pakken met complimentjes want dat lukt niet!
Overigens ik gebruik de negeerlijst niet en ik ga u niet de eer gunnen om aan iedereen te gaan uitbazuinen dat u mij zover gekregen hebt een negeerlijst in het leven te roepen!
Oud 23 juli 2014, 16:25   #5086
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ben niet zot van gekookte patatten. Tenzij puree met veel melk en wat zout en boter. Moeten altijd een baklaagje hebben bij mij. Niet noodzakelijk frieten. Aardappelkroketten enfin .. you name it.

Misschien handig om dat al te weten als ik u een bezoekje breng of schenkt ge uw gasten geen eten misschien ?

Trouwens mijn screenname DeProf_eet, die sta wel voor een etende professor en niet wat de meeste ws denken.
Puree smaakt niet in de zomer.
Ik kook niet voor anderen! Als u op bezoek komt, ben ik bereid de voordeur open te doen en een kwartiertje met u op de drempel te kletsen.
Uw screennaam had ik begrepen, alleen vraag ik me af of u een echte dan wel een would-be professor bent. Ik denk het tweede.
Oud 23 juli 2014, 16:40   #5087
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
U moet niet proberen mij in te pakken met complimentjes want dat lukt niet!
In mijn wildste gedachten zou ik dat nog zelfs niet willen overwegen. Kom laten we redelijk blijven.
Citaat:
Overigens ik gebruik de negeerlijst niet en ik ga u niet de eer gunnen om aan iedereen te gaan uitbazuinen dat u mij zover gekregen hebt een negeerlijst in het leven te roepen!
Dat is dan genoteerd.
Oud 23 juli 2014, 17:31   #5088
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
We zijn voorbij 5080.
Eigenlijk mis ik Zucht een beetje met zijn plezante uitleg over bepaalde cijfers. Zucht, bent u met verlof?
Nu voel ik mij werkelijk vereerd dat men aan mij denkt. Zelfs zodanig dat er nog geen klein beetje geld op den toog gegooid wordt voor een verfrissing voor iedereen.
Helaas geen verlof voor mij binnen de nabije toekomst, of met een beetje pech.... heel lang verlof. (Ontslagengolf op komst )

Hier een liedje over cijfers. Kate Bush (op wie ik eigenlijk heimelijk verliefd was (ben?), moet ik eerlijk bekennen ) zingt het getal π tot op wel een nummer of honderd schat ik.
https://www.youtube.com/watch?v=kZSHr5E7fZY
Oud 23 juli 2014, 19:52   #5089
Miauw!
Europees Commissaris

Miauw!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En hierbij wint DeProf_eet zijn eerste prijs! Zoals iedereen weet, worden de tientallen niet meer apart vermeld behalve indien het om een eerste prijsje van één of ander forumlid gaat.
DeProf_eet
*bitcoin - 6 flesjes bier en een handjevol chips en/of zoute nootjes, een tas koffie en een koekje*
Ik weet zeker dat DeProf_eet er heel blij mee zal zijn
Ik denk dat die nog niet eens wist dat hier prijzen te winnen zijn!
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2014, 19:55   #5090
Miauw!
Europees Commissaris

Miauw!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor de duidelijkheid : er gaat niks tussen u en mij!
Ik zag hier gisteren die 7 verborgen berichten staan, en 'k was al in de verleiding om te klikken op "verwijderen van negeerlijst", want 'k was toch wel wat nieusgierig! Maar zie: zo krijg ik ze ook te zien! En mijn vermoeden was dus juist! Maar Marie, ik neem u niks kwalijk, hoor: ge kunt er ook niks aan doen dat ge zo charmant zijt!
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2014, 19:56   #5091
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Slimme strategie om ruzies uit andere draden hier binnen te zeulen, dat zijn een pak meer posts...
Als we nu de posts van den tettendraad naar hier kunnen krijgen zou 't plezant zijn se...

Of......
Marie moet aan de mods vragen om de titel "11.000" te veranderen naar "Marie"s taverne" of zo, kwestie dat er ineens een nieuwe pleisterplaats is.
Toogshaken in de taverne
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2014, 21:01   #5092
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Nu voel ik mij werkelijk vereerd dat men aan mij denkt. Zelfs zodanig dat er nog geen klein beetje geld op den toog gegooid wordt voor een verfrissing voor iedereen.
Helaas geen verlof voor mij binnen de nabije toekomst, of met een beetje pech.... heel lang verlof. (Ontslagengolf op komst )

Hier een liedje over cijfers. Kate Bush (op wie ik eigenlijk heimelijk verliefd was (ben?), moet ik eerlijk bekennen ) zingt het getal π tot op wel een nummer of honderd schat ik.
https://www.youtube.com/watch?v=kZSHr5E7fZY
Het beste met de job!
*gooit geld op de toog* drink een pint van mij, oh, als Manta daar weer aan de toog hangt, trakteer hem dan ook maar!
Oud 23 juli 2014, 21:03   #5093
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
Ik denk dat die nog niet eens wist dat hier prijzen te winnen zijn!
Dan zal hij dubbel gelukkig zijn
Oud 23 juli 2014, 21:04   #5094
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
Ik zag hier gisteren die 7 verborgen berichten staan, en 'k was al in de verleiding om te klikken op "verwijderen van negeerlijst", want 'k was toch wel wat nieusgierig! Maar zie: zo krijg ik ze ook te zien! En mijn vermoeden was dus juist! Maar Marie, ik neem u niks kwalijk, hoor: ge kunt er ook niks aan doen dat ge zo charmant zijt!
Nu word ik verlegen zenne.
Kom eens hier
Oud 23 juli 2014, 21:06   #5095
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Slimme strategie om ruzies uit andere draden hier binnen te zeulen, dat zijn een pak meer posts...
Als we nu de posts van den tettendraad naar hier kunnen krijgen zou 't plezant zijn se...

Of......
Marie moet aan de mods vragen om de titel "11.000" te veranderen naar "Marie"s taverne" of zo, kwestie dat er ineens een nieuwe pleisterplaats is.
Toogshaken in de taverne
Da's nogal een strategie, die strategie hé Aan de mods durf ik niks vragen, zie dat ze al mijn posts grondig lezen, wie weet wat daar nog uit te halen is dat hun niet aanstaat!
Oud 23 juli 2014, 21:07   #5096
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Da's nogal een strategie, die strategie hé Aan de mods durf ik niks vragen, zie dat ze al mijn posts grondig lezen, wie weet wat daar nog uit te halen is dat hun niet aanstaat!
Der zitten der brave tussen hoor...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2014, 21:08   #5097
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
'Ne mens moet ze weten te vinden, zeker
Oud 23 juli 2014, 21:24   #5098
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

DeProf_eet heeft zeker nog niet op Tamil gelet. Daar had hem al lang iets moeten opvallen Maar goed, ik ga dat niet verklappen.
Ik moei mij niet met andermans zaken
Oud 23 juli 2014, 21:37   #5099
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

't Is hier stillekes op 't forum. Het zal de warmte zijn, een mens zijn vingers blijven aan de toetsen plakken! We gaan TV-ke zien. Tot morgen allemaal!
Oud 23 juli 2014, 21:43   #5100
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oei, voor ik afsluit nog efkes Manta feliciteren!
#5100 ! ! !
Goed gewerkt ! ! !
*bitcoin - 51 bakken bier, 51 zakken chips en 51 zakken zoute nootjes, 51 thermossen koffie, 51 dozen koekjes (zonder chocolade wegens het warme weer!) en 51 cakes - en zeker verdiend : een flink stuk spacecake*

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be