![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'k ben alleen jaloers dat ik dat niet zelf gepost heb! ![]()
![]() |
![]() |
#562 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Maar het communautaire was voor de verkiezingen al de benen afgesneden doordat geen van de communautair gevoelige wetten waren opgenomen in de lijst van mogelijks te herzien wetteksten. Dit is precies één van de beveiligingsmechanismen aan het werk. Nu verwijten aan NVA dat ze hun beloftes niet nakomen is prematuur. Op het einde van de regeerperiode (als ze in de federale regering worden opgenomen) zal blijken hoe succesvol hun regeringsdeelname zal blijken.
Laatst gewijzigd door babel : 29 juli 2014 om 08:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#563 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar zoals eerder gezegd. Ik heb niet veel hoop in het vlaamse verstand. Hopelijk ben ik mis.
![]() |
![]() |
#564 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Democraat in hart en nieren. http://users.telenet.be/brov Laatst bijgewerkt op 09/2011 Laatst gewijzigd door Bece : 29 juli 2014 om 09:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#565 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Of vertrekt die terug van een proper huis? Dus ze zal haar tijde moeten verdelen over alle klusjes of extra werkuren vragen. Ik ken ook een uitdrukking "verstand komt met de jaren". Maar sinds het internet...
![]() |
![]() |
#566 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen komt de ware aard van de N-VA naar boven bij monde van Jambon jr. Het wordt hoe langer hoe duidelijker in welk middeleeuws avontuur de Vlaming zich gestort heeft. Een goede raad Woutertje: geen interviews geven NA een cantus.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#567 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen komt de ware aard van de N-VA naar boven bij monde van Jambon jr. Het wordt hoe langer hoe duidelijker in welk middeleeuws avontuur de Vlaming zich gestort heeft. Een goede raad Woutertje: geen interviews geven NA een cantus.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#568 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het gaat om een opiniestuk op de site van het KVHV, niet geschreven door Wouter Jambon. Een opiniestuk dat duidelijk in vraag stelt of we de academische waarde van ons hoger onderwijs gaan devalueren onder het mom van "gelijkwaardigheid" en "kansen voor iedereen". Je moet echt wel van kwade wil zijn om de financiële slagkracht als waardemeter uit dat opiniestuk te halen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#569 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#570 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- Wouter Jambon woordvoerder van de N-VA? - Wouter Jambon lid van de N-VA? Heeft u gezien wie de verantwoordelijke uitgever van het artikel is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#571 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dan moet ze die nieuwe bezem gaan halen. Maar niet stelen van de buren.
![]() |
#572 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan zijn dat Jambon jr. geen lid is en dat de persmededeling uitgaat van de KVHV, maar waarom dan dringende oproepen aan de N-VA om zich van deze uitspraken te distantiëren? Als zoon van Jan Jambon had Wouter Jambon kunnen weten dat zijn uitspraken op de N-VA zouden afstralen. En Jambon jr. vertolkt gewoon wat er binnen de N-VA van zijn vader leeft: het is een elitair kliekje van kapitalisten geworden voor wie alleen de centen tellen.
![]() |
![]() |
![]() |
#573 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat kost mij al gauw zo'n € 2000 per jaar. Dat betekent dus bijvoorbeeld dat ik elk jaar mijn BIV aan het betalen ben. Kort en bondig gezegd kost die auto ons dus zo'n 200 € per maand bovenop hetgeen hij nu al kost aan brandstof, verzekeringen, onderhoud, banden, afschrijving enz. Dus die auto kost mij al gemakkelijk 700 € per maand en dat is geen super zuipende bolide zoals jij hier tracht voor te doen komen mijn beste. Zij verdient € 1700 per maand. Dus het wordt even tijd om na te gaan of het niet beter is dat zij stopt en ten mijne laste komt, waardoor ik minder belastingen betaal. We zullen als gezin wel (een beetje) minder hebben, maar dan hebben we ook minder andere problemen zoals opvang. Wat denk je dat er gaat gebeuren ? Je kan voor jezelf uitrekenen wat dat de SZ, de belastingen en de economie gaat kosten. Ik ga heus niet de enige zijn die de rekening zal maken. Het gevolg zal een nog groter tekort worden en nog meer belastingen. Belachelijke maatregel, punt uit. Laatst gewijzigd door non-conformist : 30 juli 2014 om 11:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#574 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij is meer het type dat zich profileert in andere middens en organisaties. Jambon trouwens niet alleen, binnen n-va zijn er zeer veel zo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#575 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
In dat geval tellen die 12000km niet aangezien het beroepsgebruik is en dus aftrekbaar. Ook vergeten dat ik heb gezegd dat het bezit goedkoper moet worden. En verder kan er natuurlijk over gediscuteerd worden.
![]() |
![]() |
#576 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://www.minfin.fgov.be/portail2/n...hicles-use.htm Met een forfaitaire en gelimiteerde aftrek van 0,15 € (in ons geval een luttele € 3.000, hetgeen nog net voldoende zal zijn om de brandstof te betalen denk ik) blijft U onder de wettelijke forfaitaire beroepsonkosten, dus het heeft inderdaad geen zin. En voor het geval het gaat om beroepskilometers (niet woon werkverkeer) gemaakt voor rekening van de werkgever, daar is alles boven de 24000 km gewoon belast. Van kilometerheffing wordt niemand beter. Laatst gewijzigd door non-conformist : 31 juli 2014 om 14:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#577 |
Europees Commissaris
|
![]() Overigens gaat het niet alleen om belastingen, maar ook boetes :
http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...ngrijden.dhtml En waarschijnlijk opsporen van zwart werk, zelfstandigen die niet alle inkomsten aangeven, etc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#578 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://www.autogids.be/kostprijs-auto.cfm# |
|
![]() |
![]() |
![]() |