![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is de vrije keuze die Allah aan de mensen laat die ongelovige honden voortbrengt. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#203 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom ziet u dan zo graag dichtgenaaide vagina's?
![]() |
#204 |
Banneling
|
![]() Ik zie helemaal niet graag dichtgenaaide vagina's! Ik zeg gewoon dat dit niet uniek een Moslimgebruik is en het door de Islam zelfs verboden is! (zie mijn betoog dat U waarschijnlijk zelfs niet helemaal heeft gelezen, in het andere geval hebt U problemen met begrijpend lezen!) Het is een cultureel gebruik (vooral Afrikaans) toegepast door Christenen, Joden en Moslims... Jij misbruikt dit thema om Moslimhaat te spuien.... Respect voor anderen hun mening/godsdienst is U vreemd? Laatst gewijzigd door Schimmelpenninck : 26 juli 2014 om 15:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als die religie/relikwiet mij met rust laat en respecteerd is dat geen enkel probleem. Dan komt dat in gelijke mate terug.
![]() |
#206 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet sinds ik groot en sterk ben geworden. Daarvoor was het een ander verhaal.
![]() |
#208 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Morgen, "Vrouwenbesnijdenis een groter probleem dan gedacht" http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Bui...ertellen.dhtml Moet je dit lezen, je doet net hetzelfde door het een afrikaans probleem te noemen. "Er was een lobby onder internationale FGM-bestrijders die wilde dat het een 'Afrikaans probleem' zou blijven", zegt hij. Huiver voor 'islamofobie' speelde volgens hem een rol. Het is wel degelijk een moslim probleem Unicef geeft toe dat dit neerkomt op 'onder-rapportage'. Niet alleen cijfermatig kantelt daarmee het beeld. Ook de mantra dat 'besnijdenis niets met de islam te maken heeft', komt in een ander licht te staan. De gevallen van genitale verminking die buiten de VN-data vallen, betreffen vrijwel alleen moslims. Alle vormen zijn ernstig FGM is in Zuidoost-Azië minder ingrijpend dan in Afrika. Voorstanders noemen khitan onschuldig: slechts een prikje in de clitoris. Vrouwenorganisaties spreken dit tegen. Ook zwaardere vormen komen voor. Bovendien veroordelen de VN alle soorten als ernstige vorm van geweld tegen meisjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#210 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe die nu vrouwenbesnijdenis zit te minimaliseren en verdedigen is hallucinant maar wel typisch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#212 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
OK als jullie geen argumenten hebben ben je een trol of een moslim... erg hoor! Ik ben niet religieus, noch Christen, noch Moslim! Godsdienst is onzin en kan met de wetenschap van vandaag niet meer serieus genomen worden, zeker niet om de manier dat men het beleid... Sprookjes om de mensne dom en braaf te houden.... Maar ik respecteer gelovigen wel! En.... ik heb geen zelf gemaakte bronnen of verzinsels nodig om mijn gelijk aan te tonen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
---- - Dat er 50% inteelt is bij moslims is genoegzaam bekend, denk niet daar nog veel discussie rond is. Moslims trouwen nu eenmaal graag met hun neef/nicht omdat Mohammed dat ook deed. - 25% vagina's die als bind bijgeknipt worden, dat blijkt ook een correct aantal te zijn want in Indonesië alleen al wonen meer dan 200 miljoen moslims die het toepassen. - 25% kindhuwelijken is moeilijker te berekenen omdat het ook veelvuldig gebeurd in landen waar het niet toegelaten is en dus niet geregistreerd. Maar hoe meer informatie ik opzoek hoe meer duidelijk wordt dat het zeker niet overdreven is, moslims blijken gigantische pedofielen te zijn. http://wikiislam.net/wiki/Contempora...amic_Marriages http://www.establishmentpost.com/hig...uses-problems/ http://www.nytimes.com/2014/05/14/op...ans-girls.html Of Pakistan’s 90 million women, 37 percent have married before the age of 18. And one of every 70 dies each year because of early pregnancy |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jullie argumenten zijn hilarisch! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pure haatzaaierij zonder bronnen! Bravo! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Europees Commissaris
|
![]() Zere teentjes en 'haatzaaien' heb ik vergeten te vermelden.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 26 juli 2014 om 21:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is wel eigenaardig dat sommigen geen religie aanhangen en toch bij de minste kritiek in de bres springen voor de islam. Het christendom mag in hun ogen blijkbaar wel de grond worden ingeboord. Eigenaardig, eigenaardig ...
![]() |
#218 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Extreme oikofobie is ook nog een optie. The white man's guilt enz.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Banneling
|
![]() Toch wel maar je leest ze niet, heb je ergens andere cijfers voor inteelt bv?
Als het gewoon de waarheid is dan is het toch geen haatzaaierij? De 3 punten die ik aanhaal zijn correct, juiste cijfers en alle 3 een schande voor de mensheid, een misdaad tegen de menselijkheid. Nog een wiki-bron voor je: "Cousin Marriage in Islam" http://wikiislam.net/wiki/Cousin_Marriage_in_Islam A rough estimate shows that close to half of all Muslims in the world are inbred Ik ga het vertalen voor je, "een ruwe schatting leert ons dat ongeveer 50% van alle moslims het product zijn van inteelt." Het is verbazend hoe jij jezelf zo grof kunt voorliegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"katholieken zijn pedofielen omdat priesters niet van kinderen kunnen blijven" is geen probleem. "moslims zijn pedofielen omdat ze kindhuwelijken toelaten" is opeens haatzaaierij en racistisch, nochtans perfect de waarheid. |
|
![]() |
![]() |