![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#382 |
Banneling
|
![]() Voor de communistische Sovjet Unie, Mao en de Khmer Rouge wellicht ook niet. Maar jij, net zoals ik, trekken ons daar de ballen van aan.
Laatst gewijzigd door Islamitisch Verzet : 30 juli 2014 om 01:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#383 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bewijs het. (Mijn andere naam is Thomas...)
![]() |
#384 | |
Banneling
|
![]() Bolivia declares Israel a terrorist state
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#385 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#386 | |
Banneling
|
![]() Advocaten, juristen en academici houden een pleidooi voor een onmiddellijke boycot van en sancties tegen Israël.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#387 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De media aijn inderdaad eenzijdig. Dankzij de zionistische lobby die ook in West-Europa bestaat wordt het voorgesteld als een conflict tussen gelijken, en niet zoals het werkelijk is een conflict tussen een nazistische onderdrukker en een zo goed als weerloos volk dat al decennia onderdrukt en uitgemoord wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#390 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ISIS burns 1,800-year-old church in Mosul
http://english.alarabiya.net/en/News...-in-Mosul.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#391 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=VcfpFBwsAYs Laatst gewijzigd door Islamitisch Verzet : 31 juli 2014 om 06:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#392 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Witnesses said messages telling Christians to leave the city by Saturday were blared through loudspeakers from the city’s mosques Friday. A statement dated from last week and purportedly issued by ISIS that took over the city and large swathes of Iraq during a sweeping offensive last month warned Mosul’s Christians they should convert, pay a special tax, leave or face death. Iraq was home to an estimated 1 million Christians before the 2003 U.S.-led invasion that ousted former President Saddam Hussein. Since then, militants have frequently targeted Christians across the country, bombing their churches and killing clergymen. Under such pressures, many Christians have left the country. Church officials now put the community at around 450,000. Allemaal een gevolg van de Amerikaanse invasie in Irak. Kun je je voorstellen dat tot 2003 Irak een christelijke eerste minister had? Dit ongedierte moet gewoon met de grote middelen aangepakt worden. Het gif dat de Amerikanen in Irak geïnjecteerd hebben behoeft een krachtig tegengif. Maliki is te zwak, tijd voor een sterke leider in Irak om het ongedierte ongenadig uit te roeien. Misschien wel Al-Sadr. Iran en rusland staan Irak en de Irakese christenen bij in deze vreselijke tijden, en zullen de Irakese regering van de nodige wapens voorzien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#393 |
Banneling
|
![]() Christenen hebben altijd geopteerd om de tax te betalen in het kalifaat, eeuwen aan een stuk. Nu weigeren ze arrogant en stappen ze op. Daar hebben ze dan zelf voor gekozen.
Laatst gewijzigd door Islamitisch Verzet : 31 juli 2014 om 06:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#394 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben heiden, en nu, welke taks mag ik betalen? Yizah is niet aan mij besteed.
![]() |
#395 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#396 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#397 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#398 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nope, ik woon in dar-el-harb, gelobotomiseerde soepjurkhaatbaard.
![]() |
#399 |
Banneling
|
![]() Twee jurkdragende mannen beginnen mekaars jurk te ridiculiseren...
![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 31 juli 2014 om 08:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#400 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry kack, maar wat ik soms draag is een kilt, geen jurk.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door Akira : 31 juli 2014 om 11:01. |
![]() |
![]() |