![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ok ik heb me slecht uitgedrukt i admit, maar gezellig op koffie gaan bij zeg maar Geert Wilders zie ik ook niet als een 'neutrale' daad als je begrijpt wat ik bedoel ..
dwepen met een richting die in de tijd verantwoordelijk was voor de holocaust zou verboden moeten worden ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
|
![]() Citaat:
Jammer dat ze zoveel van hun jeugdige idealen verloochend hebben. Het zijn brave burgertjes geworden. Laatst gewijzigd door Thuleander : 28 juli 2014 om 19:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het zijn gewoon achterbakse burgertjes geworden, ze weten maar al te goed dat ze anders niet zouden zijn waar ze nu zijn, 2 wolven in schapenkleren ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als je wilt weten welk vlees je in je kuip hebt, dan ga je dat niet van op afstand weten. Dan ga je die persoon ontmoeten en ermee praten. Oude foto trouwens. NV-A kopstukken anno 2014 dwepen met niks. Het 'dwepen' laten ze aan anderen over. En racisme? Verwar racisme niet met een streven naar behoud van de eigen bodem identiteit. En verwar racisme niet met een serieuze doorlichting van sociale huisvesting en OCMW. Ik hoop dat die doorlichting er eindelijk komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enfin, het maakt niet uit. Ik denk dat heel wat Fransen de souche achter Marie le Pen staan en dat is niet voor niets. Het wordt een interessante discours de komende jaren in Frankrijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voor de rest hoop ik dat velen op dit forum die deze foto's voor bepaalde doeleinden wensen te gebruiken bekend zijn met de guilty by association fallacy. Temeer omdat zulke fallacies voor mooie vooroordelen kunnen zorgen en leiden tot voorvermeld racisme en antisemitisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tja, wat moet men dan denken van onze Rode Koningin Elisabeth von Wittelsbach, die als linkse pacifiste in de 50-er jaren streefde naar een atoomvrij Europa met uitzondering van de Sovjet-Unie wel te verstaan? In volle Koude Oorlog en ondanks de afkeuring van de regering bezocht ze meerdere communistische landen zoals in 1958 en 1962 de Sovjet-Unie en in 1961 de Volksrepubliek China alwaar ze naar het schijnt diepgaande gesprekken had met geloofsgenoot en miljoenenmoordenaar Mao Zedong. Rood en royalistisch, een combinatie, die door de PS en SP.a verder gehuldigd worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zowel Jambon als Bart De Wever waren tijdelijk verward en toen ze terug tot hun zinnen kwamen stonden ze naast Le Pen. U moet zoiets toch begrijpen hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Minister
|
![]() Ja en dat mag ook in een vrije samenleving waar iedereen, dus ook een Le Pen, zijn gedacht mag zeggen. Het staat ook vrij aan iedereen om daar naar te gaan luisteren of je nu akkoord bent of niet. Dat is een serieuze nuance die in het hysterische gehuil volledig verloren gaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet echt te vertrouwen deze mijnheer Hesp en het (zeer) Kleine Leidertje. Zoveel is wel duidelijk.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 juli 2014 om 07:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | ||||
|
![]() Als ik diefstal lenen op eeuwige termijn noem, mag ik je dan beroven?
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Het verschil is dat jij als belastingbetaler dat geld aan de banken voorschiet. Gewoon een omweg om jou zand in de ogen te strooien. Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Minister
|
![]() Dus mensen die in hun jongere jaren deel uitmaakten van anti-democratische partijen als AMADA en PvdA moeten zeker in de ban worden geslagen als volledig onbetrouwbaar? Want die zijn nog veel stappen verder gegaan dan zomaar naar iemand te gaan luisteren...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() Ik denk persoonlijk dat weinig mensen weten dat de vooraanstaande NVA figuren dwepen met extreem rechts!
Alhoewel deze foto's niet nieuw komen ze bij velen als een donderslag bij heldere hemel! Er is trouwens een reportage over dit onderwerp in de maak en naar ik heb vernomen is er grote paniek bij de NVA! Dus ze zitten wel degelijk verveeld met de zaak! De pers is immers geen extreem rechtse blog zoals politics! Laatst gewijzigd door Schimmelpenninck : 29 juli 2014 om 11:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
|
![]() Wat wil dat zeggen Rikske, naast iemand staan, al dan niet vrijwillig en op uitnodiging?
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
NVA zit heel erg verveeld met deze foto's dat valt niet te ontkennen! Laatst gewijzigd door Schimmelpenninck : 29 juli 2014 om 11:33. |
|
![]() |
![]() |