Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2014
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014

 
 
Discussietools
Oud 27 juli 2014, 12:27   #581
fonne
Secretaris-Generaal VN
 
fonne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2009
Locatie: Antwaarpe
Berichten: 30.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ik had het niet over de kabinetards. Ik had het over deze drie personen van oude VU.

Goed, andere plichten roepen me. Amuseer u nog maar wat. SYLA.
Voor het geval je het niet begreep: het ging over kabinetsmedewerkster Homans
__________________
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende)
Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD))
Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR)
fonne is offline  
Oud 27 juli 2014, 12:31   #582
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ik had het niet over de kabinetards. Ik had het over deze drie personen van oude VU.
Je had het over je respect voor Van Grembergen en co. Schiltz, Anciaux en Van Grembergen dus. "Toevallig" allemaal Spiritisten die hun Vlaams-nationalistische jas aan de haak hingen.


Citaat:
Goed, andere plichten roepen me.
Reis je met het vliegtuig of roept de plicht je naar het donkere kamertje vol lekkere lectuur over de "donkere jaren"?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 27 juli 2014 om 12:31.
Knuppel is offline  
Oud 27 juli 2014, 12:36   #583
fonne
Secretaris-Generaal VN
 
fonne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2009
Locatie: Antwaarpe
Berichten: 30.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Reis je met het vliegtuig of roept de plicht je naar het donkere kamertje vol lekkere lectuur over de "donkere jaren"?
Misschien moet hij de vlag dragen bij het Te Deum?
__________________
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende)
Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD))
Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR)
fonne is offline  
Oud 27 juli 2014, 13:54   #584
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Je had het over je respect voor Van Grembergen en co. Schiltz, Anciaux en Van Grembergen dus. "Toevallig" allemaal Spiritisten die hun Vlaams-nationalistische jas aan de haak hingen.




Reis je met het vliegtuig of roept de plicht je naar het donkere kamertje vol lekkere lectuur over de "donkere jaren"?
.. die donkere jaren zijn helemaal terug .. nu de Uruk-hai de dienst uitmaken in de gouw en Saurons zwartste dienaar er Empie is .. de kaloten en hun koniging Hildegaard Krevits trokken murmgeslagen na het beleg Minas Thirth en het verraad van Postenpakker Peeters terug in Bokland .. de sossen en hun leider Daniël van Termonde houden de hordes buiten de poorten van Pelargir .. nog steeds bralt Oomans Zwarte Heir zegedronken om meer en meer van dat minder .. onderwijl wacht Sauron in het verborgene .. geloof hem niet .. geloof hem niet .. voorwaarts Gondor !
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 27 juli 2014 om 13:56.
4x10E6 is offline  
Oud 27 juli 2014, 14:05   #585
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Strikt gezien heb je gelijk, maar je koppelt daar de verkeerde conclusies aan vast.
Iemand die 'overloopt' moet zich eveneens schikken en vinden in de ideologie en programma van de partij als iemand die tijdelijk partijloos was.
Die 'overloper' maakt die keuze wel vrijwillig en bewust, de andere omdat hem enkel de keuze rest om te stoppen of naar een andere partij te gaan.
Wie is dan het meest opportunistisch?
Over het fenomeen van overloperij is er al altijd veel hypocrisie geweest en dat zal morgen niet veranderen.
Goed = iemand die naar eigen partij overloopt
Slecht = al de rest
Kijk, een jonge politicus die een jaar of tien in dat circuit meedraaide heeft niet veel keuze meer : ofwel in de politiek doorgaan en liefst slagen. Ofwel roemloos ten onder gaan en dan gaan brood verkopen in een Delhaize aan 1.300 euro per maand.
Ik zal nooit beweren dat ik veel sympathie heb voor overlopers, maar bij VU was er op een bepaald moment wel sprake van een getalenteerde generatie, net op het moment dat de partij in een volledige 'déconfiture' zat. Moeten die mensen dan allemaal sterven in het gelid ?
Dat ze elk hun eigen keuzes maakten is normaal. Intrigant Anciaux was de kampioen om mensen mee te sleuren, maar gelukkig faalde hij. Persoonlijk zie ik niet in wat iemand als sven gatz zichzelf te verwijten zou hebben, ook een somers is kunnen doorgroeien in zijn nieuwe partij. Anderen bleven iets meer op de tweede rij, wat overigens geen schande is. Er zijn er ook die hun fratsenwinkel zo extreem doordrukten dat ze een karikatuur zijn geworden (geert lambert) en sommigen zijn met de neus op de feiten gedrukt : totaal onbekend bij het kiezerspubliek (borginon) en dus doodgewoon niet meer verkozen . En zo zijn er nog wel wat verhalen over vroeger.

Jij maakt een verschil tussen de politicus die vrijwillig overstapt en die zich moet schikken naar de nieuwe regels, en degene die dat niet vrijwillig doet. In jouw definitie is dat iemand die tijdelijk 'dakloos' is geweest. Dat is onzin.
Een mens is de som van zijn overtuiging en zijn ervaring. Laat hem een ander kostuum aandoen en hij blijft dezelfde.

Dat is nu net de reden dat ik zo kritisch ben over Anciaux, die man past bij sp.a als een tang op een varken. Dat is een politieke hoer, die gewoon een heel goede electronische weegschaal heeft om te meten waar hij het meeste kans heeft op een parlementair zitje.
Maar veel anderen zijn geen slag beter.
En aub, laat de zielige komedie in de kast zitten, de truuk van weg te wandelen van de eigen (stervende) partij (het blok) om dan als een Phoenix te herrijzen als nieuwbakken democraat & n-va'er zoals dat varken in Aalst is een belediging voor de intelligentie van de modale burger.

Er bestaat niet zoiets als 'dat hem geen keuze rest' in de politiek. Dat is allemaal uitleg achteraf om de eigen achterban niet kwijt te raken en niet over te komen als een opportunist of erger. (hoer klinkt nu eenmaal zo pejoratief hee...)
Pandareus is offline  
Oud 27 juli 2014, 14:15   #586
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ik vind een volwassen man aanspreken met "jongen" neerbuigend.
Inderdaad.

Zeker als er dan nul komma nul inhoudelijk antwoord volgt.
Pandareus is offline  
Oud 27 juli 2014, 14:21   #587
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ik heb niet te zeggen of Van Grembergen of Karel Dillen een goede Vlaams-nationalist is (was) of niet. Het zal me ook wat. En u maar evenmin.
Over het soortelijk gehalte van vlaams-nationalisme van iemand spreek ik me niet uit, is even interessant als hun lidmaatschap van de koninklijke belgische duivenmelkersbond.
Maar als politicus was Van Grembergen een grote mijnheer.
Karel Dillen was een strontzak.
Pandareus is offline  
Oud 27 juli 2014, 14:26   #588
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Als betrokkene kan ik je vertellen dat Knuppel hier gelijk heeft.
We stonden samen, Amada(PVDA) en VU aan de piketten.
VU had als voorganger van N-VA zelfs zeer veel sociale standpunten die links georiënteerd waren.

Jammer dat ze de strijd tegen het kapitaal hebben omgezet in een taalstrijd en hun zinnen gezet hebben op de meest egoïstische vorm van het kapitalisme, die nu hun godsdienst geworden is.
De taalstrijd werd altijd al, in hoofdzaak door de VVB, en �*lle Vlaams-nationalistische partijen gestreden.

Dat ze nu hun zinnen hebben gezet op de meest egoïstische vorm van het kapitalisme is een flagrante leugen. Een leugen die onophoudelijk herhaald wordt door de partijen die verantwoordelijk zijn voor belabberde toestand waarin Belgique verkeert. En dit ondanks de jaarlijkse miljardendrainage uit Vlaanderen.

Indien degenen die ons resten om de staatskas te spijzen niet hier ONTLast om hen hier te houden worden het Griekenland aan de Noordzee. Met alle gevolgen vandien, want ook Europa heeft de centen niet meer om een zoveelste armoezaaier binnenshuis te houden.

De N-VA is NIET verantwoordelijkheid voor de toestand in Belgique, noch zal ze de enige partij zijn die maatregelen neemt die jou niet bevallen. Dat zullen er op zijn minst drie zijn. Dat die maatregelen niet door iedereen in dank zullen worden afgenomen lijkt me normaal. Wat ik NIET normaal vind is dat IEDEREEN weet dat het geld op is en de staatskas leeg, en dat DAAROM de tering naar de nering moet worden gezet.
Belgique heeft daarentegen wél een schuld van honderden miljarden, én, last but not least, Europa tolereert dat niet langer.

Veelzeggend zijn deze reacties, die allesbehalve van een N-VA-er komen, maar eerder van iemand die jouw rode ideologie deelt.

Citaat:
Het wordt eens tijd dat men ophoudt met die schijnheiligheid inzake 'belastingsverhoging'. Wanneer er geld tekort is in de staatskas, en de besparingen uitgeput zijn, dan moet men het nodige staatsmanschap hebben om sommige belastingen te durven verhogen. Wat is me dat nu.

Welke belastingen er moeten verhoogd worden en in welke mate, dat maakt het voorwerp uit van politieke overeenkomst tussen regerende partijen. Elke partij doet tegenwoordig in zijn broek om verantwoordelijkheid te nemen in deze en de kiezer naar de mond te praten. De NVA incluis, want Dewever zat nu ook weer te zaniken in Ter Zake in de zin van: ja maar dan moeten we de belasting verhogen..., enz enz. Wat zijn me dat toch allemaal voor politieke kabouters. Als de belastingen moeten verhoogd worden, dan moeten ze verhoogd worden. Punt uit.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=244
Citaat:
Maak u maar geen illusies. Met besparingen alleen zullen we die broodnodige 25 miljard niet kunnen ophoesten. En dat weten al de politici, Olijke Bart incluis. Maar toch doen op TV alsof hij geen belastingen wil heffen. Nu, Olijke Bart zal dat ook waarschijnlijk niet doen, want die zal er weer op gepast ogenblik de plaat poetsen. Hypocriet persoontje, dienen hele Dewever.

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=252
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 27 juli 2014, 14:32   #589
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Over het soortelijk gehalte van vlaams-nationalisme van iemand spreek ik me niet uit, is even interessant als hun lidmaatschap van de koninklijke belgische duivenmelkersbond.
Maar als politicus was Van Grembergen een grote mijnheer.
Karel Dillen was een strontzak.
Ik had ook respect voor Van Grimbergen. Tot hij voor Spirit koos.
Jij kan dat blijkbaar begrijpen van "een grote meneer".
Ik niet.
En ik ben niet de enige.

Dillen heeft de fout gemaakt Dewinter als zijn poulain naar voor te schuiven.

Wat je "strontzak" betreft. Je weet wat HO denkt over dat taalgebruik.
Niet dat je bang hoeft te zijn dat hij jou daarvoor de mantel zal uitvegen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 27 juli 2014, 14:54   #590
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik had ook respect voor Van Grimbergen. Tot hij voor Spirit koos.
Jij kan dat blijkbaar begrijpen van "een grote meneer".
Ik niet.
En ik ben niet de enige.

Dillen heeft de fout gemaakt Dewinter als zijn poulain naar voor te schuiven.

Wat je "strontzak" betreft. Je weet wat HO denkt over dat taalgebruik.
Niet dat je bang hoeft te zijn dat hij jou daarvoor de mantel zal uitvegen.
Zullen wij het dan maar doen? (Mantel uitvegen)
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline  
Oud 27 juli 2014, 14:56   #591
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Over het soortelijk gehalte van vlaams-nationalisme van iemand spreek ik me niet uit, is even interessant als hun lidmaatschap van de koninklijke belgische duivenmelkersbond.
Maar als politicus was Van Grembergen een grote mijnheer.
Karel Dillen was een strontzak.
Je kan het niet eens zijn met iemand zijn politieke overtuiging. Maar iemand daarom een strontzak noemen is er echt over.
Er zijn andere woorden en andere manieren om iemand van een andere partij te benoemen.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline  
Oud 27 juli 2014, 15:08   #592
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Je kan het niet eens zijn met iemand zijn politieke overtuiging. Maar iemand daarom een strontzak noemen is er echt over.
Er zijn andere woorden en andere manieren om iemand van een andere partij te benoemen.
.. of het nazisme een politieke mening is laat ik in het midden .. volgende is alvast geen belediging, doch feit : karel dillen was een nazi .. ik zie er geen graten in nazi's strontzakken te noemen ..

__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 27 juli 2014 om 15:10.
4x10E6 is offline  
Oud 27 juli 2014, 15:12   #593
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Inderdaad.

Zeker als er dan nul komma nul inhoudelijk antwoord volgt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht

Als men zo'n degelijke figuur als Paul Van Grembergen van toen vergelijkt op dat vlak met zo'n Bart De Wever van nu, dan is De Wever toch maar een dwerg. Een omhooggevallen kobold.

Zoveel is duidelijk.
Ik reageerde hier op. Met natuurlijk jongen.
Het Oosten was zelfs blij dat ik het eens was met hem.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline  
Oud 27 juli 2014, 15:18   #594
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Inderdaad.

Zeker als er dan nul komma nul inhoudelijk antwoord volgt.
Wat er voor, naast, boven of onder staat is irrelevant.
Another Jack is offline  
Oud 27 juli 2014, 15:23   #595
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Wat er voor, naast, boven of onder staat is irrelevant.
Hier heeft u gelijk in.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline  
Oud 27 juli 2014, 16:06   #596
Jakko
Minister-President
 
Geregistreerd: 6 juni 2004
Berichten: 5.421
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. of het nazisme een politieke mening is laat ik in het midden .. volgende is alvast geen belediging, doch feit : karel dillen was een nazi .. ik zie er geen graten in nazi's strontzakken te noemen ..

Bron: Comac (communistische actie)

Laatst gewijzigd door Jakko : 27 juli 2014 om 16:09.
Jakko is offline  
Oud 27 juli 2014, 16:11   #597
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. of het nazisme een politieke mening is laat ik in het midden .. volgende is alvast geen belediging, doch feit : karel dillen was een nazi .. ik zie er geen graten in nazi's strontzakken te noemen ..

Ik vind dit van weinig respect getuigen.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline  
Oud 27 juli 2014, 16:17   #598
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik had ook respect voor Van Grimbergen. Tot hij voor Spirit koos.
Jij kan dat blijkbaar begrijpen van "een grote meneer".
Ik niet.
En ik ben niet de enige.

Dillen heeft de fout gemaakt Dewinter als zijn poulain naar voor te schuiven.

Wat je "strontzak" betreft. Je weet wat HO denkt over dat taalgebruik.
Niet dat je bang hoeft te zijn dat hij jou daarvoor de mantel zal uitvegen.
Knuppel, ik beoordeel van grembergen vanuit mijn eigen blikveld en los van zijn partijkeuze. Moest dat niet het geval zijn zou ik geen waardering hebben voor betrokkene gezien de VU nu toch écht wel niet mijn ding was. Het hele Spirit gedoe was een miskleun, vermoedelijk voor vele betrokkenen een soort uitweg uit iets dat aan het vastlopen was maar door Bert Bleiter en zijn verschroeiende ambitie uiterst professioneel naar de kloten is geholpen. Die heeft iedereen als trampoline gebruikt om zelf naar een andere partij te kunnen springen. Ik blijf het een grote fout vinden dat de toenmalige partijtop van sp.a dat koekoeksjong van een Anciaux heeft willen binnenhalen. Het mag dan misschien naïef klinken, maar van grembergen zijn motivering leek mij toen eerder correct te zijn. Al ben ik ook niet blind voor het feit dat hij hierdoor gewoon zijn politieke carrière nog een paar jaar kon verlengen.

Totaal los daarvan : dillen was een strontzak, dat hij philip dewinter binnenhaalde is gewoon een anekdote maar verder onbelangrijk.
Deze fijne mijnheer is nog bij de hitler jugend geweest, is later betrokken geweest of zelfs de drijvende kracht geweest van zowat alle rotzakkerij die uit de collaboratie zijn voortgekomen. Were Di, Dietsland Europa, you name it en hij was erbij.
Het negationistische boek 'Nürnberg, ou la terre promise' van Bardèche vertaalde hij nog in het nederlands. Nooit heeft dat voorwerp zijn zwarte inborst kunnen of willen verloochenen. Daar kies ik dus zeer bewust mijn bewoordingen voor.
Pandareus is offline  
Oud 27 juli 2014, 16:21   #599
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Ik vind dit van weinig respect getuigen.
van weinig respect getuigen ??? verwacht jij dat mensen respect hebben voor een nazi ?
Pandareus is offline  
Oud 27 juli 2014, 16:26   #600
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN
 
Vrijheideerst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2011
Berichten: 32.448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
van weinig respect getuigen ??? verwacht jij dat mensen respect hebben voor een nazi ?
Nee. Het waren dan ook socialisten.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
De witte is niet de enige op dit forum die zich grandioos belachelijk maakt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik heb nooit beweerd dat De Wever geen klootzak is. Maar ik heb hem nooit horen vloeken. Noch pornoactrices versieren.
Vrijheideerst is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:35.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be