![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nooit gerookt (passief misschien wel, bij café bezoek in een ver verleden)
Als ik met mijn handen geen blijf weet steek ik ze in mijn broekzakken. Want daar gaat het in de meeste gevallen toch om dacht ik dat roken (zich een air geven, meestal vrouwen, het sigaretje vast te houden), op de harde kern nicotineverslaafden na natuurlijk. GAS boetes luchtvervuiling geven die rokende bende. ![]() Het bier vloeide rijkelijk door mijn lichaam maar ook dit stamt uit een ver verleden. ![]() Maar men doet maar, toch volk teveel op de wereld. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 31 juli 2014 om 08:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan nu nog eens af geraken van de meest hardnekkige verslaving die een mens kan hebben. 78% N2
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() ik rook nooit en drink nooit alcohol, meestal alleen water.
overweeg nu om te pogen elke vorm van suiker te schrappen in mijn voeding |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou je dan willen leven?
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu heb ik weer zin in een Sigaarke met dat gezever over roken hier.
Dus af en toe een sigaar.. Sigaretten niet echt. Drank: -Pint bij eten 's avonds -Pint voor TV Café en feestjes, altijd pinten.
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs haar blik ruikt naar een asbak.
5 jaar of zo gestopt met roken. Alcohol; soms, héél soms eens veel.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Roken:
* Drie keer per jaar een sigaar. Drinken: * Espresso met sloten * Stella * Orval * Geuze * Kriek * Schuimwijn * Witte wijn * Rode wijn * Whiskey * Calvados * Poire Williams * Grappa * Mirabelle Drugs: * space-cake * lijntje coke * waterpijp met blokje hash
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je ze beft smaak je tabak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pruimtabak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() 1x bier bij het avondeten, vrijwel elke dag (uitzondering vasten).
Op café gemiddeld een tweetal, maar dan geen bij het avondeten. Af en toe eens iets extra natuurlijk. Roken: Had al eens zijn charme op een feestje. Kzie nog een doos sigaarkes op een kast liggen, maar die zijn daar al een jaar of 2 het stof aan het verzamelen. Al bij al zal ik er niet meer als 10 gerookt hebben in totaal.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 2 augustus 2014 om 19:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Roken doe ik al sinds mijn 27 niet meer.
-pils op café, liefst stella. Romy Pils : dan vlucht ik uit dat café. -af en toe eens een lekker abdijbier of artisanaal. Quintine, Rocheford, Westmalle, een blonde Ename. Duvel lust ik niet. -rode wijn : mjam. liefst Bordeaux, en uit italie liefst iets met de sangiovese druif -witte wijn : eerder zelden, een sancerre is wel heel lekker. -rosé : nooit, tenzij at gunpoint. En dan zou ik nog twijfelen. Tijdens de zomer zijn er veel mensen met een acute hersenverweking die op een BBQ de meest infecte en goedkope Rosé schenken. Meestal dan nog zoet ook, om de braakneigingen nog te verergeren. -cava of champagne, enkel op een feestje of receptie. -sterke drank : gin tonic is mijn traditioneel aperitief, verder bijna nooit eigenlijk Laatst gewijzigd door Pandareus : 3 augustus 2014 om 01:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Alcohol drinken doe ik enkel bij speciale gelegenheden en/of wanneer ik zeker ben de volgende 24 uur niet achter een stuur te moeten kruipen. En dan nog met mate. Ik kan de keren dat ik dronken ben geweest op één hand tellen. En dat ligt al een dertig jaar achter mij. Ik lust geen bier, wijn enkel rood en zoet. Een goeie whiskey en de tijd om hem te genieten bij wat lekkere hapjes daarentegen... Irish cream van Baileys, dat kan ook. ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |