![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als men het kleine Israël van 1948 met rust had gelaten was er vrede geweest. Men wou het kleine Israël echter vernietigen , maar het verdedigde zich goed en het veroverde gebied op de vijand. De agressor moet dan niet beginnen janken , nietwaar ? Bovendien moet u begrijpen dat openlijk sympathiseren met terroristische organisaties strafbaar is in dit land. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tu quoque, Pericles: een bekeerling?
![]() |
#64 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het betreft een bezetting! officieel Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sancties?
We moeten Israël meer munitie geven. Hoe sneller dat Hamas naar de vernieling is geholpen hoe beter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Partijlid
|
![]() Israel heeft genoeg munitie.Ik denk dat het nu dringender is om steun te geven aan de Palestijnse bevolking en opvoeding om samen als volk zich te keren tegen de Hamas en Free Palestine from Hamas!Wanneer het Palestijnse volk gaat beseffen dat hun vijand in feite de Hamas is en niet Israel,dan is er echte vrede mogelijk.Misschien beseffen ze het al,maar hebben de macht niet om het Hamasregime omver te gooien.Daarvoor krijgen ze nu de hulp van de Israelis.
Laatst gewijzigd door Eppes : 2 augustus 2014 om 13:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat hamas is democratisch verkozen, 0 compassie voor het Palestijnse volk van mijn kant. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Misschien kunnen de Israelische Palestijnen daarmee helpen om hun broeders in Gaza te overtuigen dat Israel enkel het beste voor hun wil. Ik volg meer de politieke richting van Netanyahu,zeker niet de linkse bewegingen;ik sta achter harde aanpak op korte termijn,dit moet voor goed gedaan zijn met de terroristen,maar op termijn gaat men toch vrede met iemand moeten sluiten,en dat is met de Palestijnse bevolking Laatst gewijzigd door Eppes : 2 augustus 2014 om 13:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Partijlid
|
![]() Jij bent dan een fan van Lieberman
![]() Niet dat ik een fan ben van Bibi als persoon,maar ik Likud is meer mijn ding en zeker niet de linkse partijen.Alhoewel,de persoon voor wie ik altijd mijn grootste respect heb gehad en volgens mij de intelligentste persoon is van de laatste decennia in Israel iemand van de arbeiderspartij is,nl Shimon Peres.Voor mij is hij een zeer groot meneer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijkt u hier maar eens de eerste minuut van https://www.youtube.com/watch?v=P6nLrUg_bzs Citaat:
Zij vragen de grens met Egypte te openen en de gehele blokkade op te heffen. Ze willen een eigen haven en een eigen vliegveld. U negeert gewoon compleet alles dat Israel doet , de redenen voor de aanvallen door Palestijnen. De dreiging enorm groot laten LIJKEN door met raket aantallen te smijten is een valse voorstelling van de realiteit. 1 raket van Israel is dodelijker als die 2800 van de Palestijnen.
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 2 augustus 2014 om 21:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Manman, dat ze eens beginnen met de handen uit de mouwen te steken, 't land bewerken, huizen bouwen i.p.v. al dat bouwmateriaal in tunnels te steken, hun kinderen 'n deftige opvoeding geven, dan doen ze tenminste voor de 1ste X eens iets goeds. Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zijn er dan die niet neergehaald moeten worden door iron dome gok ik.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Wordt het nu echt geen tijd dat de Europese Unie tegen Israël zegt dat het genoeg is geweest?
Want al die doden zullen gewroken worden, en die wraakacties zullen wellicht niet in Israël gebeuren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou de EU enig recht mogen hebben in het noordoostelijke middelandsezeegebied? Heimwee naar de Mare Nostrum dagen?
![]() |
#76 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Eigenlijk zouden ze niet eens moeten letten op de vijandige bevolking, maar ze doen dat toch. Hamas niet, dat raketten op hun eigen bevolking neerkomen, interesseert ze niet, dat een oorlog in de gazastrook bijna automatisch voor een hoop onschulidge slachtoffers zorgt, interesseert ze ook niet. Het wordt tijd dat u stopt met bloeddorstige terroristen te steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat leek me toch niet met spuug en zweet aan elkaar geplakt zand. En als Israël systematisch alles aan't slopen zou zijn, dan vind ik de aanpak wel verdomd chaotisch. Het goedkoopste en veiligste(voor eigen manschappen) wat ze kunnen doen is een gestaag artilleriebombardement. De Israëlische MLRS systemen kunnen met conventionele raketten de hele Gazastrook bestrijken. Als de aanwezige units samenwerken, kan er 110 ton aan lading op het doel gedumpt worden, binnen de 40 seconden. 15 tot 20 salvos per uur indien gewenst. De Gazastrook is 360km². Met 50 ton aan explosieven per km² zou het maar een uur of 10 duren om de hele Gazastrook terug naar het stenentijdperk te brengen.
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kun je dat eens quoten ?
![]() |
![]() |
#80 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|