![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1481 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://www.constructionweekonline.co...road-projects/ |
|
|
|
|
|
#1482 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
#1483 |
|
Europees Commissaris
|
Dit is een mooi voorbeeld van hoe die gasten redeneren. Hun wensdromen voor werkelijkheid nemen heten ze dat. Knettergek!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|
#1484 |
|
Europees Commissaris
|
Asjeblieft jong!
Wie geeft een lor om dat stelletje haveloze moordenaars? Ze stellen niks voor en dat weten ze zelf ook goed. Bagdad gaan ze nooit aanvallen en Koerdistan krijgen ze nooit in handen. Zelfs Assad krijgen ze niet op de knieën. Maar goed, ze hebben wat zandheuvels in hun bezit en ze hebben Mosul ingenomen (met 100 man, je leest het goed, 100 man in een stad van meer dan een miljoen inwoners)... Enkel door hun onvoorstelbare wreedheid, waardoor hun reputatie veel groter is dan hun werkelijke sterkte, krijgen die lafhartige honden nu wat aandacht. Je gaat toch niet zoals onze internetjihadist en zijn twintig dubbelnicks beginnen?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|
#1485 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Bid dus maar, barbaarse hond, dat de Amerikanen nooit zo ver gedreven worden om hun arsenaal in te zetten tegen het huis van de eeuwige oorlog!
|
|
|
|
|
#1486 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ik begin niet zoals de internetjihadist, maar enkel door het nieuws te volgen, en zoals Doge zegt, door te weten hoe moeilijk het al hier in Europa is met die gasten, word ik al pessimistisch gestemd. Ik laat me graag van het tegendeel overtuigen...
|
|
|
|
#1487 |
|
Banneling
|
De Staat zet UAV's in.
![]() |
|
|
|
|
#1488 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Het gebruik van geweld ipv debat zegt ook boekdelen over het failliet van de overtuigingen van isis. Nuja, zoals zo vaak zal het voor hun zelfverklaarde leiders eerder om de macht en de $$$ te doen zijn ipv hun vermeend geloof. Hoe kun je anders hun hypocrisie verklaren om bv. soberheid te verkondigen terwijl ze een horloge van 6000$ dragen. Godsdienst is nu eenmaal een makkelijk werktuig om fanatieke religioten hersenloos hun bevelen te doen opvolgen. Altijd al geweest en ik vrees dat het nog voor lange tijd zo zal zijn.
|
|
|
#1489 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#1490 | ||||||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
#1491 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
#1492 |
|
Banneling
|
Kijk, als arrogante Christenen weigeren de belachelijk lage Jizja te betalen en opteren om zelf te vertrekken, ligt dat aan hunzelf.
|
|
|
|
|
#1493 | |
|
Banneling
|
IS takes full control of Division 17, Assad's last stronghold in Raqqa
Citaat:
Laatst gewijzigd door Islamitisch Verzet : 25 juli 2014 om 10:44. |
|
|
|
|
|
#1494 | |
|
Banneling
|
Losses for Syrian regime rise sharply
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#1495 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
(en degenen die de stad hebben ontvlucht hebben alles moeten afgeven, wat pure diefstal is). Nog meer voorbeelden van isis barbarij en hun haat tegen alles wat met cultuur en beschaving heeft te maken: het systematisch vernietigen van historische werelderfgoed-sites. Taliban 2.0
“Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life.” - Terry Pratchett Laatst gewijzigd door Wautd : 25 juli 2014 om 21:47. |
|
|
|
|
|
#1496 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
#1497 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
@ Islamiotisch verzet, besef jij dat er niet zoiets bestaat als de Sharia?
|
|
|
|
|
#1498 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|