![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan zo'n raketje niet een paar kilometer omhoog vliegen of wat beweert u eigenlijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De VS hebben belangen geen vrienden. Met zo'n romantisch idee wordt geopolitiek niet bedreven heden ten dage.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat raketje kan misschien wel een paar km omhoog vliegen, maar alle factoren bij elkaar geteld is het veel, veel waarschijnlijker dat het een meteoor was die mh17 uit de lucht haalde dan een su-25. De enige reden waarom de russen die theorie (nog) niet hebben verspreid is dat er vermoedelijk toch nog een paar half-nuchtere russen bestaan die beseffen dat oekraine geen meteoren kan besturen en richten, want uiteraard is dat de kern van elke russische theorie : kunnen we de schuld bij oekraine leggen? Laatst gewijzigd door parcifal : 26 juli 2014 om 21:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jullie hobbelen blindelings achter de Fransen aan, wat is het verschil met ons dan??
![]() |
#106 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En dan nog iets : het is niet omdat JIJ het bewijs niet kent, dat niemand het kent! (Ik ben het te weten gekomen in een andere discussie over de mh17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En dan nog iets : het is niet omdat JIJ het bewijs niet kent, dat niemand het kent! (Ik ben het te weten gekomen in een andere discussie over de mh17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar nu gaat u er precies al van uit dat de Russen het gedaan hebben??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Iets meer manieren mag ook wel. En ja, wij vertrouwen op de usa. De Fransen hebben ons in de steek gelaten in geval van Srebrenica. En ze leveren nu wapens aan de Russen. Bijna driehonderd mensen zijn door Russische wapens om het leven gebracht. Ook zijn er daarbij Belgische doden te betreuren. En weer zeggen velen van jullie niets! Franse blindengeleidehonden zijn velen van jullie.
Ní neart go cur le chéile! Laatst gewijzigd door edwin2 : 26 juli 2014 om 22:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De Amerikaanse lul zal iedereen een worst zijn, die zit in het hoofd van een stel fantasten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Scorpio : 26 juli 2014 om 22:13. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als u zo'n Amerikaans/Westers volgelingetje bent (gebrainwasht dus), is het u toegestaan in uw naiviteit zonder enige reden te geloven dat poetin het heeft gedaan! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je kan diegene die de trekker overhaalde enkel nalatigheid, onoplettendheid of onkunde verwijten en dat zal het onderzoek moeten uitwijzen. Misschien dat er zelfs daar een sanctie tegen bepaalde mensen zal moeten uit voorkomen dat kan zijn, maar het zal nooit een aanklacht zijn van moord of terrorisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ook Oekraine heeft trouwens Russische wapens. Maar Oekraine zal voortaan eerst in het westen te rade gaan voordat,ze bij de russen gaan bestellen.
![]() |
![]() |
#116 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ga niet beweren dat ik. Nog nooit andere bewijzen heb gezien, het is al heel flink van jou dat je daar al bent achter gekomen! Ik ga wel terecht beweren dat jij dat persoonlijk nog niet hebt gedaan (dat is dan weer niet zo flink van jou). Maar als uzelf gegoogled hebt naar amerikaanse sites verwonderd het mij niet tot welke conclusies u komt. Eveneens voor zij die naar russische sites gaan. En net dat wil ik net duidelijk maken : in dit conflict is elke bron onbetrouwbaar want elke bron komt uit een partij. Helaas kunnen flinke kerelTjes als jou dat niet snappen dat de wereld niet zo betrouwbaar in elkaar zit als het lijkt. Nog een beetje levenservaring opdoen en dat komt wel goed hoor, geloof me! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ga niet beweren dat ik. Nog nooit andere bewijzen heb gezien, het is al heel flink van jou dat je daar al bent achter gekomen! Ik ga wel terecht beweren dat jij dat persoonlijk nog niet hebt gedaan (dat is dan weer niet zo flink van jou). Maar als uzelf gegoogled hebt naar amerikaanse sites verwonderd het mij niet tot welke conclusies u komt. Eveneens voor zij die naar russische sites gaan. En net dat wil ik net duidelijk maken : in dit conflict is elke bron onbetrouwbaar want elke bron komt uit een partij. Helaas kunnen flinke kerelTjes als jou dat niet snappen dat de wereld niet zo betrouwbaar in elkaar zit als het lijkt. Nog een beetje levenservaring opdoen en dat komt wel goed hoor, geloof me! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#119 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Valse beschuldigingen zou ik bij de moderatie kunnen melden.
Doe ik alleen niet.