![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Typisch voorbeeld van achterlijke toogpraat! Dit is juridisch onmogelijk! Ouders kunnen niet aansprakelijk gesteld worden voor de daden van hun meerderjarige kinderen! Dit doet me denken aan een regime in de jaren dertig waar jij blijkbaar mee dweept, toen zetten ze ook 'hele families' op de trein! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 2 augustus 2014 om 13:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Abou Jahjah bv.?? en waar woont hij nu! Nee man dit slaat op niks! TOOGPRAAT! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Gouverneur
|
![]() We moeten alle Marokkanen terug sturen.
Ginder hebben we er tenmiste iets aan. http://m.knack.be/nieuws/wereld/pedo...al-268829.html
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nou sèg , asjemenou
![]() ela ela , nie schelle eeeej ![]() J'habite nie fer fan de cheesy grens ![]() Ik ben onchefeewr 1/4 cheese-head , dan nog frut met bourgondische mix ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Skobelev : 5 augustus 2014 om 05:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van mij mag dat wel maar tegenwoordig moet je daar al goed met opletten met de waarheid te verkondigen of ze lappen je een GAS boete aan je broek
![]() Grenzen dicht punt. (+ de nodige controles)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 5 augustus 2014 om 06:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Juridisch onmogelijk": voor lieden die hun voeten vegen aan onze rechten moeten we hen die rechten niet naar hun kop gooien! In de plaats van ervoor te bedanken denken ze dan dat je schrik hebt van hen! Regime uit de jaren 30 ? Ga eens rondlopen in sommige "moslimgebieden", daar ga je nog wat anders ontdekken zeker? En nu, in 2014, niet in het jaar dertig! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementslid
|
![]() Wanneer meerderjarige kinderen gedomicilieerd zijn op het adres van hun ouders zonder dat de ouders een samenlevingscontract op de gemeente of bij een notaris hebben afgesloten met hun kinderen, waarbij scheiding van goederen en inkomsten is bedongen zijn zij financieel verantwoordelijk voor hun kinderen en de kinderen voor hun ouders.
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |