![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#7481 |
Europees Commissaris
|
![]() Juist.
![]() |
#7482 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb van de week gehoord dat er weer interesse is voor Artispunten.
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 27 juli 2014 om 08:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7483 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ergernis van de dag : die muggebeet!
![]() ![]()
![]() |
#7484 |
Vreemdeling
|
![]() Mensen die geloven in een of andere god, en mij dan lastig vallen met hun waanzin.
om te kotsen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7485 |
Banneling
|
![]() Op het ogenblik erger ik mij mateloos aan het warme drukkende weer, en de weersvoorspellingen van een Boosere en andere weersvoorspellingen, die op niks trekken.
Blijkbaar kunnen ze zelfs 1 dag op voorhand nog niet juist voorspellen met een marge van minder dan 4C voor een bepaalde regio wel te verstaan. Zit die idioot van Boosere dan te zeggen "... en een aangename 27C", sorry man, maar er is niets aangenaam aan 27C, wanneer 27C buiten wil zeggen minimum 30C binnen, met alle gevolgen vandien. Plakkerige kleding enz.. ik haat dat. En al meer dan 3 weken voorspelt hij steevast een temperatuur die lager is dan ze in werkelijkheid zal worden. Nog gisteren "max. 23C a 24C", sorry maar vandaag was het dan toch weer eerder max 24C tot 29C. Misschien ben ik niet normaal, maar geef mij maar een aangename en droge 12C to 18C, en dat maakt heel wat verschil uit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7486 |
Banneling
|
![]() aan de overbevolking die opdringerig aan het worden is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7487 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7488 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7489 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ga azijnzurig klinken maar ik erger me mateloos als de ijskar voorbij komt, dat deuntje -> zo luid en irritant en sinds kort heeft ie zelfs een luide bel (precies alsof we hem anders niet zouden horen lol) .. plus, dat zijn ijs op niets trekt, ben er eens voor bezweken, bwek, geef mij maar van het ijsboerke
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7490 |
|
![]() Verantwoordelijke groenten en fruit, KASSA 7, verantwoordelijke groenten en fruit!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7491 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7492 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van die clowns die 2 jaar onder de sloef van een vrouw gaan liggen.
En als mevrouw hem dan dumpt omdat een vrouw eigenlijk geen sloef wil, contacteren ze u. ![]() Dat het zo lang geleden is en dat we nog eens iets moeten gaan drinken. ![]() Maar ik heb 2 jaar van die onnozelaar niets meer gehoord, echter wel via via vernomen dat zijn turbulente relatie net naar de kloten is. Vrienden zijn geen wegwerpproducten en ook geen gezelschapsdieren. Dan moet je een hond kopen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7493 |
|
![]() Internetkranttitel : """"Piloot maakt verkeersleider met grond gelijk na fout""""
Feitelijke titel bij 't aanklikken : """"Piloot maakt verkeersleider met grond gelijk na eigen fout"""" ![]() ![]() ![]() http://www.nieuwsblad.be/article/det...40728_01194654
![]() |
#7494 | |
|
![]() Citaat:
http://youtu.be/1N5THRSp4hM |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7495 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7496 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7497 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7498 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7499 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7500 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |