![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zolang je onder overspel een potje neuken verstaat klopt dat inderdaad.Als er gevoelens meespelen zijn een open of geen open relatie gedoemd tot hetzelfde lot.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 29 juli 2014 om 17:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Europees Commissaris
|
![]() Da's waar, maar men was mij hier aan het verwittigen tegen plotse jeuk na een fles wijn. We kunnen uiteraard uit elkaar, maar het zal niks met seks te maken hebben.
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mensen die meestal 45+ zijn en veelal de 50 reeds ver gepasseerd zijn maar beschikbaar blijven voor de arbeidsmarkt/opleidingen tot 65 jaar! De meesten hebben zich reeds omgeschoold tot heftruck-chauffeur tijdens economische werkloosheidsdagen. Op de VDAB-side staan er 6 zulke jobs voor heel Limburg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Burger
|
![]() Heb je ook een ASTM 6G lascertificaat behaald bij de VDAB?
Laatst gewijzigd door Don Kie Sjotte : 30 juli 2014 om 01:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat hebben de sossen hier weer mee te maken?
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vele mensen die werklozensteun trekken en dit confortabel vinden, want eigenlijk blijven ze liever thuis, zullen de vdab en alles wat er een kilometer rond hangt, natuurlijk afbranden tot op de grond.
En van de mensen die bij de vdab werken, mogen we toch verwachten dat ze na een halve dag ervaring opdoen, plots zodanige krakken worden in hun job, dat ze eigenlijk een Nobelprijs verdienen. Enig realisme is velen vreemd. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Werkloosheid in Genk is rond 12%, en bestaat grotendeels uit laaggeschoolde allochtonen, maar niet uit Ford-arbeiders. Citaat:
Citaat:
Ik vond met één google-opdracht trouwens minstens 100 jobaanbiedingen voor heftruckchauffeurs in Limburg. En nog veel meer in Antwerpen en Noord-Brabant.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Savatage : 30 juli 2014 om 09:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Werk is werk, al moet er natuurlijk ook werk zijn en dat was rond 2008-2009 absoluut niet het geval. De VDAB is trouwens allesbehalve een hulp, spreek uit ervaring. Papier genoeg, heb uiteindelijk mijn jobs alletwee gevonden zonder hen.
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens komt de nieuwe Mondeo pas eind dit jaar, 2,5 jaar later dan in de VS. Swat, binnenkort zal mijn geliefde Audi het hier ook wel afbollen. Ik heb iets tegen de graaicultuur van managers, maar iedereen (buiten monarchist Mertens) weet dat de loonkosten hier te hoog zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze kan exact 2 woorden Duits : hände hoch. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() De VDAB is een beschermde werkplaats: voor functionarissen.
Laatst gewijzigd door DucDEnghien : 30 juli 2014 om 10:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 30 juli 2014 om 11:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb alleen maar pluimen voor VDAB hoor. Ik had ook op hen kunnen kakken toen ze mijn vrouw niet wilden sponseren voor de onderwijzersopleiding. Maar ze hadden blijkbaar gelijk, al hebben we toen op hen gevloekt. Daar schaam ik me nu een beetje voor ![]()
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |