Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 30 juli 2014, 11:23   #21
Marnik
Provinciaal Statenlid

Standaard

Ik begrijp zo'n mannen en vrouwen die dit verdedigen toch niet, hoor. Ben ik de enige die vindt dat je met zo'n redenering mannen gelijkstelt aan karakterloze beesten die op alles springen wat een rok draagt? Het is dus vor beide geslachten een belediging. Als man houdt ge simpelweg uw handen thuis, zo makkelijk kan het zijn. En als ge te hitsig loopt, trek u dan even terug in een wc met je favoriete hand, ipv vrouwenlevens te verwoesten.
Marnik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2014, 11:31   #22
Doge
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orie Bekijk bericht
Als vrouw kijk ik eerst in eigen boezem. Natuurlijk treft de verkrachter ook schuld, het tegendeel heb ik nergens beweerd. Hoe zou de schuldverhouding in dit geval zijn? 40% vrouw (nalatigheid, dronkenschap) en 60% man (verkrachting)? Iemand die er werkelijk kapot van zou zijn om door een vreemde man doorboord te worden, neemt haar voorzorgen. Ik kan me als vrouw niet uitspreken over het gezond verstand van mannen of hun denkpatroon maar ik heb de indruk dat die vaak wel hun hersenen gebruiken.
Met dezelfde redenering is de vrouw ook schuldig als ze korte rokjes en uitdagend gekleed is. Je bent als verkrachter 100% in schuld zelfs al is ze ladderzat en naakt, alleen moslims, daders en extreme katholieken geven de vrouw de schuld.

Ben jij toevallig geen moslima van opvoeding? Daar ruikt het toch naar.
Doge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2014, 11:32   #23
Doge
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Raar dat men steeds direct moet denken dat Eskimo's, Chinezen, Japanners of Denen de daders zijn:

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...roi-Zuid.dhtml

Volgens Orie zal deze jongen ook 40% schuld hebben aan deze misdaad.
Hoeveel % schuld zou de jongen hebben die zich verkleed had als vrouw en daardoor verkracht werd door moslims?

http://www.vice.com/nl/read/een-belg...rouw-wacht-wat

Laatst gewijzigd door Doge : 30 juli 2014 om 11:32.
Oud 30 juli 2014, 13:06   #24
Marnik
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doge Bekijk bericht
Met dezelfde redenering is de vrouw ook schuldig als ze korte rokjes en uitdagend gekleed is. Je bent als verkrachter 100% in schuld zelfs al is ze ladderzat en naakt, alleen moslims, daders en extreme katholieken geven de vrouw de schuld.

Ben jij toevallig geen moslima van opvoeding? Daar ruikt het toch naar.
Sterker nog, seks hebben met iemand die ladderzat is, is strikt genomen verkrachting, want die persoon is niet meer in staat helder te denken en neen te zeggen.
Oud 30 juli 2014, 13:26   #25
Doge
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamil Bekijk bericht
Tonk, 4 bulgaren die haar redden van een groep roma en dan direct neuken in de struiken, wie gelooft dit nu? Ik ben blij dat ze niet ontvoerd is maar dit stinkt naar grote zever.

Laatst gewijzigd door Doge : 30 juli 2014 om 13:29.
Oud 30 juli 2014, 15:32   #26
F.B.
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Tonk, 4 bulgaren die haar redden van een groep roma en dan direct neuken in de struiken
Het is een Cubaanse. Zolang ze ons maar met rust laten.
Oud 30 juli 2014, 15:52   #27
Schimmelpenninck
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jodewa Bekijk bericht
http://www.nieuwsblad.be/article/det...T=121777789529

Zo komt iedereen aan zijn trekken op de gentse feesten zeker....
Allochtonen met een franse nummerplaat...de vlaamse pest van deze tijd.
Misschien een kluifje voor de nieuwe vlaamse regering....?

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...enliefde.dhtml

Gelukkig zijn er nog vrouwen die gewoon toegeven dat ze er zin in hebben...

Hoeveel Vlaamse meisjes hebben geen relaties met allochtonen van allerlei slag (of gehad?) 90%???

Velen op dit forum komen blijkbaar van een andere planeet!
Schimmelpenninck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2014, 17:41   #28
Doge
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schimmelpenninck Bekijk bericht

Hoeveel Vlaamse meisjes hebben geen relaties met allochtonen van allerlei slag (of gehad?) 90%???

lol, 90%, alleen in het hoofd van een moslim.
Oud 30 juli 2014, 18:08   #29
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schimmelpenninck Bekijk bericht

De dame had geen zin om toe te geven dat ze een bijverdienste heeft.
Daarom gaat ze akkoord met het verhaaltje.
Proficiat aan de politie diensten die (eens) snel daders en slachtoffers vonden.
Als er geen aanklacht is, dan is er geen probleem hé. Tenzij openbare zedenschennis een GAS-boete waard is in Gent.
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2014, 19:23   #30
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
De dame had geen zin om toe te geven dat ze een bijverdienste heeft.
Daarom gaat ze akkoord met het verhaaltje.
Proficiat aan de politie diensten die (eens) snel daders en slachtoffers vonden.
Als er geen aanklacht is, dan is er geen probleem hé. Tenzij openbare zedenschennis een GAS-boete waard is in Gent.
U hebt daar natuurlijk bewijzen voor dat dit een bijverdienste was ...
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2014, 19:41   #31
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
U hebt daar natuurlijk bewijzen voor dat dit een bijverdienste was ...
Bestaan er bewijzen dat er prostitutie bestaat in Belgie? Boekhoudingen? Firma's? Arbeidsrechten, medische controle? Ik ben benieuwd, bestaat dat hier?
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2014, 10:12   #32
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Het zou om een Bulgaarse man en Cubaanse vrouw gaan. Dus topictitel klopt wel, alleen de inhoud van de openingspost niet.

Ik eis excuses van de threadstarter voor het bashen van alle allochtonen op basis van een krantenartikel.
Wordt het eens geen tijd dat bepaalde allochtonen zich tegenover de brave Vlaming verontschuldigen. De negatieve kant van de multicultuur is alleen voor de autochtoon.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 31 juli 2014 om 10:23.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2014, 11:30   #33
Marnik
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Heb jij iets tegen preventietips?

Bv. als ik niet wil dat er in mijn woning wordt ingebroken, dan moet ik de voordeur ook niet wagenwijd open laten staan met een uitpuilende zak geld en juwelen aan de ingang.
Doe ik dit wel, zou iedereen me gek verklaren!

Bv. als ik niet zwanger wil worden, kan ik me onthouden van seks of anticonceptiemiddelen gebruiken.
Doe ik dit niet, zou iedereen me gek verklaren!

Bv. om een verkeersongeval na een nachtje stappen te vermijden, moet ik sober achter het stuur. Dus mag ik die avond niet drinken, of ik het nu leuk vind of niet.

Zo kunnen er om verkrachting te vermijden ook preventietips zijn, of je ze nu leuk vind of niet. Ik vind het eerder positief als mensen deze onder de loep willen nemen en hou niet van zelfdestructief gedrag om dan achteraf ieders medeleven te eisen. Er bestaat zelfs in de rechtsspraak iets als uitlokking, wat verzachtende omstandigheden voor de dader kan opleveren. Daders van verkrachting zoals met elk misdrijf moeten m.i. wel altijd gestraft worden, ten minste als ze gepakt kunnen worden.

En God zij dank heb ik een heel goede opvoeding gehad. Ik ben in een warm nest opgegroeid met zeer toegewijde ouders. Dat kunnen niet-moslims vaak niet zeggen.
Inbraak blijft in gelijk welke omstandigheid 100% de keuze van de inbreker, of je nu je deur hebt openstaan of niet.
Ongewenste zwangerschap: het is je eigen keuze of je 'naturel' gepenetreerd wenst te worden (indien niet spreekt men van verkrachting, weet je wel ), dus ook je eigen verantwoordelijkheid.
Boete wegens dronken rijden vermijden: eigen keuze, voor zover er onder invloed sprake is van eigen keuzes (nochtans stelt de wet je verantwoordelijk voor daden onder invloed omdat je de keuze maakte je te intoxiceren).

Dus je argument gaat absoluut niet op.

Het is wel waar dat vrouwen zich preutser gaan beginnen kleden. Het is ook waar dat, waar vroeger hele wijken hun deur niet op slot hoefden te doen en toch veilig waren, nu standaard de deuren gesloten zijn wegens vele diefstallen. Nochtans blijft het de bewuste keuze van de verkrachter/inbreker/misdadigers tout court om te verkrachten/in te breken/een misdaad te plegen.
Oud 31 juli 2014, 11:42   #34
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marnik Bekijk bericht
Inbraak blijft in gelijk welke omstandigheid 100% de keuze van de inbreker, of je nu je deur hebt openstaan of niet.
Ongewenste zwangerschap: het is je eigen keuze of je 'naturel' gepenetreerd wenst te worden (indien niet spreekt men van verkrachting, weet je wel ), dus ook je eigen verantwoordelijkheid.
Boete wegens dronken rijden vermijden: eigen keuze, voor zover er onder invloed sprake is van eigen keuzes (nochtans stelt de wet je verantwoordelijk voor daden onder invloed omdat je de keuze maakte je te intoxiceren).

Dus je argument gaat absoluut niet op.

Het is wel waar dat vrouwen zich preutser gaan beginnen kleden. Het is ook waar dat, waar vroeger hele wijken hun deur niet op slot hoefden te doen en toch veilig waren, nu standaard de deuren gesloten zijn wegens vele diefstallen. Nochtans blijft het de bewuste keuze van de verkrachter/inbreker/misdadigers tout court om te verkrachten/in te breken/een misdaad te plegen.
Ach, bepaalde mensen willen steeds de schuld bij het (vrouwelijke) slachtoffer leggen. Behalve wanneer het over moslims gaat.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 31 juli 2014 om 11:43.
Oud 31 juli 2014, 11:44   #35
Doge
Banneling

Standaard

Citaat:
Heb jij iets tegen preventietips?

Bv. als ik niet wil dat er in mijn woning wordt ingebroken, dan moet ik de voordeur ook niet wagenwijd open laten staan met een uitpuilende zak geld en juwelen aan de ingang.

Bv. als ik niet zwanger wil worden, kan ik me onthouden van seks of anticonceptiemiddelen gebruiken.
Doe ik dit niet, zou iedereen me gek verklaren!

Bv. om een verkeersongeval na een nachtje stappen te vermijden, moet ik sober achter het stuur. Dus mag ik die avond niet drinken, of ik het nu leuk vind of niet.

Zo kunnen er om verkrachting te vermijden ook preventietips zijn, of je ze nu leuk vind of niet. Ik vind het eerder positief als mensen deze onder de loep willen nemen en hou niet van zelfdestructief gedrag om dan achteraf ieders medeleven te eisen. Er bestaat zelfs in de rechtsspraak iets als uitlokking, wat verzachtende omstandigheden voor de dader kan opleveren. Daders van verkrachting zoals met elk misdrijf moeten m.i. wel altijd gestraft worden, ten minste als ze gepakt kunnen worden.

En God zij dank heb ik een heel goede opvoeding gehad. Ik ben in een warm nest opgegroeid met zeer toegewijde ouders. Dat kunnen niet-moslims vaak niet zeggen.
En met een hoofddoekje ga je nog minder kans krijgen om verkracht te worden, als je thuis blijft nog minder en als je niet in contact komt met jongens blijf je helemaal van gespaard. Gevolg is dan dat je haast automatisch met je neef in het bed duikt omdat dat de enigste is die je mag ontmoeten.

In jou redenering ligt het strand en elk zwembad vol met meisjes die verkrachting uitlokken, besef je wel wat je zegt?
Oud 31 juli 2014, 11:48   #36
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
En met een hoofddoekje ga je nog minder kans krijgen om verkracht te worden, als je thuis blijft nog minder en als je niet in contact komt met jongens blijf je helemaal van gespaard. Gevolg is dan dat je haast automatisch met je neef in het bed duikt omdat dat de enigste is die je mag ontmoeten.

In jou redenering ligt het strand en elk zwembad vol met meisjes die verkrachting uitlokken, besef je wel wat je zegt?
Ja, maar in het ISIS-paradijs van orie liggen de vrouwen gekleed in zwarte vodden op het strand en aan het zwembad, als zij tenminste niet bevrucht moeten worden of kinderen baren. U moet dringend gaan studeren, want u begrijpt zijn cultuur niet.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 31 juli 2014 om 11:50.
Oud 31 juli 2014, 12:52   #37
Marnik
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:

Maar, neen beste man! Een land waar vrouwen slechts één oog onbedekt laten om niet te opwindend te zijn en verplicht mannelijke begeleiding moeten hebben om buiten te mogen, dat zou toch absurd zijn!

Ah nee, wacht... Sorry...
Oud 31 juli 2014, 14:17   #38
AVV.VVK
Parlementsvoorzitter

AVV.VVK's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Anders gekleurde mens vind ik veel racistischer, als zij anders zijn dan zijn wij blanken toch normaal en zij abnormaal? Ze beseffen zelf niet wat ze zeggen, de onnozelaars.
Ik verkies nog altijd neger.

neger < Lat. niger = zwart

niets racistisch aan dus!
AVV.VVK is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2014, 14:23   #39
AVV.VVK
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Islamitische roots? Haar grootste 'misdaad' was waarschijnlijk het feit dat zij geen hoofddoek droeg.

De vrouw treft geen schuld aan de verkrachting, wel aan het dronkenschap.

Moeilijk wordt het als de vrouw onder dronkenschap heeft toegestemd (vrijwillig) en daarna bij nuchtere geest toch meent dit niet verlangt te hebben.

-> Kan een man dan schuld treffen? Zelfs als hij oprecht van die vrouw hield, zo veel dat hij ,zelfs als ze dronken is, zou 'verkrachten' ?

Moeilijke kwestie in dat geval...
Oud 31 juli 2014, 14:34   #40
AVV.VVK
Parlementsvoorzitter

Standaard

Centrum gelijke kansen: "Aanbevelingen voor de berichtgeving over allochtonen"
http://www.rvdj.be/sites/default/fil...llochtonen.pdf

Beste doge, ik heb uw link gelezen en kan er helaas maar een ding over zeggen :

-> De link belet het rechts denken, creëert een linkse staat waar niets gedaan wordt tegen immigratie en multiculturalisering.
Eigenlijk wat recent gebeurt : Men mag niets meer zeggen tegen vreemdelingen of men is racist!

Erg, echt erg.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be