![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#841 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jep, da's al een goed begin se...
![]()
![]() |
#842 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En nog boenk bovenaan een nieuwe pagina ook
![]()
![]() |
#843 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#844 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad...
De hoogste tijd voor wat nieuw entertainment, de POK-of... Een afvallingswedstrijd waarbij de winnaars een mooie welruikende rookbare (hèhè, hebt ge'm hé, hé ![]() De afvallers krijgen natuurlijk een doos met verse eieren (de doos is gemaakt van natuurlijke materialen, voornamelijk hennep)... Een beetje zoals duivensport. Wiens containerparkpostduifkip bij elke wedstrijd het laatste binnenkomt valt af... ![]()
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details. Laatst gewijzigd door manta : 25 juli 2014 om 21:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#845 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik doe alvast niet mee
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#846 |
Burger
|
![]() Goh, ik had deze draad nog niet gezien. Ik koop uiteraard geen lidkaart noch wens ik een functie op te nemen in dit toch wel exotische vehikel voor de promotie van oliederivaten, boekweitpannenkoeken, deviante wielrijderijvarianten en - dat geef ik toe - aanlokkelijke deernes. Verder wens ik u veel succes toe.
![]() |
#847 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat een rondje "binnenland" al niet doet hé ![]()
![]() |
![]() |
#848 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#849 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#850 |
Burger
|
![]() Ik kom gewoon Ke Nan effe aflossen op de Maaskantse schans. Hij is even bezig met zijn concept genaamd ''Turaanse schutterij'' aan de vereiste lokale statuten te laten voldoen.
On dit qu' les Namurois sont lents, mais quand ils sont dedans, ils y sont pour longtemps Laatst gewijzigd door Maashagedis : 26 juli 2014 om 02:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#851 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#852 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Braaf zijn! Koest!
![]() |
#853 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Maaskanters zijn hier eigenlijk niet toegelaten, 't is maar dat u het weet. Maar ja, ze kunnen het niet laten om overal hun lange neus in te steken ![]()
![]() |
![]() |
#854 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#855 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#856 |
Europees Commissaris
|
![]() Bwa, ik vind dat niet slecht, hoor! Hoe meer we weten over de vijand, hoe beter! Wat denkt onze Minister van Defensie trouwens te doen tegen deze Turaanse schutters?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#857 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een kurk in die loop duwen (van voor,hé) ?
![]() |
#858 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ten eerste ben ik - ok zelfbenoemd, maar toch - Ambassadeur van de Bundesstaat Maasland in de Stille Kempen. Ge wilt toch niet beginnen met alvast een gevolmachtigde te schofferen? Als ik Berlijn effe moet bellen, moet ge het maar zeggen. Ten tweede -en VEEL belangrijker ... die neus heb ik van mijn moeder. Mijn vader is een Kempenaar en dus heb ik volgens Frankisch recht een meer dan goede reden om hier te zijn. EN ik was erbij in 1983 toen Thor Waterschei het grote Paris Saint-Germain versloeg. Nu gij weer. ![]()
On dit qu' les Namurois sont lents, mais quand ils sont dedans, ils y sont pour longtemps Laatst gewijzigd door Maashagedis : 26 juli 2014 om 12:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#859 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Geweldig! Is het wel wijs om een inkijk in onze strijdkrachten te geven? Niet dat ik twijfel aan onze superioriteit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#860 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |