![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#1621 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1622 | |
Banneling
|
![]() SA durft geen Saudische troepen inzetten omdat het vreest voor sympathie met IS. Gisteren ook leidde de despotische koning het vrijdag gebed, nadat de kalief het meest bekeken gebed leidde. De vrees zit er diep in.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#1623 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/1280/Irak/a...en-Syrie.dhtml
Het gaat precies de goede kant uit. ISIS sneuvelt bij bosjes. Hopelijk hebben ze eerst flink afgezien en zijn er wat "Belgen" tussen. ![]() |
![]() |
![]() |
#1624 |
Banneling
|
![]() Coming soon...
![]() |
![]() |
![]() |
#1625 |
Banneling
|
![]() 90% van de bevolking in SA (zonder gastarbeiders) steunt het Kalifaat, men zal krijgen wat men zaait.
Hoe zit het met tempels en afgoderij, valt SA compleet binnen het ISIS gedachtengoed of zullen ze ook veel afbreken? De koning zal moeten vluchten maar ik weet eigenlijk niet of ISIS de verantwoordelijkheid wil hebben over Mekka, je kunt in Mekka niet beginnen moslims afslachten omdat ze de verkeerde sekte aanhangen. ![]() |
![]() |
![]() |
#1626 |
Europees Commissaris
|
![]() Hopelijk zien ze in de Ka'abba ook afgoderij. Ik zou de reacties wel eens willen zien als ze die opblazen...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
#1627 |
Europees Commissaris
|
![]()
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
#1628 |
Europees Commissaris
|
![]() De cultus van de dood. De Al gazw in praktijk omgezet. Meer is het niet.
Krapuul van de laagste soort dat hopelijk tot de laatste man wordt uitgeroeid, precies zoals men een virus moet aanpakken.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 2 augustus 2014 om 18:43. |
![]() |
![]() |
#1629 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hopelijk worden ze niet te gauw uitgeroeid. Laat ze eerst nog maar een paar duizend rotzakken extra rekruteren.
|
![]() |
![]() |
#1630 |
Banneling
|
![]() De grenzen van Libanon gaan er ook aan. Libanese soldaten in the process gevangen genomen.
![]() |
![]() |
![]() |
#1631 |
Banneling
|
![]() Vele Libanese soldaten hebben zich de laatste weken aangesloten bij de Mujahideen.
|
![]() |
![]() |
#1632 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oh, wat zijn we toch trots op die bloeddorstigheid.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#1633 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laat ze maar bij elkaar klitten. Dat maakt de totale exterminatie van het kalifaat en hun aanhang tot in de wortels alleen maar doeltreffender. Gelukkig zijn ze écht zo dom te geloven dat ze kunnen winnen. Sukkelaars!
|
![]() |
![]() |
#1634 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1635 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1636 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() http://en.apa.az/xeber_isis__we_will...tu_213369.html |
|
![]() |
![]() |
#1637 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1638 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1639 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke staat?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
#1640 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De beste hoop voor zowel het westen als voor de lokale bevolking is dat seculiere organisaties zoals YPG van die islamitische verdeeldheid kunnen profiteren om ze van de aardbodem te verwijderen. |
|
![]() |