![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of mag U wel zeggen wat U wilt maar anderen niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Als u doelt op de verlichting binnen Islam, kan ik u meedelen, dat die volop aan de gang is. Moslims keren terug naar de kern en willen leven zoals Mohamed en zijn metgezellen. Als je hoopte dat ze massaal hun geloof gingen afzweren, zoals Christenen dat deden, terecht overigens, moet ik je teleurstellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Als u wat u van God gekregen had (Niet van die Allah-idioot) nog maar iets gebruikt had, had u moeten weten dat Mohamed (mhbih) de meest achterlijke bedoeien was die men zich maar kan voorstellen. Hoogstwaarschijnlijk had hij kanker in zijn debiele kop. Verder was het een massamoordenaar waar Hitler nog wat had van kunnen leren. Hij was een koppensneller. Oh ! Misschien even vergeten dat dat stuk onmens eigenhandig zo'n 500 joden letterlijk een kopje kleiner heeft gemaakt ? Hij was een verkrachter, een sexmaniak, een zielige pedofiel, een kannibaal enz .. Lees je zijn boekje, de Koran heb je er een handleiding bij nodig (Hadith) om zijn debiele praat ook nog maar iets te begrijpen. Dus de meeste mensen snappen geen fluit van dat Koran boekje, maar toch doen ze wreedheden in zijn naam. Nergens ter wereld, en dat vind ik nu juist prima, is er een religie waar zoveel versies van bestaan en die mekaar bovendien naar het leven staan, en vermoorden. Door hun inteelt zijn moslims meer dan normaal achterlijk, ziekenhuizen liggen vol met moslims ook wegens overgedragen aandoeningen dank zij hun inteelt. Het aantal Nobelprijzen die moslims ooit gewonnen hebben kan ik op mijn ene hand tellen, inclusief de terrorist Arafat (mhbih > may he burn in hell). En verder: de mate waarin de islam zijn vijandschap jegens ongelovigen en zijn aanspraken op de politieke macht ernstig neemt, is ruwweg evenredig met de betrekkelijke sterkte van de moslimgemeenschap in een gegeven regio. Moslims die in de minderheid zijn, hebben de mond vol van "multikulturalisme", "verdraagzaamheid", de "rechten van de minderheden". Het ware gelaat van de islam krijgt men echter pas te zien zodra de moslimgemeenschap in de meerderheid is. (wat voorlopig nog niet het geval is, maar ten allen tijde moet vermeden worden) Er bestaat geen enkele land met een moslimmeerderheid waar volledige gelijkheid van burgers, ongeacht hun religie, heerst. Mohammedanen hebben van hun dagelijks leven een hel gemaakt. Het laat mij koud of deze hel in hun hiernamaals ook hun deel zal zijn. (In feite verdienen ze eeuwig te branden) Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 24 juli 2014 om 01:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
In feite heb ik medelijden met jou. Jezelf afgesneden van je eigen cultuur en tegelijk zal je nooit volwaardig lid zijn van je nieuwe cultuur. Nergens echt thuis zijn, pijnlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die woede, die haat.... Het gaat niet goed met U! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Polarisatie komt het uiteindelijke doel ten goede namelijk de islam en zijn volgelingen uit europa verdrijven. Kijk eens rondom u, overal waar de islam aan de macht is leeft de bevolking in oorlog en ruzie om van barbaarse tradities en vrouwenrechten nog te zwijgen. De islam moet als de pest worden beschouwd en als dusdanig worden behandeld. De anti-islamstem steekt meer en meer de kop op in Europa, een goede zaak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Secularisme.
Wie zich niet meer voeden kan, verliest overtollig vet. Graatmager moeten religieuze staan. In constante soberheid van vasten leven. Anders is het maar half werk. En nogmaals, geen betere oplossing dan een secularisme. Maar ze durven dat niet uitroepen omdat joden veel geld hebben. Ze durven gewoon niets op religie aanspreken omdat er hier religies met geld zijn. Inconsequentie !!! booeeeehhhhh |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jullie dreigementen en haat tonen perfect aan dat jullie geen aanwinst zijn voor de mensheid.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 24 juli 2014 om 09:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kom aan de Vlamings bier en goed eten, en krijg een schild en vriend nacht....
![]() |
#52 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verschillende belangrijke imams en moslim landen laten huwelijken en kinderneuken toe vanaf 6-9 jaar omdat Mohammed dat ook gedaan heeft, en jij durft ons pedofielen te noemen? Die krak in de hersenen bij moslims begrijp ik dus niet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet niet hoe je met zo'n krak nog in leven kunt blijven, onbegrijpelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn slechts 2 categorien van mensen in jullie ogen: gelovigen en niet gelovigen, een tussenkategorie mag niet en die moet vermoord worden, en die lijn/gedachtengang trekken jullie onder elkaar door. Kan het nog dommer. Moeten jullie juist zeggen, nadat jullie je eigen broers en zusters vermoord hebben. En waarom ? Om een lichtjes andere interpretatie van de Koran. Jullie grootste haat gaat in de allereerste plaats naar jullie eigen volk. Eigen volk eerst denken jullie, maar dan wel eigen volk eerst om het een kopje kleiner te maken. Wat dacht u dat er in Irak aan het gebeuren is ? Zijn dat moslims tegen moslims ? Met mij gaat het in elk geval veel beter dan met u. Ik word tenminste niet geboren met een kopvod op m'n hoofd en een Kalaschnikov in mijn pollen. Ik zeg het mensen die die de islam vereren, daar is iets heel erg mis mee, en ze zijn op de koop toe ook nog levensgevaarlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Klopt, Skob, maar de islamstem ook. Dus daarom moet in de eerste plaats komaf gemaakt worden met politiekers/partijen/regeringen die net als de moslims vreemd volk beter behandelen dan hun eigen volk. Ik zeg net als de moslims want die bevechten ook in de eerste plaats het eigen volk, en als er dan nog wat tijd over is de gemeenschappellijke vijand.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ja, Joden hebben veel geld. So what ? Uw arabische moslimvriendjes hebben nog veel veel meer geld. En de egoisten geven er zelfs geen moer om dat hun soortgenoten overal in de wereld, behalve in hun eigen kringetje van superrijke moslimfamilies, zitten te creveren. Erger nog ze voorzien hun moslimbroers en -zusters met alle financiele middelen die ze maar willen. Er is slechts een voorwaarde aan verbonden: ze mogen er enkel wapens mee kopen om mekaar af te slachten dus geen eten of geld voor eender wat anders dan wapens. EU- Amerika & co: laat die mekaar maar een kopke kleiner maken, zolang als ze bezig zijn met elkaar uit te moorden zijn wij veilig. Jij ziet dus ook blijkbaar de splinter in andermans ogen maar de balk in uw eigen ogen en in die van uw vriendjes ziet ge niet. Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 24 juli 2014 om 11:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Ik denk het wel Nietzche, hoe kunt ge anders zo'n diabolisch plan opzetten om de ganse mensheid tegen elkaar op te zetten. Want zelf zoites bedenken met die kanker in zijne kop dat klinkt ongeloofwaardig. Maar efkes terzijde, wat doet die baardaap in uwen avatar. Ik herinner mij dat ge vroeger ook zo ene in uwen avatar had. Zou die beter zijne baard niet afscheren ?
|
![]() |
![]() |