![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5081 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar het zijn onschuldige vragen dus ... in de volgorde: te warm 27 graden omdat ik beter tegen de koude kan - 10 graden is ideaal, de kapper: zowat alle 5 maanden en altijd door vrouwen, verlof pak ik nooit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5082 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Gij zijt in elk geval een harde tante, vechtlustig, die niet zonder handschoenen aan te pakken valt. Daarom denk ik, sta ik voorlopig nog niet op uw negeerlijst, en gij ook niet op die van mij. Niemand trouwens, de eerste kandidaat zou misschien onze beverman kunnen zijn, wegens zijn korte spamposts. Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 23 juli 2014 om 11:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5083 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dada!
![]() |
![]() |
#5084 |
Banneling
|
![]() Ben niet zot van gekookte patatten. Tenzij puree met veel melk en wat zout en boter. Moeten altijd een baklaagje hebben bij mij. Niet noodzakelijk frieten. Aardappelkroketten enfin .. you name it.
Misschien handig om dat al te weten als ik u een bezoekje breng ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Trouwens mijn screenname DeProf_eet, die sta wel voor een etende professor en niet wat de meeste ws denken. Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 23 juli 2014 om 12:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5085 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens ik gebruik de negeerlijst niet en ik ga u niet de eer gunnen om aan iedereen te gaan uitbazuinen dat u mij zover gekregen hebt een negeerlijst in het leven te roepen!
![]() |
![]() |
#5086 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kook niet voor anderen! Als u op bezoek komt, ben ik bereid de voordeur open te doen en een kwartiertje met u op de drempel te kletsen. Uw screennaam had ik begrepen, alleen vraag ik me af of u een echte dan wel een would-be professor bent. Ik denk het tweede.
![]() |
![]() |
#5087 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is dan genoteerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5088 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Helaas geen verlof voor mij binnen de nabije toekomst, of met een beetje pech.... heel lang verlof. (Ontslagengolf op komst ![]() Hier een liedje over cijfers. Kate Bush (op wie ik eigenlijk heimelijk verliefd was (ben?), moet ik eerlijk bekennen ![]() https://www.youtube.com/watch?v=kZSHr5E7fZY
![]() |
![]() |
#5089 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5090 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5091 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Slimme strategie om ruzies uit andere draden hier binnen te zeulen, dat zijn een pak meer posts...
Als we nu de posts van den tettendraad naar hier kunnen krijgen zou 't plezant zijn se... Of...... Marie moet aan de mods vragen om de titel "11.000" te veranderen naar "Marie"s taverne" of zo, kwestie dat er ineens een nieuwe pleisterplaats is. ![]() ![]()
![]() |
#5092 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
*gooit geld op de toog* drink een pint van mij, oh, als Manta daar weer aan de toog hangt, trakteer hem dan ook maar!
![]() |
![]() |
#5093 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5094 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Kom eens hier ![]()
![]() |
![]() |
#5095 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5096 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5097 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Ne mens moet ze weten te vinden, zeker
![]()
![]() |
#5098 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() DeProf_eet heeft zeker nog niet op Tamil gelet. Daar had hem al lang iets moeten opvallen
![]() Ik moei mij niet met andermans zaken ![]()
![]() |
#5099 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is hier stillekes op 't forum. Het zal de warmte zijn, een mens zijn vingers blijven aan de toetsen plakken! We gaan TV-ke zien. Tot morgen allemaal!
![]() |
#5100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei, voor ik afsluit nog efkes Manta feliciteren!
#5100 ! ! ! ![]() Goed gewerkt ! ! ! ![]() *bitcoin - 51 bakken bier, 51 zakken chips en 51 zakken zoute nootjes, 51 thermossen koffie, 51 dozen koekjes (zonder chocolade wegens het warme weer!) en 51 cakes - en zeker verdiend : een flink stuk spacecake* ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()