![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Meneer Coveliers
Ik heb dat NOS interview nu drie keer beluisterd. Begrijp ik dat goed ? U gebruikt die gelegenheid gewoon om nog eens flink te onderlijnen dat de Bende van Nijvel het werk was van Westland New Post ? Kom nou. Iemand met uw dossierkennis moet toch beter weten ? Maarschalk Latinus die om geld moet bedelen bij zijn mama. Barbier die Getuige van Jehova wordt. Een paar loopjongens die diamantjes mogen gaan ophalen en om dat te mogen 10% van hun loon afstaan. Lammers ja, maar Lammers is de WNP niet, Lammers is de maat van Kapplan. Wat houdt mensen als u toch tegen om de waarheid te vertellen ? Bang van die maffia ? Of heeft dit dossier tot op vandaag nog de potentie om af en toe een keer een politieke arm om te wringen? Of krijgt u, het zal wel mijn verbeelding zijn, af en toe een kruimel toegeworpen van die maffia ? Durft u in dit dossier publiek de pen kruisen met mij ? En, een juridische vraag : is wat u doet strikt gezien geen belemmering van de rechtsgang ? Want met uw dossier in handen had de cel waals brabant de zaak toch al lang opgelost ? T Laatst gewijzigd door Trojan : 30 juli 2014 om 05:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is dit voor Avelivlomsiaanse zever?
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Heeft Trojan aan de dope gezeten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burger
|
![]() Meneer Coveliers
U weet toch zeer goed dat WNP vooral loopjongens waren voor Faez Al Ajjaz en Vanden Boeynants. Dat ze diamantjes mochten vervoeren. En dat ze de familie van Charly De Pauw mochten bewaken. Vergeleken met SAC en P2 zijn het marginale figuren in het Bende van Nijvel dossier. Maar goed, ik laat u het voordeel van de twijfel, misschien wide u gewoon de cel waals brabant een schouderklopje geven, omdat u weet dat wie zich twee dagen verdiept in WNP meteen op Al Ajjaz stuit en op VDB. Niet mijn stijl. Ik noem een kat een kat. Ook al spreek ik soms in raadsels. T |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geachte,
hierbij in retour uw "open brief". Hij werd geweigerd door de bestemmeling. met vriendelijke groeten, Uw postbode .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nee, wel op politicsinfo gezeten.
![]()
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |